loading...

hanozhastam

کورش احمدوند بازدید : 19 یکشنبه 30 آذر 1399 نظرات (0)
رابرت Schlesinger ترامپ به میریام Adelson مدال آزادی و ماهیت معاملاتی ریاست‌جمهوری او را می‌دهد.

به روز رسانی: واشنگتن‌پست در ۳۱ ژانویه ۲۰۱۹ گزارش داد که Adelsons علاوه بر این، ۵۰۰،۰۰۰ دلار به یک صندوق قانونی برای دستیاران ترامپ در ۱ اکتبر داده‌است، اما مدال ریاست‌جمهوری آزادی ممکن است برچسب قیمت داشته باشد: ۱۳۳ میلیون دلار. به همین ترتیب میریام و شلدون مک Trump، جمهوریخواه، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ (۲۰ میلیون دلار) و برای گروه‌های جمهوریخواه و محافظه‌کار در دوره انتخابات سال ۲۰۱۸ (۱۱۳ میلیون دلار) نامزد شده‌اند. مدال آزادی بالاترین افتخار شهروندی آمریکا است و به کسی اعطا شده‌است که در فهرست میراث فرهنگی، ورزش‌کاران و سیاستمداران بزرگ قرار دارد. امسال، این فهرست شامل کسانی از الویس پریسلی، بیب روت و سناتور اورین هچ می‌شود. این واقعیت که میریام Adelson نیز ماهیت معاملاتی دونالد ترامپ و کاربردهای یهودی را در ذهن تداعی می‌کند، نشان می‌دهد که در حال حاضر ۱۳۳ میلیون دلار فیل در اتاق عمل خواهد کرد، که در آن ۱۳۳ میلیون دلار فیل در اتاق عمل خواهد کرد. کندی زمانی که این افتخار را با نظمی اجرایی در سال ۱۹۶۳ برقرار کرد، پیش‌بینی کرد. پرزیدنت هری ترومن در ابتدا یک نسخه از مدال را در سال ۱۹۴۵ برای شهروندانی ایجاد کرد که در طول سال‌های جنگ خود را متمایز کرده بودند. او در سال ۱۹۶۰ به ناشر موسیقی در آمریکا نوشت: "در زندگی یک کشور، کندی حس کنجکاوی شدیدی داشت: " یک ارتباط وجود دارد، به سختی توضیح دادن منطقی اما آسان برای احساس، بین موفقیت در زندگی عمومی و پیشرفت در هنر."

او سن فیدیاس است. سن لورنزو دی مدیچی نیز سن لئوناردو داوینچی بود ، سن الیزابت نیز سن شکسپیر بود. "نفس خود را نگه ندارید تا منتظر بمانید تا ترامپ از Pericles ، de Medici یا da Vinci استفاده کند. (داوینچی بازنده بود. کد من یک کد بسیار ، بسیار بهتر است.) در حالی که او ممکن است صعود خود را از سرگرمی تلویزیون واقعیت به عنوان آپوتئوز پیوند بین هنرها و زندگی عمومی مشاهده کند ، او حساسیت متوسطی را نسبت به JFK به ارمغان می آورد. کندی به دنبال ذهنیت بالا بود که ترامپ به پایین و پایین می رود. آدلسون چک 30 میلیون دلاری را به سوپر PACMay 11 ، 20180 کاهش می دهد. آرون بلیک ، واشنگتن پست ، این هفته گزارش داد: "مدال آدلسون نشان دهنده الگوی رو به رشدی است: یکی از ترامپ که اکثریت زیادی از این مدال ها و حتی عفو را به هواداران ، جمهوریخواهان و دریافت کنندگان متناسب با برنامه سیاسی وی اعطا می کند.". "از 15 عفو / ارتباطات و مدالهای آزادی که ترامپ داده است ، نه نفر به چنین گیرندگان رفته اند. از میان 11 جایزه ای که به افراد زنده داده می شود ، هشت مورد از نظر سیاسی گرایش یافته اند. "دریافت کنندگان برای مراسم روز جمعه قرعه کشی می شوند: آدلسون به محافظه کار استالوارت هاچ ، یک جمهوری خواه از یوتا و همچنین بازیکنان سابق حرفه ای فوتبال پیوست. راجر استوباخ (یک اهدا کننده دیرینه GOP ، اگرچه در مقیاس آدلسون ثبت نام نمی کند) و آلن پیج. Babe Ruth ، Elvis Presley و Antonin Scalia (که به نظر می رسد شروع یک شوخی "راه رفتن به یک نوار" است) پس از مرگ این گروه را دور می زنند. اما این شامل آدلسون است که بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. او و همسرش صرفاً اهدا کنندگان GOP نیستند بلکه استاندارد طلا هستند. تنها کسی که به ریاست جمهوری ترامپ پول بیشتری داده است ، طبق گفته مرکز صداقت عمومی ، خود دونالد بود. و 113 میلیون دلار که این زوج در چرخه انتخابات سال 2018 مشارکت داشتند به اندازه بعدی بود

براساس داده‌های گردآوری‌شده توسط مرکز سیاست‌های پاسخگو, بزرگ‌ترین اهدا کنندگان جمهوریخواه با هم ترکیب شدند. این شرکت به بازی می‌پردازد: نه تنها کسب مدال را دریافت می‌کند, بلکه ترامپ شخصاً نخست‌وزیر ژاپن را به نیابت از یک کازینو تحت نظر قرار می‌دهد, البته هیچ یک از آن‌ها تعجب‌آور نیست. ترامپ قدرت سخنوری خود را برای آوردن حساسیت یک تاجر به دولت و البته بدون هیچ یک از آن‌ها غافلگیر کرده‌است. ترامپ قدرت سخنوری خود را برای آوردن حساسیت تاجر به دولت تا حد افراط در نظر گرفته‌است. " باب وودوارد " سفر اخیر پشت صحنه کاخ سفید ترامپ, این نکته را بارها و بارها مطرح کرد. ترامپ تعهد اتحادیه اروپا برای حفاظت از کره‌جنوبی را به یک شکل دلار بیان می‌کند, که حتی برای منافع اقتصادی و امنیتی حضور ما در آنجا نزدیک نیست. وودوارد … ترامپ در لحظه دیگری در رابطه با لیبی خشمگین شد. وودوارد دیدگاه ترامپ را اینگونه توصیف کرد که: " ژنرال‌ها به اندازه کافی بر گرفتن یا تصمیم‌گیری متمرکز نیستند. آن‌ها نمی‌دانند اهداف ما چه باید باشند. کنترل بیرونی خانه به معنی هنر رئیس‌جمهور این معامله است که در مسیر او و خانواده‌اش چه از طریق حقوق داخلی و خارجی, چه از طریق حقوق خارجی و داخلی, به نفع دولت‌های خارجی و سایر گرفتاری‌های تجاری خود با کشورهای خارجی مانند عربستان‌سعودی و چین باشد.

مستاجران (از جمله دولت های خارجی) و غیره. دیوید لئونارد و یان پراداد فیلبریک سوءاستفاده های ترامپ را در نیویورک تایمز در ماه گذشته فهرست کردند: "یک کلمه برای این وجود دارد"، مقاله خلاصه می کند: "فساد". صحبت از مرکز هنری که می تواند نام او را تحمل کند ، جان اف کندی در سال 1962 گفت:"بعد از اینکه گرد و غبار قرن ها بیش از شهرهای ما گذشت ، ما پیروز خواهیم شد.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 17 شنبه 29 آذر 1399 نظرات (0)

مقاله وکیل آنلاین 

کار وکلا همان کار پزشکان است. ما به دنبال بهترین و باتجربه ترین پزشک برای معالجه بیماران خود و حل مشکلات حقوقی خود هستیم ، باید با بهترین وکلای آنلاین وکلا مشورت کنیم. مهمترین ویژگی یک وکیل قابل اعتماد بودن است. به لطف کارشان ، وکلا به راحتی مشتری و حقوق او را از دست می دهند. فرقی نمی کند وکیل آنلاین باشید یا وکیل. با این حال ، او باید به توصیه ها و راه حل های خود اطمینان کامل داشته باشد. ویژگی مهم دیگر وکیل آنلاین صادق بودن او است. او قابل اعتماد است. صداقت و صداقت به معنای اعتماد به مشتری است زیرا طرفین قرارداد را امضا کرده اند. اگر احتمال موفقیت آمیز بودن پرونده در دادگاه وجود ندارد ، ابتدا باید وکیل را به صورت آنلاین به شخص اطلاع دهد. شما نباید وقت خود و مشتری خود را تلف کنید.

اعتماد به معنای مراقبت خوب از اسناد دریافت شده توسط مشتری و نقض حقوق قانونی وی نیست. علاوه بر دانش و تجربه یک وکیل واجد شرایط اوستا ، هر وکیل باید یک آیین نامه رفتاری نیز داشته باشد.

وکیل آنلاین چگونه کار می کند؟

می توانید با شرکت های حقوقی مانند اوستا تماس بگیرید یا این پرونده را از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی به وکلا گزارش دهید. بسیاری از وکلا طبق قوانین مختلف مدنی جرایم کیفری مرتکب شده اند. متخصصان در زمینه هایی مانند قانون و قانون خانواده. در موسسه شهداد ، یک وکیل متخصص برای هر قانون دادگاه به شما مراجعه می کند.

پس از توصیف مشکل شما ، یک وکیل آنلاین بررسی دقیق و تخصصی پرونده شما را انجام می دهد. اگر یک وکیل آنلاین به مدارک بیشتری احتیاج دارد ، ممکن است از شما بخواهد اسناد را دریافت کنید و از طریق شبکه ای مانند WhatsApp یا ایمیل از شما درخواست کند. وکیل آنلاین وکالت و وکیل آنلاین وکیل WhatsApp امروزه بسیار محبوب هستند. راه آسان

مزایای وکیل آنلاین

تلگراف الکترونیکی امروز یک ابزار ارتباطی عالی مانند WhatsApp است که تجارت ما را تسریع کرده است. شما به مکان ملاقات مناسبی نیاز ندارید. می توانید با یک شرکت حقوقی ملاقات کنید. مزایای وکیل آنلاین:

کارها سریع پیش می رود

ترافیک برای شهرها و موسسات حقوقی راحت تر خواهد بود.

به طور مناسب از وکیل آنلاین وکیل پاسخ دهید

برای پاسخ به س your ال خود با یک وکیل تماس بگیرید.

کاهش قیمت

هنگام انتخاب وکیل باید به دنبال چه چیزی باشید؟

همانطور که در ابتدای این مقاله گفتیم ، انتخاب وکیل مهم است. این مهم است. انتخاب وکیل می تواند پیچیده تر از داشتن وکیل آنلاین باشد. زیرا شما یک شرکت مشاوره حقوقی هستید. وکلا درباره وکلای آنلاین و مسائل آنها بیشتر بدانید.

وکیل مستقل

در بیشتر موارد ، شما س legitimate الات مشکوکی دارید یا از کل روند کار آگاهی ندارید. به عنوان مثال ، شما باید بدانید که چگونه می توانید طلاق قانونی بگیرید. در آن صورت ، بهترین گزینه یک وکیل آنلاین وکیل رایگان و مشاوره حقوقی آنلاین حقوقی است. وب سایت اوستا منتظر همه سوالات و درخواست های شماست. اوستا در وکلای آنلاین س Online الات شما را راهنمایی و پاسخ می دهد. شما می توانید از Avesta Legal با 150،000 نسخه از نمایش های مختلف استفاده کنید.

بهترین شرکت حقوقی .به صورت آنلاین

دفتر حقوقی اوستا از متخصصان و وکلای متخصص تشکیل شده است. وکلای ما در امور کیفری ، کیفری و کیفری تخصص دارند. جرایم کیفری در بخش املاک قانونی تقلب مجازات علاوه بر این ، یک وکیل آنلاین وکیل می تواند از شما عزیزان در برابر مسائل حقوقی و حقوقی محافظت کند. این فناوری توسط شبکه پشتیبانی می شود و دسترسی آسان به ارتباطات و کار را فراهم می کند. یک وکیل خوب یک وکیل آنلاین مهارت و دانش لازم برای حل مسائل حقوقی ایالت را دارد ، اما از فن آوری و ابزار ارتباط گروهی آگاهی ندارد و می توان از این توانایی برای برقراری ارتباط راحت با مشتریانش استفاده کرد.

منبع مقاله

کورش احمدوند بازدید : 17 شنبه 29 آذر 1399 نظرات (0)
قاضی فلوریدا را به عنوان خنده دار دنیا صدا می کند ، به رای دهندگان فرصت بیشتری می دهد تا رأی دهند

قاضی منطقه ایالات‌متحده، مارک واکر، به تاریخچه دولت از رای‌های سخت اشاره کرد - چیزی که در سال‌های بعد از شمارش مجدد سال ۲۰۰۰ در انتخابات ریاست‌جمهوری بین جورج دبلیو بوش مطرح شد، قاضی فدرال فلوریدا و مقامات انتخابات را در طول یک جلسه دادرسی روز پنج شنبه مورد انتقاد قرار داد و گفت که دولت "مایه خنده انتخابات جهانی پس از انتخابات است و ما تصمیم گرفتیم این انتخابات را ثبت نکنیم"." بوش "و" آل گور "به این نکته اشاره کردند که بخش" پالم بیچ " در حال آماده شدن برای حمله دیگر به قانونی که از سال ۲۰۱۶ playbookNov بدست‌آمده است، فعال نبوده است. ۱۵، ۲۰۱۸۰۶: ۵۳ فرصت برای شهرستان‌های تکمیل بازشماری ماشین، که به طور خودکار بعد از سقوط برخی از مسابقات فلوریدا که طبق دستور قانون ایالتی، ساعت ۳ بعد از ظهر ET در روز پنجشنبه است آغاز شد. اگر مسابقه در یک حاشیه مشخص باقی بماند، ریک اسکات جمهوریخواه جمهوریخواه در نبرد برای کرسی مجلس سنا حدود ۱۳۰۰۰ رای از سناتور دموکرات Tallahassee Gillum در نبرد برای کرسی مجلس سنا دارد، در حالی که نماینده سابق حزب جمهوریخواه، ران DeSantis به ساکنان فلوریدا فرصت بیشتری می‌دهد تا هر گونه امضاهای غیر mismatched را در برگه‌های رای خود ثبت کند تا بتوانند در این مسابقات بسیار مهم شمارش شوند. واکر حکم داد که قانون دولت در برگه‌های رای، بار عمده‌ای را بر روی رای دهندگان قرار می‌دهد و او تا روز شنبه به آن‌ها مهلت داد تا هر گونه خطایی را که ممکن است از شمارش آرا جلوگیری کند، اصلاح کند.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 14 جمعه 28 آذر 1399 نظرات (0)
Immigrant که از اتهام قتل Steinle تبرئه شد، به اتهام حمل اسلحه کم‌تر، به زندان فدرال منتقل شد.

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

پس از اینکه فاش شد که گارسیا Zarate پنج ماه قبل از اینکه shooting.Garc fatal ia یک حکم زندان فدرال برای ورود مجدد به آمریکا را به پایان رسانده و در مارس 2015 به زندان سان‌فرانسیسکو برده شده بود تا با اتهام فروش ماری‌جوانا به زندان سان‌فرانسیسکو انتقال یابد , پنج بار به مکزیک تبعید شد . او بعد از اینکه


منبع
کورش احمدوند بازدید : 17 پنجشنبه 27 آذر 1399 نظرات (0)
ترامپ  نامزد  خود  , ممه  , را  در  تویی‌تر  توییت  کرد  .

رئیس‌جمهوردونالدترامپدرروزپنج شنبهواردیکpostشد,ازکسیکهازرانندگانیهودیشکایتکردهوپیام‌هایtypoرابهسویطرفدارانخودارسالکردهبود,شروعکردوگفت:"مندرخواستکردمکه میچMپلقانونسقفبدهیرابهلایحه"لایحهسقفبدهی" تبدیل کند(کهفقطبرایتصویبآسانتصویبشد).آن‌ها…"ترامپدراولینتویی‌ترنوشت.اوبه زودیافزود:"…اینکار را انجامنداد,بنابراینمایکمعاملهبزرگبادموکرات‌هاداریمکهآن‌هارا(طبقمعمول)برتصویبسقفبدهینگه می‌دارند.می‌توانستاین قدرآسانباشد-حالایکآشفتگی!ویافزود:"تنهامشکلیکه منبامیچمک کانلدارماین استکهپسازاینکه شنیدrepealبه مدت7سالجایگزین اوشد ,شکستخورد.هرگزچنین چیزی اتفاقنمی‌افتاد!درحدودیکساعتپساز ارسالاولینپست,ترامپنامTwitterverseabuzzرابعد ازاینکهمماشرانشانمی‌دهد, قرار دادودونالدترامپتصویراورا درپوششرئیس‌جمهورسابقباراکاوباماقرار داد.@realDonaldTrump/TwitterTheتصویرچهارطرفهنشان می‌دهدترامپبه کندیبهداخل کادرحرکت می‌کندتااینکهکاملاتصویراوباماراپوششدهد.ترامپدررنگاست.اوبامادرمتنسیاهوwhite.Theاستکه برروی آننوشته شده‌است:" بهترینکسوفتا بحال!"جریTravone" ,فعالسیاسیومعتادبهخود,می‌گویدکهاین تصویررادراینترنتیافتودرتویی‌ترنوشت:"مابه اندازه کافیازاینjewsکهدرآنزندگیمی‌کنمو کسدیگریآن‌ها رامی‌گیرد, استفاده می‌کنیم."اینموضوعفقطیکعبارتاحساسیبودکهمنبهlakewood[sic]نیوجرسیورانندگانوحشتناکآنشهراشارهکردموبیشتریهودیانیهودیبودند.

او که در آنجا زندگی می کند. "او قبلاً به NBC News گفت که تصویری را که ترامپ در رسانه های اجتماعی بازخوانی کرده است ، پیدا کرد." من از شنیدن مردم خسته شدم که می گویند رئیس جمهور ما هیچ کاری نکرده است و من می دانستم که اصلاً صحیح نیست ، بنابراین من می خواستم آنچه را که من و میلیون ها آمریکایی قبلاً می دانستم بیان کنم و این رئیس جمهور ما یک بار در طول زندگی رهبر است و من به بسیاری از مردم گفتم که در طول انتخابات می خواهم برای ریختن رأی دادن به شیشه های شکسته هر زمان ،. Travone گفت که او انتظار ندارد که صدای جیر جیر خود را به حساب رئیس جمهور خاتمه دهد. پرزیدنت دونالد ترامپ گرفتگی خورشیدی را از بالکن Truman در کاخ سفید در واشنگتن در تاریخ 21 اوت 2017 تماشا می کند. کوین لامارک / پرونده رویترز "من فکر کردم که خواب می بینم ، و رئیس جمهور وقت خود را برای بازخوانی عکس من از روز بسیار شلوغ گرفت.". باید در مورد مسائل بزرگتر با ملت نگران باشید. اکثر پاسخ های برتر به بازتوییت ترامپ پیشنهاد کردند که وی این تصویر را پایین بیاورد یا از وی پرسید که چرا تمایل به بازتوییت تصویر دارد. "این باورنکردنی نامناسب است... شما رئیس جمهور همه آمریکایی ها هستید. یکی از کاربران توییتر ،AngelaBritzman ، پاسخ داد: "یک کاربر توییتر"، "AngelaBritzman" پاسخ داد. نویسنده Daily Beast ، ارین گلوریا رایان نوشت که ترامپ علم یک گرفتگی را درک نکرده است."بنابراین او چیز کوچکتر است که به طور موقت چیز بسیار روشن تر را مسدود می کند... لطفاً خدای من به این مرد بیاموزید که چگونه قیاس کار می کند. "رایان نوشت: صبح ترامپ انجام نشده است. وی سپس دو بار صدای جیر جیر کرد و مطبوعات را در مورد پوشش تغییرات تونال در طی سه سخنرانی اخیر خود مورد انتقاد قرار داد. "اخبار جعلی اکنون از انواع مختلف من در مورد سخنان پشتیبان شکایت دارد

و قوی است. دموکرات‌ها کسی هستند که می‌توانند آهنگ صدا را تغییر دهند." لحن ترامپ در شرایط مختلف متفاوت است. ۲۴، ۲۰۱۷۰۱: ۲۸ ترامپ دوباره همان دو جمله را تکرار کرد، کلمه "آن‌ها" را در اولین تویی‌تر تصحیح کرد، اما بعد از آن the دیگری را منتشر کرد و گفت، " جیمز Clapper، که به طور مشهور به کنگره دروغ گفته‌است، اکنون یک مرجع در مورد دونالد ترامپ است. آیا او نامه زیبای خود را به شما نشان خواهد داد؟ ترامپ، مدیر سابق اطلاعات ملی، روز چهارشنبه به گروهی در آریزونا گفت: "به محض اینکه آن‌ها ظاهر شدند، ترامپ بسیاری از توئیت ها را حذف کرد و سپس مجددا آن‌ها را فرستاد و گفت:" وقتی من ادامه می‌دهم، متوجه خواهید شد که وقتی من ادامه می‌دهم، شما متوجه خواهید شد که در یک طوفان تویی‌تر قرار دارد. ترامپ به کنایه به رسانه‌ها گفت: "من از طوفان‌های تویی‌تر استفاده نمی‌کنم" و بعد آن را حذف کرد - مجموعه دیگری از tweet messages.One baffling یک قطار با نام ترامپ را در آن پخش کرد که بر روی آرم سی ان ان می‌دوید. هر دو توئیت ها کم‌تر از یک ساعت پس از آن که از مقام کاخ سفید درخواست شد که نامش فاش نشود، گفت که در زمانی که این توئیت ها به دلیل جلب توجه کاخ سفید فرستاده شدند، هر دو توئیت ها کم‌تر از یک ساعت حذف شدند.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 19 چهارشنبه 26 آذر 1399 نظرات (0)
فوق‌العاده راحت (و شیک)

کسانی از ما که در حال راه رفتن هستند, درد لفظی و مجازی پیدا کردن کفش را می‌دانند که هر دو در پاها و چشمان ما آسان است. یک جراح پا و قوزک پا گفت: " شما مجبور نیستید که کفش سنگین و سنگین ارتوپدی داشته باشید, اما باید در هنگام خرید کفش, سخت گیر باشید. " او در نیویورک و نیو جرسی مشغول به کار است, به همین دلیل اغلب بیماران را می‌بیند که رفت و آمد آن‌ها شامل یک مبلغ قابل‌توجه است. در طول روز پاهای ما معمولاً کمی باد می‌کند, پس این کار درستی را تضمین می‌کند. دقت کنید که هر دو پا را اندازه‌گیری کنید. اگر یک پا بیشتر از دیگری داشته باشید, سایز کفش را بخرید که متناسب با پای بزرگ‌تر شماست. کفش شما نباید چین شود. بسیار مهم است که بفهمید چه نوع فوت دارید: صاف, پهن با پاشنه باریک, طاق‌های بلند, و این به شما کمک می‌کند که " رفتن به برند " را پیدا کنید. کفش‌ها را بشکنیم! کفش‌ها باید فوراً راحت باشند. پیش از این که ارزش خود را با چند زن چک کنید تا بفهمید کدام کفش‌هایی را که طی سفر طولانی شان به آن‌ها یاد می‌کنند را بررسی کنید, نویسندگان و کارشناسان مراقب مواردی هستند که ما واقعاً دوست داریم و امیدواریم شما لذت ببرید. همانطور که می‌دانید, می‌دانید که ارزش شما دارای روابط وابسته است. بنابراین, در حالی که هر محصول به طور مستقل انتخاب می‌شود, در صورتی که شما چیزی را از طریق پیوندهای خود خریداری کنید, ما می‌توانیم سهم کوچکی از انتخاب را به دست آوریم: سبز مراکش به طور مستقل از بطری‌های آب بازیافت شده برای دفن زباله استفاده می‌کند. و بهترین آن‌ها - کاملاً قابل شستشو هستند! او در حالی که به عقب و جلو می‌رود تا دختران خود را در دو مدرسه دیگر در دو مدرسه دیگر در دو مدرسه دیگر به پا کند, و سپس سه تا چهار مایل دیگر را روی پاهایش می‌گذارد.

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

قرمز / Varsity سلطنتی، ۹ دلار ۷۱.۳۵ AmazonWhen فرارا، این حرکت را به سان‌فرانسیسکو انجام داد، او با یک پیاده‌روی روزانه ۳۰ دقیقه‌ای مواجه شد. او گفت: "بین طول پیاده‌روی و تپه‌ها در امتداد مسیر، او بالاخره کلید کفش ورزشی را درست کرد و گفت:" همه در اینجا بسیار عادی هستند." این مربیان "نایک کورتز" همان خونگرمی و منش کلاسیک را به عنوان نه تن از پمپ‌های غرب در اختیار او قرار می‌دهند، اما آن‌ها در کفش، نیمه‌شب، ۸.۵ میلیون دلار ۸۰.۰۰ AmazonDo که عاشق راه رفتن هستید، پیاده‌روی کردند، اما پاهای شما این کار را نمی‌کنند؟ moc جنگلی Merrell ممکن است کمک کند. این کفش نگهداری پایین دارای contoured footbed، یک کو سن برای شوک و ثبات و حتی کنترل بوی ارگانیک است. Vai نیک، که یک مایل به شغل خود در عملیات بانکی در شهر جرسی مشغول بوده، دو بار در روز از سال ۲۰۱۱، دو بار در روز از سال ۲۰۱۱، اقرار می‌کند که این کفش‌ها گزینه جذاب‌تر در این فهرست نخواهند بود. با این حال، نایک پس از رنج کشیدن از کف پا برای سال‌ها و تحت درمان که تنها اثرات موقتی داشت، اخیرا این کفش‌ها را کشف کرد و گفت: " شش ماه از زندگی عاری از درد بوده‌است." موارد مورد علاقه دکتر Paternina عبارتند از: Cole Haan زنان Zerogrand wingtip ۷ ۷ - Black $ CloudSteppers s Women، Nubuck ۳۸ ۳۸، s AmazonDansko ۷ $ EU M EU / ۵ ۱۱۴.۸۵ ($ M AmazonFitFlop Women - - Flop Flop Flop Flop، Black، ۸ M M M ۴۴.۹۹ US $ $.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 18 چهارشنبه 26 آذر 1399 نظرات (0)
رئیس‌جمهور سابق مکزیک

رئیس‌جمهور سابق مکزیک . فاکس گفت : " در روز 26 فوریه , فاکس برای مصاحبه اختصاصی با شبکه خبری بریتبارت به ماریا Trump's گفت : " در روز 26 فوریه , فاکس برای مصاحبه اختصاصی با شبکه خبری بریتبارت , به ماریا Bartiromo پیوست و بعد از آن عذرخواهی کرد تا او را نادان , احمق و egocentric.Radi , بن mathis و رئیس‌جمهور سابق مکزیک , ویسنته فاکس , بعد از ضبط یک پادکست برای سیاست kickass فراخواند . " فاکس " گفت : " بله , من به اندازه کافی حقیر هستم , همان طور که رهبران باید باشند . … اگر من شما را ناراحت کنم , متاسفم . اما راه دیگه چیه ? فاکس در هر سخنرانی گفت : " او یک پیغمبر دروغین است " و در مصاحبه‌ای با بن Fox در پادکست سیاست kickass می‌گوید : " به آن فکر کنید , هر روز دروغ می‌گوید " , او را

موضوع در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶. فاکس گفت شرکت‌هایی مانند کرایسلر, شرکت فورد موتور و جنرال موتورز از بسته نجات جان سالم به در بردند زیرا از کمک مالی مالیات دهندگان برای رقابت مجدد در سه کشور آمریکای شمالی استفاده کردند. اگر ترامپ می‌گوید, " اجازه دهید به تنهایی محصور شویم, اجازه دهید دیوارها را بسازیم و سپس مالیات‌های سنگین برای واردات تحمیل کنیم " او به asfixiar (asphyxiate) اقتصاد آمریکا می‌رود و از ان ان ان استیودنت نیوز در فیس بوک, تویی‌تر و اینستاگرام دنبال می‌کند.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 24 سه شنبه 25 آذر 1399 نظرات (0)
واعظ ضد گی استفان اندرسون از ایرلند ممنوع شد

استیون اندرسون که یک واعظ معروف ضد همجنس گرا است, از ورود به ایرلند ممنوع شده‌است. این اولین باری است که این کشور از آن برای ممنوعیت یک خارجی استفاده کرده‌است. وزیر دادگستری, چارلی فلاناگان به اخبار nbc گفت: " من حکم محرومیت را تحت اختیارات اجرایی خود در منافع سیاست عمومی امضا کرده‌ام ". گفته می‌شود که او توسط استوارت هوستون, یک کشیش باپتیست اهل ایرلند شمالی, دعوت شده‌است که بخشی از فعالان ایرلندی است که باد سفر برنامه‌ریزی‌شده را گرفته‌اند و دادخواستی را ترتیب داده‌اند تا ورود او را رد کنند. این دادخواست, که فهرست طولانی " نظرات نفرت آمیز اندرسون " را فهرست کرده بود, پس از دریافت بیش از ۴۰۰ هزار تن از فعالین حقوق بشر مدعی پیروزی شد. کلیسا در یک مرکز خرید شرکت می‌کند که آدرس تجارت شخصی او را به اشتراک می‌گذارد. اندرسون از منبر بیابان خود باعث جلب توجه جهانی و محکوم کردن تعدادی از نظرات نفرت آمیز و بحث‌برانگیز در مورد جامعه مدنی شده‌است: او به اعضای جامعه خود که اکثراً همجنس گرا هستند, اشاره کرد و گفت که قربانیان " مستحق مرگ " هستند. او به اعضای خود گفت که قربانیان " سزاوار مرگ " هستند. " او همچنین هولوکاست را انکار می‌کند ", بر این اساس, دیدگاه‌های دو زن و مرد ایرلندی او را دورافتاده می‌سازد. براساس یک نظرسنجی که در ماه مارس از سوی موسسه تحقیقات مذهب عامه صورت‌گرفته است, اکثریت مذاهب مسیحی محافظه‌کار از حقوق بشر حمایت می‌کنند. به علاوه, اندرسون پس از ورود به ایرلند ممنوع شده‌است.

eech . با این حال , پروفایل های وب سایت‌های ارتباط جمعی او آنلاین در پایگاه‌های تحت مالکیت تویی‌تر , فیس بوک و Google.Ande rson به درخواست for OW NBC در تویی‌تر ,


منبع
کورش احمدوند بازدید : 14 سه شنبه 25 آذر 1399 نظرات (0)
چگونه لهجه مکزیکی دیگو لونا در جنگ ستارگان یک خانواده را لمس کرد

دیگو لونا ، بازیگر مکزیکی ، فقط نشان داد که تنوع در هالیوود بی توجه نیست. در Tumblr ، یک هوادار با نام کاربر riaveralwaysknew داستانی را در مورد گرفتن پدرش برای دیدن Star Wars: Rogue One در آخر هفته منتشر کرد. او در مورد چگونگی پدرش به آرامی از او سؤال كرد كه آیا این فیلم موفق است یا خیر ، آیا مردم آن را دوست دارند ، و سپس از این واقعیت شگفت زده شد كه لونا كه نقش اصلی كاپت را بازی كرده است. کاسیان آندور ، لهجه خود را حفظ کرده بود. پدر کاربر Tumblr ، که مکزیکی است و مانند لونا صحبت می کند ، عمیقاً از تصمیم ریخته گری به زمین قدردانی کرد. "و پدر من خیلی خوشحال بود.". وی گفت: "وقتی ما به خانه سوار شدیم ، او درباره سایر بازیگران مکزیکی به من گفت که فکر می کند باید در آمریکا در فیلم باشد. نمایندگی اهمیت دارد. "از آنجا که ارسال این داستان بیش از 53،000 بار در Tumblr بازنویسی شده است. لونا این پست را دید و آن را از حساب شخصی خود توییت کرد و نوشت:" من این مطلب را خواندم! #starwarsrogueone. "فقط در 17 ساعت بیش از 37،000 بار مجدداً مورد بازتوییت قرار گرفته است و بیش از 85،000 مورد پسند قرار گرفته است! #RogueOneStarWars pic.twitter.com/kfNXxYxWWI- diego luna (diegoluna_) 4 ژانویه 2017 در مصاحبه ای با Mic.com ، کاربر Tumblr گفت که فکر می کند دیدن پدرش در یک فیلم بلاکچین که با اطمینان صحبت می کند ، مهم است. با لهجه گفت: "او خیلی فرسوده بود.". "منظور من این است که آیا تا به حال یک مرد 60 ساله مکزیکی را دیده اید که به سمت اتومبیل خود سوار شود? چون دارم! وی نتیجه گرفت: "دیدن او از یک فیلم بسیار هیجان زده و یک شخصیت فقط برای من تازه نبود ، به یاد ماندنی بود." NBC Latino را در فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام دنبال کنید.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 12 دوشنبه 24 آذر 1399 نظرات (0)
از

به گفته یکی از مقامات آتش‌نشانی، راب پری، مامور اجرایی آتش‌نشانی در night statement.Sanc، که به مدت ۱۰ سال در کنار اداره آتش‌نشانی بود و برای ۳ سال و ۵ ماه گذشته مامور اعزام بود، گفت: "روز سه‌شنبه، متیو سانچز، رئیس بخش آتش‌نشانی، استعفای خود را از اداره آتش‌نشانی آلبوکرکی به مدت ۱۰ سال و ۵ ماه پیش اعلام کرد و گفته می‌شود که یک زن distraught که در ۲۶ ژوئن به ضرب گلوله کشته شده‌بود، گفت: " خب، می‌دانید، خانم؟ " شما می‌توانید با خودتان مقابله کنید، قصد ندارید با این معامله کنید، بسیار خوب؟ کمی پیش از این که disconnects.Sanc hez پس از اینکه از تماس‌گیرنده سوال شد که آیا قربانی شلیک شده‌است یا زخمی شده‌است، پس از اینکه تماس‌گیرنده واکنش نشان داد که چطور Sanchez ممکن است تماس‌گیرنده را دور کند و اینکه آیا او دیگر تماس‌های دیگری را نامناسب انجام داده‌است یا خیر، اظهار نظر کرد. کارور گفت که اداره آتش‌نشانی آلبوکرک در حال تحقیق است، یک سخنگوی اجرایی انجمن شماره اضطراری ملی، یک سازمان "متمرکز بر سیاست ۹۱۱، فن‌آوری، عملیات، و مسائل آموزشی" روز چهارشنبه گفت: "آن‌ها باید در تمام زمان‌ها حرفه‌ای باشند، و از نظر احساسی دخیل نباشند".

کارور گفت. کارور گفت: " هیچ موقعیتی وجود ندارد که درک کنیم که چه چیزی در خطر است. " کارور گفت: " آن‌ها ممکن است بدترین لحظه زندگی خود را داشته باشند. " " اگر درست انجامش ندادم, می‌تونست بدتر باشه. کارور در مرکز آتش‌نشانی شهر نیویورک, پیش از انتقال به اداره آتش‌نشانی شهر نیویورک, به عنوان مدیر عملیات توزیع حریق در مرکز شهر نیویورک, به عنوان مدیر عملیات اعزام حریق به شهر نیویورک, به کار رفت. کارور گفت: " حقیقت تاسف‌بار این است که برای اکثریت قریب به اتفاق, میزان آموزش مورد نیاز [برای مثال] نزدیک به چیزی است که نیاز دارید موهای بریده‌شده را قطع کنید. " این نیاز به آموزش بیشتر دارد. "


منبع

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 263
  • بازدید سال : 1,770
  • بازدید کلی : 3,920