loading...

hanozhastam

کورش احمدوند بازدید : 19 چهارشنبه 12 آذر 1399 نظرات (0)
ترامپ  وظیفه  دفاع  از  بان  کی  مون  را  برعهده  دارد  .

واشنگتن - اظهارات جدید رئیس جمهور ترامپ در توییتر وظیفه ترغیب قضات فدرال را برای لغو ممنوعیت های تحمیل شده در دادگاه که مانع اجرای دستور اجرایی رئیس جمهور برای محدود کردن سفر از شش کشور مسلمان است ، پیچیده می کند. وزارت دادگستری "باید با ممنوعیت سفر اصلی بماند ، نه نسخه سیراب شده و صحیح سیاسی که آنها ارسال کردند ، "ترامپ صبح دوشنبه توئیت کرد ، یکی از چندین اظهار نظر آنلاین که وی پس از آخرین حملات تروریستی در لندن ارائه داد. پیام دولت ترامپ 6 ژوئن 201708: 00 "ما باید باهوش ، هوشیار و سخت گیر باشیم. ما به دادگاهها نیاز داریم تا حقوق خود را به ما بازگردانند! ما به عنوان یک سطح ایمنی اضافی به ممنوعیت سفر نیاز داریم. استیو ولادک ، استاد دانشگاه گفت: "او آخر هفته توئیت کرد. انتقاد توئیت شده ترامپ می تواند تلاش های دولت برای دفاع از این ممنوعیت را پیچیده کند."ولادک گفت ، "آخرین توییت های رئیس جمهور" فقط پرونده دولت را قبل از دیوان عالی کشور تضعیف می کند." او گفت ، هنوز هم لازم نیست که درباره اظهارات انتخاباتی رئیس جمهور حساب شود.". با موفقیت - این محدودیت ها مربوط به "ممنوعیت مسلمانان" است که ترامپ در ابتدا در طول مبارزات انتخاباتی خود پیشنهاد داده بود

در همین حال ، برای بلند کردن احکام دادگاه پایین که مانع اجرای محدودیت ها شده است. در همین حال ، توییت های ترامپ در مورد این ممنوعیت ، محافل قانونی را به وجود آورده است. نیل کاتیال ، وکیل واشنگتن دی سی ، نماینده گروهی از مخالفان هاوایی ، گفت: یک توییت ، "خیلی عجیب است که متهم در هاوایی - ترامپ به عنوان مشاور مشترک ما عمل کند. ما به کمک احتیاج نداریم اما آن را خواهیم گرفت! "جورج کانوی ، وکیل D.C و همسر کلیین کانوی ، یادداشت احتیاط را در مورد توئیت ممنوعیت سفر ترامپ توئیت کرد."هر وکیل معقول در مشاور کاخ سفید و هر منصوب سیاسی در وزارت دادگستری با من موافقت خواهد کرد (همانطور که برخی قبلاً گفته اند. من) ،"کانوی در پاسخ به سؤالات NBC News گفت. "نکته را نمی توان به اندازه کافی تأکید کرد که توییت در مورد مسائل حقوقی به طور جدی برنامه دولت و رئیس جمهور را تضعیف می کند و کسانی که از او حمایت می کنند ، مانند من ، باید آن نکته را تقویت کنند و از این امر خجالتی نباشند.". ترامپ در پاسخ به حمله به لندن با حمایت از سفر BanJune 4، 201702: 08 پس از مسدود شدن اولین دستور اجرایی رئیس جمهور ترامپ ، رئیس جمهور یک مورد دوم را امضا کرد و ممنوعیت سفر از ایران ، سودان ، سوریه ، لیبی ، سومالی و یمن را برای 90 تحمیل کرد. روزها. در این دوره ، دولت باید اعتبار اطلاعات پیش زمینه از کشورهایی را که وزارت امور خارجه برای ارزیابی صدور ویزا استفاده می کند ، ارزیابی کند. نمایندگان ممنوعیت سفر باید تا هفته آینده پاسخی به آخرین درخواست دولت ارائه دهند. به راحتی می توان پیش بینی کرد که آنها از آخرین توییت خود به سخنان رئیس جمهور مراجعه می کنند. پرزیدنت ترامپ قبلاً از عبارت "کم آب" برای توصیف دستور اجرایی اصلاح شده خود استفاده کرده است. وکلا وزارت دادگستری در پرونده های خود در هفته گذشته در دیوان عالی کشور گفتند که حتی در این صورت ، هر دو نسخه "در همان اهداف امنیت ملی هدف قرار می گیرند - تسهیل چند روش غربالگری و بررسی های موجود." درست است ، ما برای برخی از موارد نیاز به ممنوعیت سفر داریم. کشورهای خطرناک ، اصطلاحاتی صحیح از نظر سیاسی نیستند که نخواهد بود

بیایید از مردم خود محافظت کنیم! دونالد ج. ترامپ (@ realDonaldTrump)۶ ژوئن ۲۰۱۷ برای دور کردن روز، در ساعت ۹: ۲۰ بعد از ظهر سه برابر شد و در ساعت ۹: ۲۰ بعد از ظهر به وقت شرقی گفت: "درست است، ما به ممنوعیت سفر برای کشورهای خطرناک خاص نیاز داریم، نه یک عبارت سیاسی صحیح که به ما کمک می‌کند از مردم خود محافظت کنیم! "


منبع
کورش احمدوند بازدید : 19 سه شنبه 11 آذر 1399 نظرات (0)
واکسن ها به لطف نظارت مداوم FDA یکی از امن ترین مداخلات ما هستند

دکتر دنیل Shepshelovich , معاون مرکز پزشکی داخلی در مرکز پزشکی تل‌آویو , می‌گوید : " مطالعات ما نشان می‌دهد که حتی اگر یک واکسن بالقوه دارای اثرات جانبی نادر یا بلند مدت باشد , این مطالعه نشان می‌دهد که حتی اگر یک واکسن بالقوه یک اثر نادر یا بلند مدت داشته باشد , این برنامه در سال 1990 توسط اداره مواد غذایی و دارویی و مراکز کنترل و پیش‌گیری از بیماری‌ها ایجاد شد . سیستم نظارت ملی حدود 30,000 گزارش مربوط به نگرانی‌های ایمنی واکسن در هر سال از متخصصان بهداشتی , تولید کنندگان واکسن و عموم را جمع‌آوری می‌کند . سازمان غذا و دارو به طور مداوم بر گزارش‌ها برای یافتن الگوها یا spikes در حوادث مخالف گزارش می‌دهد که در مورد موارد ایمنی تایید شده پس از تایید توسط FDA از ژانویه

نیاز به شلیک آنفولانزا هر سال تقریباً 40 درصد از دستورالعملهای ایمنی به روز شده مربوط به محدود کردن استفاده از واکسن در گروههای خاص مانند افرادی که دارای نقص ایمنی هستند ، زنان باردار و نوزادان نارس هستند که با عدم دادن واکسن به آنها اصلاح می شوند. دومین به روزرسانی رایج ، که بیش از 20 درصد از تغییرات پس از بازار را شامل می شود ، مربوط به آلرژی ها ، تقریباً همیشه به بسته بندی لاتکس است. حدود 20 درصد از تغییرات ایمنی مربوط به ضعف بیماران پس از دریافت واکسن بود ، اگرچه شپسلوویچ گفت. این ممکن است به دلیل افرادی باشد که از سوزن می ترسیدند ، نه یک عارضه جانبی خود واکسن. در سال 1999 ، پنج درصد از به روزرسانی ها هشدارها و اقدامات احتیاطی قبلی را حذف کردند و فقط یک واکسن برای روتاویروس فراخوانده شد. این مطالعه واقعاً یک بار دیگر نشان می دهد که واکسن ها یکی از امن ترین مداخلات ما هستند. "این مطالعه واقعاً یک بار دیگر نشان می دهد. تارا اسمیت ، استاد اپیدمیولوژی در دانشگاه ایالتی کنت در اوهایو گفت: واکسن ها یکی از امن ترین مداخلات ما هستند. اسمیت ، که درگیر تحقیقات جدید نبود ، گفت: "موضوعاتی که آنها دیدند فقط با تغییر افرادی که واکسن ها را به آنها می دهند قابل اصلاح است."اسمیت ، که درگیر تحقیقات جدید نبود ، گفت دلیل اینکه برخی از نگرانی های ایمنی در طول کارآزمایی های بالینی گرفتار نمی شوند این است که آزمایشات بالینی مرحله 3 شامل هزاران نفر است. از مردم ، به جای میلیون ها نفر که واکسن دریافت می کنند ، پس از استفاده از آن ، هنوز از تعداد افرادی که در واکسن استفاده می شوند ، کمتر است.". او گفت

برای جبران این واکنش‌های منفی و در ایالات‌متحده، ما چندین لایه سیستم داریم که این کار را انجام می‌دهند." او اضافه کرد: "به نظر من سازمان غذا و دارو در نظارت بر اثرات جانبی بالقوه واکسن فلج‌اطفال به شدت هوشیار خواهد بود" و افزود: " من فکر می‌کنم که سازمان غذا و دارو و سازمان سی‌دی سی، در مورد اثرات جانبی احتمالی واکسن SARS - CoV، بسیار هوشیار خواهند بود، زیرا آن‌ها برای هر واکسن به کودکان مبتلا می‌شوند." (SARS - CoV - ۲ نام of هستند که باعث COVID۱۹)یک جنبش ضد واکسن می‌شود، با این حال، در میان برخی از مردم حمایت شده‌است. روزنامه دیگری که روز دوشنبه منتشر شد گزارش داد که میزان سرخک، گوشک و سرخجه در ۲۰ ایالت در زیر ۹۰ درصد کاهش‌یافته است. نرخ ایمن ۹۵ درصد برای جلوگیری از شیوع سرخک مورد نیاز است، من فکر می‌کنم شما باید نسبت به هر چیزی که در بدن خود قرار می‌دهید شک کنید. Offit گفت: " شما می‌خواهید اطلاعات را ببینید و شما می‌خواهید مطمئن شوید که این واکسن‌ها برای استاندارد بالایی در نظر گرفته می‌شوند. وی گفت: " این تصور که سازمان غذا و دارو، چیزی را پنهان نمی‌کند، حتی نزدیک به حقیقت نیست." وی گفت که او درک می‌کند که برخی از مردم یافته‌های مطالعه او را نمی‌پذیرند، اما اگر به حقایق نگاه کنید، بسیار بسیار واضح هستند.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 18 سه شنبه 11 آذر 1399 نظرات (0)
برای کودکان Diabetic، یک Game در فرم بیر Stuffed

بعد از مواجهه با وضعیت‌های دشوار، برخی از شعار "فقط نیشخند و تحمل آن" را دنبال می‌کنند. هانا چانگ و شریک خلاق او تعبیر دقیق تری از گفتن این حرف برای invention.Deve جدید او به نام جری بیر به کودکان خردسال مبتلا به دیابت نوع ۱ آموزش می‌دهند که چگونه با این بیماری مقابله و مدیریت کنند. هانا Chung و آرون Horowitz Jerry را براساس تجربیات شخصی ایجاد کردند. Horowitz، مدیر عامل رشد هورمون رشد انسانی بود و روزانه مجبور به استفاده از آمپول بود. او گفت که تجربه بسیاری از همدلی برای کودکانی که او اکنون helping.Chun گرم، افسر ارشد خلاق شرکت است، گفت که او پدر بزرگ و مادر بزرگش را از عوارض ناشی از دیابت نوع ۲ از دست داده بود و زمانی که در حدود ۱۱ یا ۱۲ سال داشت، پدرش مبتلا به همان بیماری بود. او گفت: "من فقط یاد گرفتم که چطور زندگی خود را با این نوع شرایط وفق دهد" او گفت: " برای اینکه مطمئن شویم که او تنها احساس تنهایی نمی‌کند، همه اعضای خانواده ما باید شیوه زندگی و رژیم غذایی خود را تغییر دهند. بنابراین چانگ و Horowitz فکر می‌کردند که آن‌ها می‌توانند یک ابزار تعاملی و بازیگوش برای کودکان بگیرند تا from.Chil را یاد بگیرند. کودکان می‌توانند انگشتان جری را فشار دهند تا میزان گلوکز او روی صفحه بر روی شکم او نظارت کنند، و جری را با کارت‌های غذایی مختلف تغذیه کنند و مقدار مناسب انسولین را به او بدهند. این خرس با داستان animated همراه است.

طبقگفتهHorowitz,منفکر می‌کنمکهدرعالمرویا,حتی500خانواده,جریرابهخانه‌هایخودآورده‌اند.اووچونگامیدوارندکه درنهایتبهحدود12000کودکمبتلاشوند"وهنگامیکهباپدر و مادریصحبتمی‌کنیدکهدر حال حاضرجریرابهخوداختصاصداده‌اند,"آن‌هامی‌گویند"جری"بهآن‌هازباندادهتادر مورددیابتنوع1صحبتکند.حتیsiblingsواقعاهیجان‌زدههستندتادر مورددیابتیاد بگیرند,وآن‌هاواقعامی‌خواهندفعالباشند.Horowitzگفت:"مابررویکامپیوترخودمانهستیموهمهاینکارهاراانجاممی‌دهیم"وگفت: "ماواقعاخوش‌شانسهستیمکهکاربرانیداریمکهماراپایینمی‌آورند"و"چراماواقعاخوش‌شانسهستیمکهافرادیکهمبتلابه دیابتنوع1هستیم,تنهاکسانینیستندکهخرسرادر آغوشگرفته‌اند."درماه اوت,Sproutelبهاولینروزکاخسفیددعوتشدکهرویدادیبهرسمیتشناختن اقلیت‌هادرکارآفرینیاست.چانگوHorowitzرئیس‌جمهوراوبامارا ملاقاتکردند واو رابهجریمعرفی کردند."Horowitz"گفت:"اینزوجحتیقادربودندباپیغامیخاصبرایرئیس‌جمهورباراکاوبامادرکنارآرونHorowitz(R)وهاناچانگ,ازشرکتSproutel,"جریthe"رادرکنارآرونthe(R)وهاناچانگ,ازشرکتFortune,برگزارکنند.چانگ,وخرس,درروز 22سپتامبر, باوارنBuffetدرآنجادیدارکردند,ودرروز 22سپتامبر,Sproutelخرسدیگریرابهعنوان یکخرسدیگرراه‌اندازیخواهدکرد.

سلامت عمومی - نه فقط دیابت. افزودنی هایی وجود خواهد داشت که امکان سفارشی سازی بیشتر را فراهم می کند ، مانند تهیه آلرژی های غذایی مختلف یا آسم. هرچه اسپروتل گسترش یابد ، چونگ می گوید امیدوار است جری را ببیند که توسط همه بچه ها پذیرفته شده است و نشان می دهد که با بازی با آنها سالم و سالم می شوند. او گفت: "هوروویتس می گوید هدف آنها رسیدن به کودکان در طی یک دوره" زمان ویژه ای است که آنها هنوز در حال شکل گیری رفتارها هستند و ما فرصت ویژه ای برای ایجاد یک تغییر مثبت داریم. "این است که دیزنی مراقبت های بهداشتی شود."


منبع
کورش احمدوند بازدید : 15 دوشنبه 10 آذر 1399 نظرات (0)
قانون جدید می‌تواند به کارگران فرانسوی اجازه دهد که بعد از ایمیل آن‌ها را نادیده بگیرند

در سال جدید ، حدود نیمی از کارگران فرانسوی می توانند در ساعات تعطیل خود از "حق قطع ارتباط"از ایمیل کار لذت ببرند. یک قانون جدید ، که از اول ژانویه به اجرا در آمد ، به مشاغل با 50 یا بیشتر کارمند نیاز دارد تا پس از ساعت ها قوانین ایمیل را مذاکره کنند. با کارمندان خود ، به طور بالقوه به آنها حق می دهد که از این ماموریت در اواخر شب چشم پوشی کنند."کارمندان از نظر جسمی دفتر را ترک می کنند ، اما کار خود را ترک نمی کنند. آنها مانند نوعی سگ به نوعی چنگال الکترونیکی متصل می شوند. متون ، پیام ها ، ایمیل ها - آنها زندگی فرد را تا جایی که سرانجام تجزیه می شود ، استعمار می کنند. "Benoit Hamon ، عضو پارلمان ، در ماه مه هنگام معرفی این اقدام به بی بی سی گفت. در حال حاضر هیچ مجازاتی برای شرکت هایی که مایل به نقض قانون هستند وجود ندارد. و آستانه "50 یا بیشتر کارمند" آمار مهم اتحادیه است. گزارش استخدام فقط 49 نفر ، زیرا قوانین کار فرانسه در 50 یا بیشتر کارمند شروع می شود. در سال 2015 ، مشاغل معاف (49 یا کمتر کارگر) 48.6 درصد از نیروی کار فرانسه را استخدام کردند. بنابراین ، این قانون جدید به طور بالقوه برای تقریباً نیمی از جمعیت شاغل اعمال می شود. با این حال ، مزایای خاموش کردن ساعت کاملاً مستند است? یک مطالعه از دانشگاه بریتیش کلمبیا نشان داد افرادی که به آنها گفته می شود فقط سه بار در روز ایمیل خود را بررسی کنند ، کمتر از همتایان همیشگی خود استرس دارند. پاسخ: در محل کار آینده ، شما خودتان هستید (برای بهتر یا بدتر) آیا ممکن است چیزی شبیه به این در ایالات متحده کار کند. جفری آدلسون ، مشاور عمومی و شریک مدیریت در آدلسون ، تستان ، بروندو ، نوول جیمنز گفت: این یک چالش است. "در بعضی مواقع کارمند کوشا احساس می کند که مجبور به گرفتن است ،"که ممکن است منجر به کار کردن شود. ساعت ،"او به NBC News گفت

د بی سی ان ان: در حالی که تعادل کار - زندگی یک آرمان بزرگ است, او قانونی مثل این را در آمریکا نمی‌بیند. او گفت: " بهبود زندگی کاری می‌تواند به روش‌های بیشتر تجاری و کارمند انجام شود. " " این قانون به بهره‌وری شرکت آسیب خواهد رساند, زیرا جامعه ما به انتظار ارتباطات فوری و خدمات مشتری بی‌سابقه است. "


منبع
کورش احمدوند بازدید : 19 دوشنبه 10 آذر 1399 نظرات (0)
در هفته مد نیویورک، طراح مد Modest بیانیه را با مدل‌های مهاجر مطرح می‌کند.

در سپتامبر گذشته ، آنیسا هاسیبوآن با طراحی اولین نمایش مد همه حجاب در هفته مد نیویورک ، تاریخ را ساخت. اما طراح مسلمان ، که از جاکارتا ، اندونزی استقبال می کند ، به دنبال ایجاد تاریخ با اولین حضور خود نبود. Hasibuan به NBC News گفت: "من فقط می خواستم به جهانیان نشان دهم كه هیچ تفاوتی بین مد مسلمان و سایر مد ها وجود ندارد ، و اینكه حجاب می تواند بخشی از جریان اصلی باشد.". "من اعتقاد داشتم كه مخاطبان آمریكایی از كار من قدردانی می كنند." من می خواستم تنوع مردم آمریکا و داستان رویای آمریکایی را که در باند فرودگاه در حال وقوع است جشن بگیرم. در این فصل ، طراح در پاسخ به لفاظی های فعلی در ایالات متحده پیرامون مهاجرت ، اظهارات دیگری را با مجموعه خود بیان کرده است. در نمایش خود ، که در تاریخ 14 فوریه برگزار شد ، Hasibuan تصمیم گرفت به دنبال مدل هایی باشد که مهاجر یا آمریکایی های نسل اول و دوم هستند. "ما یک فراخوان برای مدل های ویزای کار ، مدل های مهاجر و مدل های نسل اول یا دوم قرار دادیم. سخنگوی Hasibuan گفت: "من می خواستم تنوع مردم آمریکا را جشن بگیرم و داستان رویای آمریکایی که در باند فرودگاه آشکار می شود ، باشد.". hijab.https://www.instagram.com/p/BQb0BaXguHv با وجود کار خود ، طراح در صدد است تا تصورات غلط منفی از زنان مسلمان را تجزیه کند. هاسیبوان گفت: "زنان و مردم مسلمان مانند سایر افراد هستند ، تنها تفاوت این دین است."? "وقتی مجموعه های الهام گرفته از مسلمانان من را می بینید ، آیا این مجموعه ها به شما آسیب می رسانند? آیا مدل هایی که حجاب دارند ، باعث صدمه دیدن شما می شوند. من تفسیر خود را از مد و سبک جشن می گیرم و امیدوارم که همه را به پوشیدن لباس هایی که باعث می شود احساس راحتی کنند ، الهام بخشد. "Hasibuan افزود که او قصد دارد برای هر زن طراحی کند ، و او می خواهد زنان احساس کنند که می توانند شخصیت خود را نشان دهند ، اعتماد به نفس و سبک شخصی از طریق لباس آنها

او گفت: " من فکر می‌کنم که هر فرد مسلمان [ به تشویق ] زنان کمک می‌کند تا قوی و بااعتماد به نفس باشند. او گفت: " من فکر می‌کنم که هر فرد مسلمان [ به ] زنان را تشویق می‌کند که قوی و بااعتماد به نفس باشند. امیدوارم که مسلمانان یا نکنند [ زنان ] زیبایی را در کار من پیدا خواهند کرد." از آمریکا در فیسبوک، تویی‌تر، اینستاگرام و Tumblr پیروی کنید.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 13 دوشنبه 10 آذر 1399 نظرات (0)
دختر معلول از سو استفاده جنسی وحشتناک, تجاوز به اتوبوس مدرسه و دادخواست رنج می‌برد

طبق دادخواست مادر دختر در یک اتوبوس مدرسه که روز سه‌شنبه در بخش شمالی گرجستان به نام " جین doe " در اسناد دادگاه مطرح شد, یک دختر دبیرستانی اهل جورجیا که به عنوان " جین doe " شناخته می‌شود, از زمان تولد دچار ناتوانی‌های جسمانی و روانی شده‌است. " او دارای ناتوانی‌های رشدی است که توانایی جسمی و روانی او را محدود و محدود کرده‌است. این طرح دعوی به توصیف او به عنوان دختری شیرین با طبیعت جوان و کودکانه اشاره می‌کند. " بهترین حالت این است که در ماه آوریل, یک دانش‌آموز ویژه, صندلی خود را روی اتوبوس گذاشت تا کنار قربانی بنشیند و سپس قبل از اینکه به صندلی خود بازگردد, به سینه‌های او پناه برد. دانش‌آموز دومی که بعد از آن بلند شد, کنار دختر نشست و به او دست زد. این دادخواست ادامه دارد تا چندین رویداد دیگر را شرح دهد که در آن دانش‌آموز دوم متهم به حمله و در نهایت مورد تجاوز قرار گرفت. روز بعد, او پیراهن دختر را برداشت و بدون دخالت راننده اتوبوس, به او دست زد. در ۱۷ آوریل, پسری که گفته می‌شود به آن دختر دست زده‌است, همه لباس‌هایش را برداشت و بعد به او در اتوبوس تجاوز کرد.

مجهز به یک آینه ایمنی گسترده و همچنین نظارت صوتی و تصویری است تا راننده بتواند آنچه را که اتفاق می افتد نظارت کند. این اتوبوس همچنین تنها با 3 یا 4 ردیف صندلی کوچک است ، در این پرونده آمده است: "راننده اتوبوس در این حالت کاملاً از وظایف خود خدشه دار شده بود و بارها و بارها بی تفاوتی اراده و عمدی را برای حفظ نظم دانشجویی و اطمینان از دانش آموزان به نمایش می گذارد."دادخواست می خواند:"اقدامات متعدد تجاوز جنسی و تجاوز جنسی در طی یک هفته تقریباً صورت نگرفته است. بدون اطلاع و / یا بی تفاوتی عمدی راننده اتوبوس ، که هرگز یک بار برای محافظت از Doe مداخله نکرده است ، "این ادامه می دهد. راننده تا روز تجاوز دختر ، هیچ یک از حمله ها را گزارش نکرد ، وقتی که به منطقه مدرسه گفت که او "به چیزی توجه کرده بود" ، این دادخواست ادعا می کند. به گفته وابسته NBC WXIA در آتلانتا ، مدارس شهرستان Fulton گفتند که راننده "بلافاصله از منطقه جدا شده است."سخنگوی ولسوالی روز شنبه به NBC News گفت که ادعاهای مفصل در این پرونده"بسیار جدی و مربوط به منطقه است". زیرا ما با دانش آموزان خردسال سر و کار داریم ، این یک موضوع به خصوص حساس است. سخنگوی برایان نویز گفت: "ما باید اجازه دهیم که هرگونه تحقیقات در حال انجام کامل باشد و به حریم خصوصی همه دانش آموزانی که گفته می شود درگیر هستند ، احترام بگذاریم." مادر دختر دختر دختر خود را برای دریافت مراقبت های پزشکی ، جایی که یک پزشک تأیید کرد که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است ، گرفت..


منبع
کورش احمدوند بازدید : 17 یکشنبه 09 آذر 1399 نظرات (0)
مبارزات انتخاباتی ساندرز کمک های بلومبرگ را در انتخابات عمومی رد می کند: این کار سختی نیست

CHARLESTON ، SC - یک مشاور عالی گفت: برنی سندرز پیشنهاد مایک بلومبرگ را برای صرف هزینه های سنگین از طرف وی در انتخابات عمومی در صورت پیروزی سندرز در نامزدی ریاست جمهوری دموکرات رد می کند. بلومبرگ ، میلیاردر سابق شهردار نیویورک که علیه ساندرز ، مستقل است سناتور ورمونت ، در مبارزات اولیه دموکراتیک ، گفته است که او پول خود را برای کمک به برکناری رئیس جمهور دونالد ترامپ ، صرف نظر از نامزد دموکرات ها ، ادامه خواهد داد. اما جف. دستیار ، گفت که پیشکسوت دموکرات نمی خواهد کمک بلومبرگ کند. برنامه NBC News را بخاطر شکستن اخبار و سیاست بارگیری کنید "این کار سختی نیست" ، ویور پس از بحث و گفتگو سه شنبه شب به NBC News گفت. "برنی گفته است که قصد دارد بودجه انتخابات ریاست جمهوری خود را با کمک های کوچک دلار تأمین کند ، و من فکر می کنم ما می توانیم این کار را انجام دهیم. من فکر می کنم ما می توانیم بیش از یک میلیارد دلار کمک های دلار کوچک جمع کنیم. "سندرز نمی تواند آنچه را که گروه های مستقل از طرف وی انجام می دهند کنترل یا دیکته کند زیرا قانون تأمین مالی تبلیغات ، نامزدها را از هماهنگی استراتژی با گروه های خارجی منع می کند. اما تیم بلومبرگ گفته است که مغول به نمایندگی از کاندیدایی که کمک او را رد کرده است ، هزینه نخواهد کرد. "هوارد ولفسون ، مشاور ارشد بلومبرگ ، پس از بحث و گفتگو به NBC News گفت: "من فکر نمی کنم که محتاطانه باشد. از طرف کسی که آن را نمی خواست هزینه کنید."

ساندرز پتانسیل برگزاری انتخابات در برابر ترامپ را دارد, اگرچه هیچ‌کس واقعاً نمی‌داند, زیرا هیچ‌کس سعی در خرج کردن این نوع پول ندارد. "


منبع
کورش احمدوند بازدید : 18 یکشنبه 09 آذر 1399 نظرات (0)
The Lid: Trump Card بعید است که در سال 2016 پادشاه شود

بهTheخوش آمدید!بعدازظهرروزبعدازاینکهجببوشواردرقابتسال2016شدباتاکید براینکهاینحزببایدچقدرفراگیرشود,باتاکیدبراینکه" منواقعاثروتمندهستم" ,کمپینخودرابااعلاماینکه"منواقعاثروتمندهستم"آغاز کرد.دراینجاکلیک کنیدتاثبت‌نامکنید.مامی‌دانیمکهاگراولینبحثریاست‌جمهوریجمهوری‌خواهامروزبرگزارشود--دونالدترامپاحتمالادرآنخواهدبود.اوممکن استدرجایگاهبرندهانتخاباتسال 2012آیووا,ریکسانتوروم,یافرماندارایالتیکهمناظرهدرآنبرگزارمی‌شود,جانKasichقراربگیرد.اینستارهتلویزیونیواقعیاحتمالاحتیبعدازآن چهکه یکسخنرانیخوبوجالببود, حتییکبرآمدگیرا درنظرسنجی‌هابه وجودمی‌آوردکهشایعاتزیادیدررسانه‌هاایجادمی‌کند.امادراینجاچندنکتهبرایحفظذهنوجود دارد:یکنظرسنجیدانشگاهMonmouthکه روز گذشتهمنتشر شد, ترامپراتنها 2درصداعلامکرده‌استواو رابه11 نفردر میاننامزدهایاحتمالیریاست‌جمهوریواحتمالابهطوربالقوهمحدودکرده‌است.اینپنجنقطهازماه آوریلاستودومینکاهشبزرگمیانهریکازنامزدهامی‌باشد.وطبقایننظرسنجی, اودومینانتخابتنها1درصدازرای دهندگانحزب جمهوریخواهاست.البته,اینفقطیکنظرسنجیاست.امااجازه دهیدآن راازماه مارسبر روینظرسنجیوالاستریتنیوز/والاستریتقراردهیمکه74%ازجمهوری خواهانگفتندکهنمی‌توانندخودشان رادرحمایتاز اوببینند.تنهانامزدبالقوهدیگرGOPدر هر جایینزدیکاینتعداد, کریسکریستیدر57%بود.وهمانطورکهدرمقالهاولخواندم,ترامپنبایدبه طور جدیگرفتهشودتازمانیکهگزارشکاملافشاراارائه کندکه تمامینامزدهابایدظرف30روزازآغازکمپینتسلیمشوند.اومی‌تواندزمانبیشتریرا درخواستکند, امابهطور خاصدر طیسخنرانیخودگفت:"مانیازیبهتمدیدیاهیچ چیزدیگری نداریم,ماآنرابهموقعپرمی‌کنیم."ساعتisبرروی سیاستNBC,ترامپ,لیآنکالدولاستکهازبرخیازمبارزاتدرمعرض خطرخاموششدندرمذاکرات,به همراهیککاندیدایسابقکهمجددادرمعرضتهدیدقرار دارد, واکنشنشان می‌دهد.

به دروغ گفتن برای شروع نامزدی اش دروغ گفت. پری بیکون گفت: " دونالد ترامپ نامزد ریاست‌جمهوری جمهوری‌خواه نخواهد شد, و نامزدی او حزب جمهوری‌خواه را در سردرگمی بر سر قوانین آن قرار می‌دهد, چرا که نامزدها باید در مذاکرات شرکت کنند. (به یاد داشته باشید او از کشوری هم‌مرز با آن است. بوش: روزنامه نیویورک‌تایمز در مصاحبه‌ای که امشب در فاکس‌نیوز پخش خواهد شد گزارش می‌دهد: " جب بوش در روز سه‌شنبه گفت که او امیدوار است که دادگاه عالی علیه ازدواج هم جنس حکومت کند و هیلاری کلینتون را به خاطر تصویب قوانین در مدت هشت سال در سنا مسخره کند. " کلینتون: ژورنال وال استریت خلاصه می‌کند که ما در پست الکترونیکی کلینتون ایستاده‌ایم. " [ترامپ] مقداری جدیت مورد نیاز را که قبلاً از حوزه حزب جمهوریخواه نبود اضافه می‌کند, و ما به دنبال شنیدن بیشتر ایده‌های او برای ملت هستیم. ترامپ یک گردهمایی در کالج جامعه منچستر در نیویورک برگزار می‌کند. اسکات واکر در ماموریتی تجاری به کانادا است.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 14 شنبه 08 آذر 1399 نظرات (0)
لوول  شهردار  با  Comcast  موضوع  را مورد بررسی قرار داد

LOWELL پس از تأخیر در پرداخت ، جان لیایی ، شهردار Lowell گفت که به نظر می رسد Comcast به رغم تعهد این شرکت برای حفظ خدمات اینترنتی و تلفنی به مشتریان تا 30 ژوئن در میان همه گیر Coronavirus ، سرویس اینترنت خود را به طور خلاصه خاموش کرد. این شرکت انکار می کند که سرویس اینترنت لی تا کنون خاموش شده است و می گوید آنچه که به نظر می رسد وقفه ای در سرویس باشد به دلیل تغییر تنظیمات در یکی از دستگاه های مشتری است. لیایی گفت که تصمیم گرفت پس از دریافت شکایات متعدد از نمایندگان که گفته اند خدمات آنها در هفته های اخیر توسط ارائه دهنده قطع شده است ، پرداخت صورتحساب خود را به تأخیر بیندازد. همراه با سایر ارائه دهندگان ، Comcast در تاریخ 13 مارس به "نگه داشتن تعهد متصل به آمریکایی ها" امضا كرد و قول داد كه این شركت خدمات تلفنی و اینترنتی را خاتمه ندهد یا هزینه های دیررس را برای 60 روز آینده ارزیابی كند. این تعهد اخیراً تا 30 ژوئن گسترش یافته است به گفته سخنگوی Comcast ، مارك گودمن ، سخنگوی Comcast ، ما اهمیت ماندن در اینترنت را تشخیص می دهیم ، به همین دلیل Comcast متعهد شده است كه در این زمان خدمات اینترنتی مشتری را برای عدم پرداخت قطع نكند. لیایی گفت که نامه ای از این شرکت دریافت کرده است که به وی اطلاع می دهد خدمات وی در 25 آوریل قطع می شود. او گفت که من منتظر تاریخ آمدن و رفتن هستم و مطمئناً کابل من خارج است. وی گفت خدمات تلویزیونی و اینترنتی وی خارج است ، اما خدمات تلفنی وی که توسط این شرکت نیز ارائه شده است ، ادامه دارد. طبق این تعهد که توسط Comcast امضا شده است ، خدمات تلفنی و اینترنتی محافظت می شوند ، اما خدمات تلویزیونی اینگونه نیست لیایی گفت که در همان روز صورتحساب خود را پرداخت کرده و خدمات اینترنتی و تلویزیونی وی نیز ترمیم شده است. وی گفت که تلاش کرده است تا به یک سخنگوی زنده برسد تا در مورد خدمات و صورتحساب خود صحبت کند. وی به عنوان شهردار گفت كه وی همچنین می خواهد اطمینان حاصل كند كه افراد جامعه همچنان به خدمات خود ادامه می دهند ، به خصوص كودكان مدرسه كه یادگیری به سیستم عامل های از راه دور منتقل شده است. گودمن گفت نماینده خدمات مشتری با لی کار کرده و تغییر در وی را تعیین کرده است

تنظیمات لپ‌تاپ باعث شد تا او فکر کند خدمات اینترنتی تاثیر گذاشته‌است.این نماینده گفت که این نماینده در ماه مه درباره آنچه که ممکن است منجر به از دست دادن خدمات شود, با او صحبت کرد. وی گفت که او این گفتگو را بدون درک روشنی از علت ترک کرده‌است.او گفت: تو نمی‌تونی جواب روشنی پیدا کنی. امکان داشت. امکان داشت.او گفت که این نماینده پیشنهاد داد که تعداد دستگاه‌ها در خانه‌اش ممکن است برای تجهیزات فعلی خدمت بسیار زیاد باشد و یک مودم جدید را توصیه کرده‌است.و گفت: فهمیدم. شرکت بزرگی است. شما فقط می‌توانید این همه چیز را کنترل کنید.گودمن تعدادی از اقدامات ابتکاری را برای ارائه خدمات اینترنتی به عموم در طی دوره همه‌گیری بیماری همه‌گیر معرفی کرد.به گفته گودمن, مشتریانی که عقب‌افتاده هستند, در برنامه کمک مالی قرار می‌گیرند و هزینه دریافت خدمات اینترنت و تلفن را کاهش می‌دهند. خدمات تلویزیون تا زمانی که پرداخت‌ها انجام شود یا به توافق پرداخت برسد, متوقف می‌شود.این شرکت همچنین در حال ساخت بندرهای جدید wifi برای عموم و ارائه نرخ کاهش‌یافته خدمات اینترنتی به مشتریان جدید در خانوارهای کم‌درآمد می‌باشد.به گفته گودمن, مشتریان با نگرانی‌ها و پرسش‌هایی می‌توانند از طریق یک برنامه کاربردی, از طریق چت کردن آنلاین یا تلفنی, به نمایندگانی مراجعه کنند.

منبع
کورش احمدوند بازدید : 17 شنبه 08 آذر 1399 نظرات (0)
معترضین پس از تظاهرات در مورد تیراندازی پلیس پنسیلوانیا ، وثیقه 1 میلیون دلاری را نگه داشتند

حداقل هفت معترض که در طی تظاهرات بر سر یک تیراندازی پلیس مرگبار در لنکستر, پنسیلوانیا دستگیر شدند, در اعتراض به تیراندازی که روز یک شنبه در خارج از پاسگاه پلیس گرد آمده بودند دستگیر شدند. " مظنونین علامت‌های خیابان‌ها, قوطی‌های زباله, یک قفسه فلزی, یک قفسه فلزی, تکه‌های تخته لایه و یک تشک چوبی در محل تقاطع n. شاهزاده آندره و دبلیو. پلیس در بیانیه‌ای گفت این مظنونان مواد منفجره را با کیسه‌های زباله اضافی و نیز چوب پر کردند و محتویات آتش را تنظیم کردند. " برنامه اخبار nbc برای شکستن اخبار و افراد بزرگ‌سال با اتهامات متعددی از جمله توطئه برای آتش زدن, آشوب, شکست, خرابکاری نهادی و رفتار نامنظم مواجه هستند. سوابق دادگاه بلافاصله برای بزرگسالان در دسترس نبود. یکی از بزرگسالان در زمان نوجوانی اش, که هویتش اعلام‌نشده است, در دادگاه نوجوانان شورش, رفتار نامنظم, داشتن وسایل جرم, نیروی محرکه موشک به جاده و خرابکاری نهادی مواجه است. اسناد و اطلاعات نوجوانان مهر و موم شده و اطلاعات مربوط به وضعیت اقتصادی کوچک در بین افرادی است که او را دستگیر کرده‌اند. پترسون روز سه‌شنبه به خبرگزاری آسوشیتد پرس گفت: " من نمی‌توانم بگویم که این شب چقدر بوده‌است. " من فکر می‌کنم بدون توجه به آنچه که این افراد انجام می‌دهند یا انجام نمی‌دهند, میزان وثیقه فقط ظالمانه و به وضوح در برابر متمم هشتم است. اصلاحیه هشتم

دکتر جان Fetterman 27 ساله روز یک شنبه زمانی که پلیس به درخواست یک زن که گفته بود برادرش با مادرش پرخاشگر شده بود و سعی داشت به خانه‌اش دستبرد بزند , مورد اصابت قرار گرفت و گفت که این مرد چیزی را که به نظر می‌رسید یک چاقو باشد در حالی که راهش را به سمت افسر باز کرده‌است , اعلام کرد . ( هشدار : تصاویر این ویدیو گرافیکی هستند و ممکن است آزاردهنده باشند ) تصویر دوربین پلیس بدن فرد مظنون تیراندازی را در لنکستر , پا نشان می‌دهد . 14 سپتامبر , 202001 : 00 فیلم نشان می‌دهد که این افسر که تنها مرجع صحنه در آن زمان بود , چندین گلوله شلیک کرد . مونز با ضربه چاقو به زمین افتاد و چیزی که به نظر می‌رسید یک چاقو باشد افتاد . در دفتر Attorney's scene.The Lancaster گفته شده‌است که مونز


منبع

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 152
  • بازدید ماه : 271
  • بازدید سال : 1,778
  • بازدید کلی : 3,928