loading...

hanozhastam

کورش احمدوند بازدید : 45 جمعه 12 دی 1399 نظرات (1)
مصاحبه تلویزیونی برت Kavanaugh فوق‌العاده بود. پس سکو را انتخاب کرد.

واشنگتن-دربیانیهافتتاحیهکمیتهقضاییمجلسسنا,برتKavanaugh, نامزددادگاهعالی, تاکید کردکه چگونهبیطرفیمهمو-بایدبرایقضاوتدادگاهعالیباشد.اوگفت: "یکقاضیخوببایدداوربی‌طرفوبی‌طرفباشدکههیچامتیازییاسیاسترادوستندارد.قضاتدادگاهعالیدردوطرفراهروقرارنمی‌گیرند.آن‌هادراتاق‌هایجداگانهشرکتنمی‌کنند."بههمیندلیلاست که Kavanaughروزگذشتهدرشبکهفاکس‌نیوزپخش شدتاازخوددفاع کند."خط‌مشیشبکه فاکسبهقاضیKavanaughفرصتخوبیداد تاپروندهخودرا مستقیمابهرئیس‌جمهورترامپوحامیانشاختصاصدهد .نهتنهاآقایترامپیکناظرمشتاقاست ,بلکهمعاونرئیسپرسنلاو,بیلShine,قبلایکیازروسایاینکانالبوده‌است.رئیس‌جمهوربهمدتکوتاهیقبلازاینکه اینمصاحبهراپخشکند,گفت: "نیویورک‌تایمز,گامبعدیدرمبارزهانتخاباتیKavanaughاست?25سپتامبر,201802:19امایکنامزددادگاهعالیچگونهمی‌تواندزمانیکهبهشبکهفاکس‌نیوز(فاکس‌نیوز)می‌رودکهازخوددفاعکند, می‌تواندبی‌طرفباشد?در واقعشمامی‌توانیداستدلالکنیدکهکلفرآیندایننامزدی-اعتراض‌ها,اتهامات,دفاعوهم اکنونمصاحبهشبکهفاکس-تقریبابرایKavanaughامکان پذیراستکهبه عنوانیکبازیگربی‌طرفشناختهشوند.وبرایکسیکهعلی‌رغمخدمتدردادگاهاستینافحوزه Circuitدی سیدردهه1990ودرجرجدبلیوبوشکارمی‌کرد, برایکسیکهبااوکار می‌کرد,کارسختیبود.کاخسفیدبوشدراوایل2000s.Itاینبرداشترابهعنوانیکمبارزحزبیمی‌داندکههمیشهکاندید شدنKavanaughرامشکل‌سازکرده‌است-حتیقبل ازاینادعاهاعلیهاو.واینیکادراکاستکهوقتیشمابهفاکسNews.Weمی‌رویدبهدلیل اینکهچراKavanaughوکاخسفیدمصاحبهرا انجام دادند, تقویتمی‌شود.آن‌هابهفیلم‌هایکوتاهاوقبلازرسیدگیکمیتهقضاییمجلس سنا,کریستینBlasey,متهمشدند.

بیست و سوم. اما چرا فاکس‌نیوز؟ او در مصاحبه با فاکس‌نیوز، همسرش، اشلی، در مصاحبه با فاکس گفت: "حقیقت این است که من هرگز به کسی حمله نکرده بودم، در دبیرستان یا در غیر این صورت، من هرگز به کسی حمله نکرده‌ام". دخترانی که از مدرسه به مدرسه می‌رفتند و من دوست بودم، "بیشتر از مصاحبه: " بله، احزابی وجود داشتند. و عصر مشروب ۱۸ سال داشت و بله، سالمندان قانونی بودند و آبجو داشتند. و بله، مردم ممکن است آبجو زیادی داشته باشند و مردم عموماً در دبیرستان به ما نگاه می‌کنند - من فکر می‌کنم که همه ما احتمالاً کارهایی را انجام داده‌ایم که ما در دبیرستان به آن نگاه می‌کنیم. اما این چیزی نیست که ما در موردش صحبت می‌کنیم." در مصاحبه تلویزیونی فاکس‌نیوز، Kavanaugh این اتهام را از متهم دوم خود - دبورا رامیرز انکار کرد - که خود را در یک مهمانی در ییل در معرض دید او قرار داد و گفت: " من هرگز چنین کاری نکردم - هرگز چنین کاری نکرده بودم. افراد دیگر ادعا می‌کنند که چنین چیزی را به یاد نمی‌آورند. اگر چنین اتفاقی بیفتد، صحبت از محوطه دانشگاه بود. زنانی که من در کالج می‌دانستم و مردانی که در کالج می‌دانستم، گفتند که این کاری است که من می‌توانستم انجام دهم " اما این چیزی نیست که roommate از ییل می‌گوید،

با توجهبهمصاحبهبایکشرکت وابستهبه ABCدرسانفرانسیسکو,ازاینتجربهبهاین نتیجهرسیدمکهبا وجوداینکهبرتبه طور عادیرزروشدهبود, اویکخون‌آشامبسیاربزرگبود,حتیباتوجهبه استانداردهایزمان,ووقتیکهخیلیمستبودتهاجمیوتهاجمیشد.منحادثهخاصیرا درمورد اینسوالمشاهدهنکردم,امابهخاطر دارمکه برتمرتبانوشیدنبیشاز حدرابهیاددارم"وهمroommate,جیمزروش,اضافه کرد:"براساسزمانمنبادبی[رامیرز],منمعتقدمکه اوبهطور غیر معمولیصادقوصریحاستومننمی‌توانمتصورکنمکه اواین کارراانجامدهد.یکیازمامی‌نویسد:"با توجهبهزمانمنبابرت,منمعتقدمکهاوودایرهاجتماعیاوقادربهاقداماتیهستندکهدبیشرحدادهودربینرایدهندگانثبت‌شده,48درصدبه45درصد,یعنی44درصدبرایMcSally,"که یکیازمامی‌نویسد:" ایننتیجهنشانمی‌دهدکه ایننژادازماه ژوئنقبلازاینکهMcSallyنامزدحزب جمهوری‌خواهشود, تشدیدشده‌است.درآنزمان,SinemaMcSally رادر میانرای دهندگانثبت‌شده49درصدبه38درصدرساند.(سیانبیسی),درمیانرایدهندگانثبت‌شده,"داگDucey"دربینرایدهندگاناحتمالی,44درصد/33درصد(2-2)وچهلدرصدازرایدهندگانثبت‌شدهدرانتخاباتJuneآریزونا,44درصدآرارادردستدارند.

( f Sinema ) داستان زندگی‌اش را تزیین کرده‌است .


منبع
کورش احمدوند بازدید : 42 جمعه 12 دی 1399 نظرات (0)
جام جهانی زنان در سال 2023 به استقبال Down Under می رود

نوشته استیو ون و دنیس مک گریولینگتون, نیوزلند (ap) - جام جهانی زنان پس از تلاش متمرکز برای تضمین برگزاری مسابقات جهانی فوتبال در نیم‌کره جنوبی برای اولین بار به استرالیا و نیوزیلند می‌رود.عاطف عبید, نخست‌وزیر نیوزیلند, مادر یک دختر یک ساله که باید به اندازه کافی پیر باشد تا بتواند برخی از این اقدامات را در عرض سه سال تماشا کند, یک شبه در تلاش برای لابی با هر عضو شورای فیفا که تصمیم خود را نگرفته بود, کار کرد.این اولین جام جهانی است که توسط اعضای کنفدراسیون‌های مختلف میزبانی می‌شود. استرالیا پس از راهیابی به جام جهانی مردان به کنفدراسیون آسیا پیوست و نیوزیلند را به عنوان بزرگ‌ترین عضو کنفدراسیون اقیانوسیه ترک کرد.اسکات موریسون, نخست‌وزیر استرالیا, وعده حمایت مالی کامل از دولت‌های متبوع خود را داد و در مورد رئیس‌جمهور کنفدراسیون فوتبال آسیا شکست خورد.شیخ سلمان بن ابراهیم خلیفه, رهبر کنفدراسیون فوتبال آسیا, گفت: " من اطمینان دارم که آن‌ها میزبان کامل آن‌ها خواهند بود. " آن‌ها دو کشور بسیار خوب, امن و مدرن و همچنین " طرح مطلوب تجاری " که پیشنهاد کردند, استرالیا و نیوزیلند تعهد مالی و عمومی دولت را دارند. "اولین رای شورای فیفا برای اعطای جایزه به این مسابقات به نیوزیلند و استرالیا در روز جمعه در نیوزیلند و در ساحل شرقی استرالیا اعلام شد. بازیکنان و مقامات شاهد زندگی از هر دو طرف دریای تاسمان هستند که کشورهای همسایه را از هم جدا می‌کند, که بیشتر برای تیم‌های راگبی خود مشهور هستند.کاپیتان نیوزیلند, علی رایلی, که در چهار جام جهانی بازی کرده‌است یک عکس در توئیتر از اشک‌های خود منتشر کرده‌است.این مسابقات به عنوان بزرگ‌ترین رویداد ورزشی در نیوزیلند برگزار می‌شود. به گفته فیفا, مخاطبان بالقوه بیش از ۸۳ میلیارد دلار از جام جهانی راگبی و یا جام جهانی پیشی می‌گیرند.

جام جهانی به میزبانی استرالیا برگزار می‌شود.نیوزلند پیش از این میزبان جام جهانی زیر ۱۷ سال و جام جهانی زیر ۲۰ سال بود و امیدوار بود پس از موفقیت این مسابقات، یک پیشنهاد انفرادی برای جام جهانی زنان ایجاد کند. اما توسعه این مسابقات از ۲۴ تا ۳۲ تیم the را تشویق به تشکیل یک پیشنهاد مشترک با استرالیا کرد.فیفا در میان تیم‌های ژاپن و کلمبیا بالاترین قیمت پیشنهادی را در امتیازات فنی قرار داد. هنگامی که ژاپن در اوایل این هفته بیرون آمد پیشنهاد میانجیگری (تاسمان)مورد توجه قرار گرفت.نیوزلند میزبان مسابقه افتتاحیه و مراسم افتتاحیه پارک "ادن" اوکلند، با چهار گروه از هشت گروه مسابقه خواهد بود و میزبان مسابقات یک چهارم نهایی و نیمه‌نهایی خواهد بود. مسابقه نهایی در سیدنی، بزرگ‌ترین شهر استرالیا برگزار خواهد شد.Ardern گفت: " این یک تورنمنت تاریخی برای firsts است که یک میراث عمیق و ماندگار برای فوتبال زنان در منطقه آسیا - اقیانوسیه و فراتر از آن ایجاد خواهد کرد.رایلی گفت که از این شانس لذت می‌برد تا پنجمین جام جهانی خود را در سرزمین مادری اش بازی کند.او گفت: " هدایت فدراسیون فوتبال در جام جهانی زنان در نیوزیلند واقعا خاص و الهام‌بخش یک نسل جدید خواهد بود."لیدیا ویلیامز، دروازه‌بان تیم زنان استرالیا، گفت که وقتی بازیکنان ساعات اولیه صبح را در انتظار این تصمیم گذرانده بودند اعصاب قوی بودند.ویلیامز گفت: " من تا به حال در شرایط غیر آموزشی تا به حال عرق نکرده‌ام. به خصوص در استرالیا، فوتبال، و هر چیزی که دارد اتفاق می‌افتد."همه کسانی که در کنار دریای تاسمان در استرالیا بودند از این که چگونه رای‌گیری آشکار شد خشنود بودند.جیمز جانسون، مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال استرالیا، تصمیم انجمن فوتبال انگلستان برای رای دادن در برابر نیوزلند و استرالیا را "کاملا محترمانه" توصیف کرد.

"رئیس اتحادیه انگلستان، گرگ کلارک، بخشی از تصمیم بلوک اروپا به نفع پیشنهاد آمریکای جنوبی بود. یوفا در بیانیه‌ای اعلام کرد که رای‌گیری برای کلمبیا تلاشی برای افزایش رشد بازی زنان در آمریکای جنوبی است.جانسون به شبکه فاکس گفت: " به نظر من، این یک فرآیند بود که به خوبی توسط فیفا اجرا شد … ما در گزارشی که یک گزارش عینی بود، بسیار خوب بازی کردیم.کاپیتان استرالیا، سام کر، که برای چلسی در لیگ انگلیس بازی می‌کند و یکی از ستاره‌های بین‌المللی فوتبال زنان است، برای تماشای اعلان مزایده، دیر وقت در پرت ماند.کر در روز جمعه گفت: " وقتی برای اولین بار در the شروع به کار کردم، بسختی می‌توانستم یک مسابقه دوستانه خانگی داشته باشم، و اکنون ما میزبان بزرگ‌ترین تورنمنت در فوتبال زنان هستیم. ما قصد داریم به آن‌ها نشان دهیم که این کار اشتباه است."دنیس passa از Brisbane استرالیا گزارش داد.

منبع
کورش احمدوند بازدید : 43 پنجشنبه 11 دی 1399 نظرات (0)
ترامپ  از  تصمیم  مهاجرت  در  تظاهرات  مینه سوتا  دفاع می‌کند .

شهر لوث رئیس‌جمهور دونالد ترامپ از تصمیم بازداشت فرزندان غیرقانونی و والدین آن‌ها در تسهیلات جداگانه‌ای در اینجا چهارشنبه, درست ساعاتی پس از امضای یک فرمان اجرایی, دفاع کرد. ترامپ گفت: " ما می‌خواهیم خانواده‌ها را کنار هم نگه داریم. " اما مرز تا آنجا که بوده‌است سخت خواهد بود. او درباره مهاجران بدون مدرک گفت: " ما دوباره آن‌ها را به جهنم برگردانیم. مدیر اجرایی ترامپ, منتقدان را به این فکر می‌اندازد که در آینده برای کارگران مهاجر چه می‌کند. او می‌گوید: " من فکر می‌کنم او باید با طرح اصلی گیر کرده باشد. " بدیهی است که این کار برای خانواده‌های مجزا خوب نیست, اما آن‌ها می‌دانستند که وقتی این کار را انجام می‌دادند, این اتفاق می‌افتاد. ترامپ در مورد تعداد مشاغل سیاسی صحبت کرد, مذاکرات او با کره‌شمالی و کاهش مالیات علاوه بر مهاجرت - اما او در اینجا برای سیاست بود, برای انتخاب مجدد احساسات مهم و سایر رویداده‌ای انتخاباتی که در آمریکا برنده شد. او ایالت مینه‌سوتا را بیش از دو سال پیش از دست داد. او گفت: " ما نزدیک به پیروزی در ایالت مینسوتا هستیم و در عرض دو سال و نیم به راحتی فکر می‌کنم. " " من به یک دیدار دیگر نیاز داشتم, یک سخنرانی دیگر. چرا - هرگز تسلیم نشوید, هرگز تسلیم نشوید. ممکن است آسان نباشد, اما ترامپ به شانس برنده شدن در کشوری که از نظر تاریخی تحت سلطه دموکرات‌ها است, اشاره دارد. در شهرستان‌های اطراف این شهر, او به طور قابل‌توجهی بهتر از نامزدهای جمهوری‌خواه در گذشته را نشان می‌داد, و یک شیفت کوچک به نفع او در این شهر می‌توانست به پیروزی در سطح ایالت منجر شود. " این یک گفتگوی بسیار مشابه با گزارشگران است که مرا صدا زدند و از من پرسیدند چرا رئیس‌جمهور

در ویسکانسین و میشیگان بود و آیا در مورد پنسیلوانیا زیاد هستید? "" معاون انتخاباتی ترامپ در سال 2016 مایکل کاپوتو وقتی از وی سؤال شد که آیا ترامپ می تواند مینسوتا را تلنگر کند ، گفت. کاپوتو گفت: "رئیس جمهور داده هایی دارد که به وی کمک کرده است تا ریاست جمهوری را در مناطقی که همه فکر می کردند محدود نیست ، به دست آورد. هیلاری کلینتون حتی نرفت."این حس را دارد که ترامپ به شمال شهرهای دوقلوی به این منطقه معدن در امتداد دریاچه برتر سفر کند. کاپوتو گفت که در انتخابات میان دوره ای ماه نوامبر یک مسابقه خانه رقابتی دارد."در نزدیکی یک منطقه ، در نزدیکی یک منطقه ، می توانم ببینم که برخی از مشاوران رئیس جمهور و خود رئیس جمهور می توانند آن را ببینند. چالش ، "او گفت. تعهدات انتخاباتی ترامپ باید جدی گرفته شود و به معنای واقعی کلمه 20 ژوئن 201802: 28 منطقه دوتوت درست در مرز مرز ویسکانسین است ، که ترامپ در سال 2016 به سختی پیروز شد ، و بسیاری از جمعیت در تظاهرات چهارشنبه شب. از ایالت Badger برای تشویق رئیس جمهور عبور کرده بود. بلافاصله ، مینه سوتا چهار فرصت برای انتخاب بهترین کشورها را دارد

منطقه دوقلو. اریک هولدر, جمهوری‌خواه, در بخش سوم با کسب امتیاز در انتخابات مجدد در منطقه سوم پیروز شد, اما هیلاری کلینتون این ناحیه را با کسب امتیاز در سطح ریاست‌جمهوری گرفت و دموکرات‌ها یک رقیب با بودجه خوب در جانشین پروری میلیونر در ناحیه دوم را خواهند داشت. رئیس‌جمهور " دونالد ترامپ ", در طی دیدار روز چهارشنبه خود از ایالتی که دو سال پیش در ایالت مینه سوتا از دست داد, گفت که لوییس در طی دیدار خود از یک کشور که به مدت دو سال از دست داده, به عنوان یک وانت مورد استفاده قرار می‌گیرد. مدیر ارتباطات رئیس حزب جمهوریخواه مینه سوتا, جنیفر لوپز, روز چهارشنبه گفت: " روشی که ما می‌بینیم این است که هر منطقه کمی ارغوانی است ". دموکرات‌ها می‌گویند که " اجازه دهید جهان را نشان دهیم که هیچ موج آبی در اینجا در مینه سوتا وجود ندارد ", در حالی که جمهوریخواهان امیدوار هستند که دیدار ترامپ پیش از انتخابات میان دوره به رای دهندگان حزب جمهوریخواه کمک کند, دموکرات‌ها می‌گویند که آن‌ها به هیچ وجه او را در وضعیت نمی‌بینند. کن مارتین, رئیس حزب سوسیال دموکرات, گفت: " همچنین تاثیر یکسانی بر بقیه کشور خواهد داشت. " " این کار به ویژه با آنچه در مرز ما اتفاق می‌افتد به آتش کشیده می‌شود: جنگ‌های تجاری. مساله خاص " ترامپ " با نخست‌وزیر کانادا در کانادا می‌تواند " واقعاً به مردم اینجا بویژه در بخش کشاورزی صدمه بزند ". او گفت: " قیمت‌ها در دو هفته گذشته پول زیادی انداختند. " به ما ضربه می‌زند - ده‌ها هزار دلار. پرسید که آیا می‌تواند حمایتش را تغییر دهد یا نه

او گفت: " اگر این کار من را از کار بی‌کار کند، ممکن است که جاناتان آلن از دو لوث و لورن اگان از واشنگتن گزارش بدهد.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 48 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)
غرب وحشی دیگر: سرکوب House Dems چشم Silicon Valley

takeover ident که یک مرد سیاست تکنولوژی در دانشگاه جرج تاون در حمایت از کنگره برای سال‌ها است گفت : " اگر آن‌ها بخواهند این کار را انجام دهند , اما من قطعا در مورد مسائل مربوط به حریم خصوصی صحبت می‌کنم " . سایر

گوگل اظهار داشت که در شبکه اجتماعی گوگل، شرکت مشاوره سیاسی "گوگل پلاس" به ۸۷ میلیون نفر رسید، و گوگل اظهار داشت که در ماه ژانویه، یک نقص امنیتی در شبکه اجتماعی خود پیدا کرده‌است، دموکرات‌ها فرصتی برای سازماندهی جلسات دادرسی در مورد حریم خصوصی خواهند داشت و ایده‌های خود را برای رای‌گیری بیان خواهند کرد." فرانک pallone "، نماینده دیگر کمیته انرژی و بازرگانی مجلس که در روز چهارشنبه رئیس بعدی کمیته انرژی و بازرگانی مجلس خواهد بود،" حفاظت از حریم خصوصی و حفاظت از امنیت داده " و بی‌طرفی خالص را در میان اولویت‌های اصلی خود برای دو سال آینده قرار داد. نماینده مایک دویل، D - پن. او خواستار ایجاد یک اداره فدرال جدید برای حفاظت از اطلاعات مردم از جمله فیس بوک و گوگل شد، او خواستار ایجاد یک آژانس جدید فدرال برای حفاظت از اطلاعات مردم از جمله فیس بوک و گوگل شد، گفت که او انتظار دارد که حزب دموکرات در مجلس سنا مخالفت کند، اما این تنها سناریو ممکن نیست، کارشناسان سیاست گذاری سهام استریت پس از اینکه دموکرات‌ها کنترل نمایندگان مجلس نمایندگان را در انتخابات میان‌دوره‌ای کسب کردند. بیش از ۱.۵ درصد داو خود را به دست آورد. سرمایه گذاران در حال خرید سهام تکنولوژیکی و بهداشتی هستند

تنظیم دقیق تر کلاه ممکن است سخت تر باشد - اما با احتیاط در مورد gridlock سیاسی بیشترabcnews #auspol- پیتر رایان (Peter_F_Ryan) 7 نوامبر 2018 در مورد حریم خصوصی ، یک قانون سخت کالیفرنیا که قرار است در سال 2020 به اجرا درآید ، باعث شده است شرکت های فنی شروع به لابی کردن برای اقدامات کنگره به نوعی کنند ، احتمالاً دموکرات ها و جمهوریخواهان را به سمت سازش نترسانند. سیكا گفت: "جمهوریخواهان از این شركتها متنفر هستند و آن شركتها در بازی با جمهوریخواهان بسیار بد بوده اند ، سخت است بدانید كه این به چه معنی است.". "شاید اجرای قانون را آسانتر کند."قانونگذاران ممکن است سعی کنند لوایح را به جلو سوق دهند تا شفافیت در مورد چه کسی تبلیغات سیاسی را بصورت آنلاین خریداری می کند ، منطقه ای که تا حد زیادی خود تنظیم شده است."کنگره باید قدم بردارد و نگهبان مورد نیاز خود را تأسیس کند. ریل در رسانه های اجتماعی برای محافظت از دموکراسی و مصرف کنندگان آمریکایی ما. دوران غرب وحشی در رسانه های اجتماعی به پایان می رسد ، "سنیر مارک وارنر ، دی.وا. ، حامی قانون برای تنظیم تبلیغات سیاسی ، روز چهارشنبه در بیانیه ای گفت: حتی بدون قانون ، دموکرات ها می توانند جلسات دادرسی را برای اهداف نظارتی برگزار کنید ، و از مقامات کمیسیون تجارت فدرال ، کمیسیون ارتباطات فدرال و وزارت دادگستری خواسته است تا تصمیمات اجرایی خود را ظاهر و توضیح دهند. چهره های جدید در مجلس سنا ممکن است به خصومت دره سیلیکون بیفزاید

لابی برای آمازون, اپل, فیسبوک, گوگل و دیگران, روز چهارشنبه گفت که متعهد به هم‌کاری با رهبران هر دو حزب است. او در بیانیه‌ای گفت: " صنعت فن‌آوری همیشه تلاش کرده‌است تا بخشی از راه‌حل مسائل پیچیده با مشتریان, کارمندان و جوامع ما باشد. " او گفت که اولویت‌های شورا نه تنها شامل حفاظت از داده‌ها هستند, بلکه سیاست مهاجرت و شرکت‌های سرمایه‌گذاری تجاری ممکن است از تحولات در کاخ سفید سود ببرند, زمانی که دموکرات‌ها هزینه‌های بیشتری را از مدیریت ترامپ صرف می‌کنند, و یا واکنش به اخراج دادستان‌کل را زیر سوال می‌برند. کریس گفت: " من فکر می‌کنم که دموکرات‌های مجلس می‌خواهند واقعاً دنبال ترامپ بروند, بنا بر این شما می‌توانید آن‌ها را ببینید که درباره fcc و بی‌طرفی خالص رسیدگی می‌کنند و واقعاً تلاش می‌کنند تا مقداری یونجه در آن ایجاد کنند. " من نمی‌دانم که او رویکردی مشابه با حفظ داده‌ها دارد. "


منبع
کورش احمدوند بازدید : 46 سه شنبه 09 دی 1399 نظرات (0)
عفونت کشنده بسیار نادر دو بار نشان داده می شود و سؤالاتی را ایجاد می کند

دو مورد اخیر از یک عفونت نادر، افزایش آگاهی - و اضطراب - در مورد خطرات تعامل با سگ‌ها و cats.Shar در لارسون اهل آفریقای جنوبی در روز ۲۳ ژوئن در سن ۵۸ سالگی، بعد از این که سگش دست او را گرفت. از همان ماه، گرگ Manteufel ۴۸ ساله از وست بند بند، ویسکانسین، هر دو دست و هر دو پای خود را برای قطع زندگی خود از دست داد. او گفت: " اگرچه او با چند سگ تماس گرفته بود، اما هیچ یک از آن‌ها خون بیماران را گاز نگرفته بود، پزشکان باکتری Capnocytophaga canimorsus را پیدا کردند و من به دست او نگاه کردم. درست مثل یک برش آشپزخانه کوچک بود، " Capnocytophaga یک باکتری نسبتا شایع در سگ‌ها و گربه‌ها بود. این برای آن‌ها بی‌خطر است، اما می‌تواند انسان‌ها را ببیند. دکتر ویلیام Schaffner، استاد بیماری‌های عفونی در مرکز پزشکی دانشگاه Vanderbilt در نشویل، تنسی، روز جمعه به اخبار NBC گفت: " افراد سالم در معرض خطر ابتلا به بیماری در خطر افتاده و یا دیگر عوامل خطر شناسایی‌شده توسط CDC هستند، مانند سو مصرف مواد و یا عدم وجود طحال. This توضیح داد که باکتری به طور کلی از طریق گاز وارد پوست می‌شود و یا وقتی بزاق جانور با یک wound.Rela باز می‌شود و petsPeople و petsInfected puppies ۳۹ نفر را در ۷ statesManteufel بیمار می‌کنند، نشان می‌دهد که تشخیص این که کدام شرایط به باکتری اجازه وارد شدن به جریان خون را می‌دهد دشوار است. او تماس با چند سگ را به یاد می‌آورد که فقط برای نوازش کردن محدود شده بود. یک سخنگوی خانواده به ان بی سی در یک ایمیل گفت که Manteufel ممکن است بعد از نوازش سگ‌ها چشمانش را لمس کند و یا دهان او را لمس کند."

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

y. "به همان اندازه که این موارد ترسناک است ، شافنر نسبت به واکنش بیش از حد هشدار داد. "ما نمی خواهیم ترس را در قلب همه صاحبان سگ و گربه قرار دهیم. این یک اتفاق بسیار نادر است. ". "اگر صدمه دیده اید و به نظر می رسد بدتر شده است ، یا احساس خوبی ندارید ، سریع به دنبال مراقبت پزشکی باشید."خانواده لارسون این توصیه را می کنند - بو سگ هنوز با همسر شارون زندگی می کند ، اما نه بدون نگرانی از خانواده. "استیون لارسون گفت:" دست من را گرفت و این نگرانی مرا ایجاد کرد.". "من تماشا می کنم و می بینم چه احساسی دارم. اما هیچ تغییری در میزان دوست داشتن بو وجود ندارد. "


منبع
کورش احمدوند بازدید : 123 سه شنبه 09 دی 1399 نظرات (0)
مایکل براون به اعتراض اعتراض می‌کند، اما صاحبان فروشگاه‌های فرگوسن هنوز هم نگران هستند.

خیابان‌های فرگوسن, میسوری, در روزه‌ای اخیر شاهد آرامش بودند, در حالی که هیچ یک از بطری‌های پرتاب و گاز اشک‌آور که به دنبال تیراندازی کشنده پلیس به مایکل براون رخ داده بود, به وقوع پیوست. اما به عنوان دو هفته سالگرد مرگ نوجوان غیرمسلح, مالکان تجاری که فروشگاه‌های آن‌ها توسط غارتگران مورد غارت قرار گرفته بودند, همه چیز دوباره اتفاق افتاد. جان هارلی, که فروشگاه تایر را در اواخر روز یکشنبه در تلویزیون زنده نگاه می‌کرد, گفت: " من تلفن همراه کنار تختم را دارم, فقط برای اینکه ببینم زنگ می‌زنند یا نه. " این بخش ترسناک است و فکر می‌کند که چه اتفاقی خواهد افتاد. زندگی امشب آرام است, اما می‌ترسم که دوباره شروع شود چون داغ است, تعطیلات آخر هفته است و همه چیز در شنبه‌شب شروع شد. مالک بازار گوشت و الکلی سام که در هفته گذشته دوبار غارت شد, قول داده‌است که باز بماند. " ما سعی داریم یک نکته را ثابت کنیم - ما هنوز باز هستیم. ما " از اینجا نخواهیم رفت ". پاسخ به پلیس شما بستگی دارد برای پلیس که مایکل ران فرگوسن را هدف قرار داد: چیزی که محلی‌ها می‌گویند آن‌ها می‌خواهند زنده بمانند - آرون اس.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 126 دوشنبه 08 دی 1399 نظرات (0)
دو کشته در تگزاس به عنوان Gear Plains برای آب و هوای بد بیشتر

ریکی Boeker رئیس آتش‌نشانی said.Bren به سی ان ان گفت حداقل دو نفر در تگزاس بعد از 27 سپتامبر در تگزاس کشته شدند و سه نفر دیگر پس از سیلاب ناشی از باران شدید در بخش‌هایی از جنوب شرقی تگزاس و جمعه ناپدید شدند . کامیون man's پیدا شد اما راننده آن نبود . جان hahan , سخنگوی اداره آتش‌نشانی Brenham , روز جمعه گفت که در حالی که یک نفر دوم پس از ناپدید شدن شبانه در یک جاده در بخش جنوبی واشنگتن کشته شد , در حالی که یک نفر دوم پس از ناپدید شدن شبانه در یک جاده در جنوب واشنگتن کشته شد , در حالی که یک نفر دوم پس از ناپدید شدن شبانه کشته شد , تصمیم گرفت که بارش باران خیلی زیاد طول نکشد " . شهرستان واشینگتن در حدود 90 مایلی شرق پیش‌بینی‌های Austin.The از تعطیلات آخر هفته به خاطر طوفان‌های تندری پراکنده یا پراکنده در آسیای مرکزی و جنوب شرقی تگزاس است . اما مقامات می‌گویند که بر روی رودخانه‌های محلی و راه‌های آبی نظارت خواهند کرد که ممکن است در روزه‌ای آینده به علت to سنگین از بانک‌های خود خارج شوند و افراد دیگری را از روی پشت‌بام‌ها به وسیله هلیکوپتر نجات دهند . پرواز Emergency کانتی , نه نفر را نجات داده و دو سگ را از سیلاب نجات داده‌است . آن‌ها در حال حاضر در حال اجرای عملیات نجات در میدان Plover هستند . # TCAlert - spokeswoman

# @ atxwx @ TravisCountyES @ TravisCountyES @ TravisCountyES pic.twitter.com/gsMfZPwLCG- KD ( @ kmunson816 ) ) 27 مه 2016 , باران سیل‌آسا بخشی از هوای طوفانی بود که بعد از ظهر پنج شنبه بین دو گردباد در کانزاس و تکزاس منفجر شد . براساس گزارش سی ان ان بی - فورت ورث , بخش‌هایی از ایالت در روز جمعه در تقاطع بزرگراه 36 و احتمالا صبح روز یکشنبه به عنوان " Roker said.Phot " که در تقاطع بزرگراه 36 و 290 در تقاطع بزرگراه 36 و 290 شرقی قرار گرفته بود , گفت : " احتمالا فردا صبح روز یکشنبه , سیل 2016.Caro در جوی جاری خواهد شد و رودخانه‌ها جاری خواهند شد . فرودگاه داخلی Brenham , 90 مایلی شرق آستین , بیش‌ترین سهم را در 16.84 inches.Up تا 15 اینچ باران در بخش‌هایی از جنوب شرقی تگزاس دریافت کرد . در بخش Bastrop , که حدود 3 اینچ باران در ساعت داشت , بیانیه فاجعه پس از اینکه حدود 100 خانه خسارت دیدند صادر شد , طبق گفته Weather.com.Near در آستین , اداره آتش‌نشانی آستین 600 تماس مربوط به آب و هوایی را در کم‌تر از 24 ساعت گزارش کرده‌است . اداره هواشناسی ملی تایید کرد که 13 نفر که در وسایل نقلیه و خانه‌ها در روز پنج شنبه به دام می‌افتادند , در ساعت 2 : 05 عصر به وقت محلی ( ساعت 3 : 05 عصر EST دکتر

با اطمینان ، مطابق با پلیس ایالتی کنتاکی. اتومبیل ها در 26 ماه مه در آب های سیلاب در امتداد بزرگراه 21 در برایان ، تگزاس غرق می شوند. @ fredwamp


منبع
کورش احمدوند بازدید : 39 یکشنبه 07 دی 1399 نظرات (0)
اولیور نورث، یکی از چهره‌های کلیدی در زمینه مبارزه با تروریسم در ایران، به عنوان رئیس NRA انتخاب شد.

وین North , معاون رئیس انجمن سلاح هسته‌ای که در بیانیه‌ای اعلام کرد : " اولیور نورث , رئیس انجمن سلاح هسته‌ای , در بیانیه‌ای گفت : " این هیجان‌انگیزترین خبر برای اعضای ما است , " الیور نورث , نایب‌رئیس انجمن سلاح هسته‌ای " , در بیانیه‌ای اعلام کرد : " این هیجان‌انگیزترین خبر برای اعضای ما است , زیرا چارلتون Heston رئیس اتحادیه ما است " . پس از آن , اخبار سیاسی بعدی بر سر تی‌تر اول رئیس‌جمهور رونالد Reagan's دوم رسید که در آن سرهنگ دوم jawed با آرواره دار در همه جا حضور داشت و در طول جلسات خود به شدت تحت فشار ایران قرار گرفت . نورث , یکی از دستیاران سابق نظامی شورای امنیت ملی , در سال 1987 شهادت داد که او " هرگز یک اقدام منفرد انجام نداده است , نه یک " , بدون اینکه دولت فدرال authorization.Nort به سه اتهام در سال 1989 محکوم شود , از جمله مسدود کردن کنگره در طی تحقیقات خود , اما این محکومیت‌ها در سال 1991 واژگون شدند . او بعدها برای مجلس سنای آمریکا به عنوان نامزد جمهوری‌خواه در ویرجینیا فرار کرد و چندین books.He


منبع
کورش احمدوند بازدید : 43 یکشنبه 07 دی 1399 نظرات (0)

طبق گفته سایت منبع، از قدیم الایام ، آنها سخنگوی قانون بوده و شهروندان محترم جامعه ، سواد ، دانش ، علم ، ادبیات و البته زیبایی آنها برای عموم مردم نمونه بوده است. موارد زیادی وجود دارد که افراد برای وکالت به آنها مراجعه می کنند ، از جمله قرارداد یا مذاکره ، سازش و سازش ، حتی اگر در این پرونده تحت پیگرد قانونی قرار گیرند ، آنها فکر می کنند که وکیل هستند. پناهنده آنها در سال گذشته ، زمانی که وکیل کم بود این سخت نیست ، اما امروز ، با گسترش جامعه ، رشد شهرها و تعداد وکلای دادگستری ، یافتن بهترین وکیل سخت تر می شود. مدتی بعد موضوع کیفرخواست را بررسی خواهیم کرد و خصوصیات یک وکیل خوب در تهران را توضیح خواهیم داد.

وکالت یعنی چی؟


وکیل یعنی سخنگو و اولاد. به همین دلیل ، گاهی نماینده مجلس را نماینده مجلس و کریم خان زند را معاون قاضی می نامند. دارمش. به عنوان مثال ، یک شخص به شخص دیگر اجازه می دهد قراردادی را به نام خود امضا کند یا رضایت دهد. این قدرت محدود یا محدود است.

در حالت اول ، وكیل در همه امور نمایندگی دارد و می تواند به شرط معتبر بودن وكالت از طرف مشتری عمل كند. با این حال ، شرایط برای اختیارات محدود اعمال می شود و رضایت وکیل به آنچه مشتری اجازه می دهد محدود می شود. کارهای خانه یا کارهای دیگر. . به نمایندگی از مشتریان اقدام کنید

وکیل کیست؟


وکلا وظیفه دارند از آنها در دادگاه وکالت کرده و از حقوق موکلان خود محافظت کنند. مجوز معمولاً توسط شرکت صادر می شود اما طبق قوانین خاص ، مجوز می تواند توسط شرکت دیگری صادر شود. مهمترین در یک شخص حقوقی مرکز مشاوره جودیس است.

علاوه بر این دو وظیفه ، سازمان های دولتی ، بانک ها و سازمان های دولتی می توانند افرادی را انتخاب کنند که در رشته حقوق خود دارای درجه باشند. سربازان می توانند پرونده خود را برای کلیه حقوق و حمایت های خود به دادگاه بکشند. دفتری به نام Basis Legal Support Office وجود دارد که می تواند از حمایت قانونی برخوردار باشد. منوهاهی ، وکیل راجان دا و وکیل بنیانگذار این دفتر از میان فارغ التحصیلان تیم مسابقه سپاه انتخاب شدند.

در هر دو حالت ، وقتی صحبت از وكیل می شود ، تصور می كنیم شخصی كه مشكل حقوقی دارد با وكیل خود ملاقات می كند و وكالت می كند. با امضای قرارداد. این مورد توسط کانون وکلا یا مرکز مشاوره قضایی تأیید می شود.

چگونه یک وکیل خوب پیدا کنیم


همیشه تلاش برای انتخاب درست و تصمیم گیری صحیح یکی از لحظات زندگی است. هنگام انتخاب وکیل (شماره تلفن تهران) ، افراد می خواهند بهترین گزینه را انتخاب کنند و مورد اعتماد بسیاری از وکلا قرار بگیرند. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید وکیل مناسب خود را انتخاب کنید:

مصاحبه:
ملاقات و گفتگو با یک وکیل منتخب یکی از بهترین راه ها برای شناختن همه ، از جمله وکیل است. بیشتر وکلا مشاوره رایگان می دهند. رایگان یا نه ، این راهنما راهی عالی برای ملاقات با یک وکیل (یک وکیل خوب در تهران) است. ابتدا باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید تا مشخص کنید وکیل برای شغل تعیین شده مناسب است یا خیر. در اینجا برخی از:

سابقه شما چیست؟ چه اتفاقاتی برای او رخ داده است؟
آیا او به درستی و مودبانه به سوالات شما پاسخ داده است؟
موارد پرداخت حقوق وكیل؟
آیا او نگرانی های ذهنی و امور حقوقی شما را به خوبی می داند؟
س forالاتی از وکلا و سایر فارغ التحصیلان:
معمولاً وکلا و متهمان یکدیگر را می شناسند و از انتخاب های یکدیگر اطلاع دارند. اگر دوست معتمدی در میان آنها دارید ، آن شخص قطعاً می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

به بخش حقوق مراجعه کنید:
البته تواضع عادلانه نیست ، اما می تواند با یک پرسنل بسیار ماهر و پشتیبانی قوی اعتماد به نفس یک وکیل را نشان دهد. البته ، زیبایی دفتر به معنای وجود وکیل بهتر در اینجا نیست ، اما همانطور که آنها می گویند ، چهره به چهره خود صحبت می کند.

کورش احمدوند بازدید : 152 یکشنبه 07 دی 1399 نظرات (0)

سانتیاگو ، پاناما - بازمانده از مراسم فرقه ای که باعث کشته شدن دختر و شش نفر دیگر در یک روستای دورافتاده در پاناما شد ، می گوید که به او دستور داده شد که چشمان خود را ببندد ، در طی مراسم مورد ضرب و شتم قرار گرفت و بیهوش شد. 14 شرکت کننده زنده مانده در بیشتر اوقات درمانده ، بی حد و حصر ، ناخودآگاه یا بی بین بودند. بنابراین حقیقت در مورد آنچه در مراسم عجیب اتفاق افتاده است فقط ممکن است در محاکمات 9 روستاییان متهم شود. هفته گذشته ال Terrón.Blanco از تخت بیمارستان خود در نزدیکترین شهر ، سانتیاگو گفت که او به جلسات نماز قبلی در کلیسای بداهه در یک ریخته چوبی طولانی رفته بود. اما این بار ، لحن تغییر کرده بود ، و او با میل خود نرفت. فرقه ، که حدود سه ماه در روستا فعالیت می کرد ، پس از دید یک عضو تغییر کرد و به واعظان غیر روحانی گفت که آنها "اعلام شده اند" برای از بین بردن کافران. دینا بلانکو در طی مصاحبه ای در بیمارستان لوئیس فابرگا در سانتیاگو ، پاناما ، در 19 ژانویه 2020 ، صدمات را به پشت خود نشان داد. باید بیاید "خواه آن را دوست دارید یا نه". بنابراین او رفت - به همراه دختر 9 ساله خود که صرع داشت ، پسر 15 ساله و پدرش. پدر و پسرش موفق به فرار از بلانكو شدند و دخترش اینس چندان خوش شانس نبودند. وقتی به آنها رسیدند ، به آنها گفته شد كه چشم خود را باز نكنند ، و دست های دیگران را بگیرند و دعا كنند كه نمازگزاران احساس كنند كه از نظر جسمی در حضور هستند. از پروردگار. "من احساس کردم چیزی به سرم اصابت کرده است ، و پس از آن من آنچه را که برای من اتفاق افتاده است را نمی دانم."

صدای طبل و سوت و جیغ و داد و فریاد. مقامات می‌گویند که برخی از the مجبور به پوشیدن لباس شده‌اند و از میان شعله‌های درخشان عبور کرده‌اند که بدترین آن‌ها هنوز فرا نرسیده است. در اواخر آن شب یا در ساعات اولیه صبح روز ۱۴، یک عضو فرقه نزدیک شد و به او گفت که دخترش بخاطر وجود خدا کشته شده‌است." ۳۰۰ نفر از ساکنان آن باید ساعت‌ها در طول جاده‌های باریک و پر از گل به سوی قایق‌هایی که می‌توانند آن‌ها را در امتداد رودخانه به روستاهای دیگر حمل کنند که برق، تلفن، درمانگاه بهداشتی و پلیس در شهر سانتیاگو، بلانکو باید در حال بررسی آسیب‌های داخلی باشند که او کبودی‌ها بر روی شکم، عقب و دست از کتک زدن‌ها داشته باشند. او درباره اینس گفت: "من زمان زیادی را صرف او کردم، برای درمان بیماری او که ۳ دلار هزینه داشت، قرص خریدم، " اکنون دیگر او را در خانه دارم، " این بزرگ‌ترین رنجی است که من دارم."


منبع
کورش احمدوند بازدید : 17 شنبه 06 دی 1399 نظرات (0)
السیسی ، رئیس ارتش مصر استعفا داد ، می گوید که وی برای رئیس جمهور کاندید خواهد شد

عبد - عبد - , که استعفای خود را از ارتش اعلام کرد , گفت که او نمی‌تواند " معجزات " را اجرا کند و از مصری‌ها خواست تا به سختی تلاش کنند تا مشروعیت نظامی خود را بهبود بخشند . el گفت که حوادث اخیر نشان داده‌اند که مصری‌ها را نمی توان مجبور به انتخاب رئیس‌جمهور کرد که نمی‌خواهند . وی افزود که نامزدی وی نباید مانع


منبع
کورش احمدوند بازدید : 14 شنبه 06 دی 1399 نظرات (0)

قانون استفاده از زمین Konohiki
قوانین زمینی Konohiki
قسمت اول - میزبان میزبان
ماده 1. اجاره دادن کلیه اماکن ، مانند موارد اسکان ، در تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون ،
مغازه ها ، دفاتر ، م institutionsسسات آموزشی ، خوابگاه ها ، خوابگاه ها و ساختمان های دولتی.
در مورد حل و فصل تحت توافق عمومی به عنوان اسناد استاندارد در مقررات قانون مدنی
این قانون شرایط قرارداد بین موجر و مستاجر را تعریف می کند.
ماده 2 - قراردادهای استاندارد باید در زمان اجاره به صورت دو نسخه انجام شود.
امضای موجر و مستاجر و دو موردی را که طرفین به آن اعتماد دارند ، دریافت کنید
کارشناسان تایید شده
ماده 3 - به درخواست موجر و نماینده قانونی وی ، پس از پایان مدت اجاره
همین مستاجر یک گواهی رسمی از دفتر ثبت مشوق را اجاره می دهد تا ظرف یک هفته ثبت نام و اجاره کند
اخطار استاندارد ظرف یک هفته پس از صدور دستور تخلیه صادر شده توسط قاضی در حوزه قضایی
توسط کلانترها انجام می شود.
ماده 4 - اگر خردسال پول را به عنوان وثیقه ، وثیقه ، وام خوب یا سند پرداخت کند
شاکی و موارد مشابه از قرارداد اجاره منعقد شده توسط مستأجر و انتقال مال مورد اجاره به موجر ناشی می شود.
این امر به بازگشت سند به عنوان آنچه به عنوان مرجع صدور به مستأجر نشان داده می شود ، بستگی دارد.
اگر موجر از همان مستاجر غرامت بخواهد یا مبلغی را پرداخت نكند
اجاره یا قرض گرفتن قبوض از طریق تلفن ، آب ، برق و سوخت و هزینه آن
زیان و بازپرداخت بدهی بالاتر از مبالغ اعلام شده نیز لازم الاجرا است.
پس از تقدیم دادخواست ، دفتر عضو دادگاه که دادخواست را تنظیم می کند
درخواست برای مبلغ مورد نیاز به هیئت مدیره ارسال خواهد شد. در این مورد
در نحوه تحویل فاکتور یا نامه به مستأجر پس از صدور برگ رأی تغییری ایجاد نمی شود.
دادگاه حقوق موجر را به مستأجر منتقل می کند.
ماده 5 - در صورتي كه مستأجر شرايط قرارداد را با مسموميت با الكل منعقد كند
وی پس از تصمیم برکناری و تأیید ، حق طرح دادخواست را دارد.
برای این کار هزینه ها و غرامت پرداخت می شود.

بر طبق گفته سایت مربوطه

ApterA قسمت دوم - ایده ها

ماده 6 - اگر مالک مال خود را اجاره کند ، می تواند مقدار مشخصی پول پرداخت کند.
از مستاجر بهره مند شوید. ممکن است در این فصل مستأجر باشد
صاحبخانه یا شخص دیگری را استخدام کنید تا سهم خود را به عنوان یک موسسه خیریه دریافت کنید
ببینید آیا حق انتقال بیش از مدت اجاره منقضی می شود یا خیر.
شکل 1 - موجر ایده خوبی ندارد و مستأجر درک خوبی از املاک موجود در خانه دارد
برخی پس از انقضا قرارداد اجاره جدید حق مطالبه به نفع موجر را می دهند.
در دسترس نیست.
تبصره 2 - اگر موجر مطابق قوانین شرع از لذت مستأجر خودداری کند ،
فرد مستأجر یک روز پس از عزیمت حق دارد سرقفلی را با قیمت مناسب مطالبه کند.
ماده 7. طبق شرایط اجاره ، مستأجر مسئول مستاجر است.
موجر نمی تواند اجاره را افزایش دهد و همان مستأجر را نگه دارد و نگه دارد
هر سال همان مقدار را به مستأجر و سپس مستاجر بدهید
او می تواند مانند بقیه از صاحبخانه پول بگیرد زیرا حاضر است از حق خود دست بکشد.
در دسترس خواهد بود
ماده 8 - شرایط اجاره باید در قرارداد منعقد شده توسط مالک همان مستاجر مشخص شود.
او اجاره نمی دهد ، اما هر ساله به طور منظم مستاجر را استخدام می کند.
وی ممکن است با از دست دادن این موقعیت معافیت بخواهد.
در دسترس خواهد بود
ماده 9 - در صورت انقضا مستاجر در هنگام ارائه خدمات مستأجر به موجر
در غیر این صورت ، وقتی مستأجر نقل مکان کرد ، از کلیه حقوق مندرج در قرارداد استفاده کرد.
مستاجر حق داشتن عشق خوب را ندارد.
ماده 10. اجازه گاه به گاه برای انطباق با الزامات این قانون
در صورت عدم توافق طرفین ، دادگاه تصمیم می گیرد.
کاخا - شکایت در مورد پول خارج از قوانین اجاره ممنوع است.
ماده 11 - خانه های اجاره ای قبل از لازم الاجرا شدن این قانون

کورش احمدوند بازدید : 17 جمعه 05 دی 1399 نظرات (0)
جدا  شدن  از  رسانه‌های  اجتماعی  ,  تیم  سریلانکا  در خارج  از  کشور  به  ابزارهای  جایگزین  -  و  کارت‌های  تلفن  -  برای  رسیدن به  خانه

او و سایر سریلانکا با تکیه‌بر این کارت‌ها برای رسیدن به اعضای خانواده در طرف دیگر دنیا در پی بمب‌گذاری‌های مرگبار عید پاک در آن کشور, در حال افزایش فروش یک آیتم منسوخ در فروشگاهی در نیویورک هستند. او گفت: " همه در حال خرید بودند چون هیچ چیز دیگری کار نکرده است ". او گفت: " هیچ یک از آن‌ها کار نمی‌کرد. " اما کارت‌های تلفن - که یک رشته اصلی برای بلند مدت و به ویژه تماس‌های بین‌المللی قبل از ظهور تلفن مبتنی بر اینترنت و گوشی‌های هوشمند دیگر - کار می‌کردند. او با توجه به محدودیت‌های دولت سریلانکا که می‌گوید: " محدودیت‌های دولت سریلانکا, که می‌گوید راه موقتی برای توقف انتشار مطالب افراطی است, باعث ایجاد ناامیدی و نگرانی در میان خانواده‌های سریلانکا و خانواده آن‌ها از طریق ارتباط بین‌المللی سریع و تقریباً آزاد از مجموعه‌ای از برنامه‌ها شده‌است که به هزینه‌ها یا هزینه‌های نوشتن دسترسی ندارند. " من واقعاً ترسیده بودم. در مصاحبه‌ای تلفنی از لندن گفت: " من نمی‌دانستم چه کار کنم. " او درباره خانواده در سریلانکا می‌گوید: " هر روز, من با آن‌ها در رابطه با تجدید نظر و دوستی صحبت می‌کنم. "

nka.Like دیگران , هنگامی که هیچ یک از برنامه‌ها عملی نشد , یک کارت تلفنی بین‌المللی را امتحان کرد و گفت که او تنها بعد از یکشنبه زمانی که توانست به پدر 75 ساله خود برسد , احساس آسودگی کرد . این کارت تنها راه رسیدن به محدودیت‌های دولت سریلانکا نیست . جولیا Wijesinghe 20 ساله , یک آمریکایی اهل سری‌لانکا و بنیانگذار " موزه فرهنگی هنر سری‌لانکا " که مقرش در جزیره Staten است , گفت که خانواده وی توانسته‌اند با استفاده از یک شبکه خصوصی مجازی با آن‌ها برخورد کنند , و آن‌ها از هشتگ " # KeepItOn " برای رسیدن به فریاد بین‌المللی استفاده کردند . بسیاری در سریلانکا متکی به سکوهای رسانه اجتماعی و برنامه‌های پیام‌رسانی برای رسیدن به خانواده‌هایشان هستند . در سراسر جهان , بستگان و دوستان در حال بررسی هستند تا ببینند آیا عزیزانشان خوب است یا خیر . این گروه با اشاره به حمله ماه ژانویه توسط افراد مسلح در کنیا که در آن بازماندگان از safe , که تحت مالکیت فیس بوک است و سایر خدمات با کمک به نجات that موفق به برقراری ارتباط با برخی از همکاران Nursing در سریلانکا خواهند شد , هشدار داد که این گروه در روزه‌ای آینده - هوارد Catton ( @ ICNurses ) در 22 آوریل 2019 مورد حمله قرار خواهد گرفت . فیس بوک گفت که برای پشتیبانی از اولین پاسخ دهندگان و حذف مواد از خدمات خود که قوانین آن در سریلانکا را نقض می‌کند , کار می‌کند . این

بنا بر آمار خانه آزادی، در بیانیه‌ای گفت: "با قطع خدمات در طی چنین رویدادهایی، دولت‌ها دسترسی شهروندان خود به ابزارهای ارتباطی را در زمانی که ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشند یا از مناطق خطرناک منع می‌کنند"، گفت: "با قطع کردن خدمات در طی چنین رویدادهایی، دولت‌ها دسترسی شهروندان خود به ابزارهای ارتباطی را در زمانی که آن‌ها ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشند یا از مناطق خطرناک منع می‌کنند". هند در صدر فهرست of مکرر اینترنت با ۱۳۰ حادثه گزارش‌شده در ۲۰۱۸.Comp licating قرار دارد که در آن موج بین‌المللی خشم در شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی از قبیل فیس بوک، یوتیوب و تویی‌تر برای توقف گسترش مطالب افراطی یا افراطی وجود دارد. Linasha Kotalawala ۲۱ ساله، یک دانشجوی رشته اقتصاد و سیاست در گلد اسمیت، دانشگاه لندن، گفت: " من شوکه شدم، اما بعد متوجه شدم که شاید این چیز معقولی است که دولت تحمیل کرده‌است.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 13 جمعه 05 دی 1399 نظرات (0)
Sec. تعهد به شورای امنیت سازمان ملل: قانون قبل از کره‌شمالی:

وزیر امور خارجه رکس تیلرسون روز جمعه خواستار تحریم های شدیدتر - عمدتاً با هدف چین و سایر کشورهایی که تجارت خود را با کره شمالی ادامه می دهند - به عنوان راهی برای فشار آوردن پیونگ یانگ برای از بین بردن برنامه هسته ای خود است. تیلرسون ، که ریاست جلسه ویژه شورای امنیت سازمان ملل را بر عهده داشت ، گفت ایالات متحده راه حل دیپلماتیک را ترجیح می دهد. با این حال ، وی تأکید کرد که ایالات متحده گزینه اقدامات نظامی را برای مقابله با تجاوز کره شمالی در صورت لزوم حفظ می کند. تیلرسون از سازمان ملل می خواهد تا قبل از کره شمالی اقدام کند آیا آوریل 28 ، 201700: 57 "همه گزینه ها برای پاسخ به تحریکات آینده باید روی میز بمانند." گفت. "اهرم های دیپلماتیک و مالی قدرت با تمایل به مقابله با تجاوز کره شمالی با اقدام نظامی ، در صورت لزوم حمایت می شوند." این سخنرانی سخت بود که خواستار اقدام دیپلماتیک و اقتصادی متحد بود - و تقویت فشار بر چین ، اقتصادی کره شمالی. نجات زندگی. تیلرسون قرار بود روز جمعه با وزیر امور خارجه چین دیدار کند. "هدف ما تغییر رژیم نیست"، تیلرسون گفت ، و نه ایالات متحده می خواهد منطقه را بی ثبات کند. هرچند ، وی بر لزوم اقدام تأکید کرد. " با توجه به رو به رشد تهدید ، زمان آن رسیده است که همه ما فشار جدیدی را به کره شمالی وارد کنیم تا مسیر خطرناک خود را رها کند.". "من از این شورا می خواهم كه قبل از كره شمالی عمل كند."اظهارات تیلرسون بر روی مصاحبه رئیس جمهور دونالد ترامپ با رویترز است كه در آن وی گفت كه ایالات متحده می تواند به سمت "درگیری بزرگ و بزرگ" با كره شمالی بر سر هسته ای آن كشور سوق یابد. و برنامه های موشکی."ما دوست داریم مسائل را به صورت دیپلماتیک حل کنیم اما بسیار دشوار است.". جلسه شورای امنیت در مورد منع گسترش کره شمالی در سازمان ملل در تاریخ 28 آوریل 2017 در شهر نیویورک

روز جمعه پس از آنکه ترامپ در روز جمعه به رویترز گفت که قصد دارد تحریم‌های کنونی سازمان ملل را متوقف کند و درخواست نماید که بقیه جهان به منظور تحمیل تحریم‌های کنونی به سوی آمریکا و تحمیل تحریم‌های جدید بر علیه این رژیم، از بانک‌های کشور درخواست کند تا تحریم‌های کنونی را اعمال کنند، آمریکا آماده است تا تحریم‌های کنونی سازمان ملل را متوقف کند و همچنین افزود که آمریکا برای گرفتن ایران به میز مذاکره در مورد برنامه هسته‌ای خود، از بانک‌های کشور استفاده خواهد کرد. همچنین این یک استراتژی است که در حال حاضر به شدت توسط جان مک کین، رئیس خدمات نیروهای مسلح، و دیگر رهبران مجلس سنا در گفتگوهای خود با کاخ سفید حمایت می‌شود. رویکرد غیرمتعارف ترامپ به شمال KoreaApril ۲۸، ۲۰۱۷۰۸: ۰۲ درصد از trade.Chin کره‌شمالی در روز جمعه هشدار داد که وضعیت با برنامه‌های موشکی هسته‌ای و موشک‌های بالستیک کره‌شمالی در یک "نقطه بحرانی" قرار دارد. وانگ یی، وزیر امور خارجه چین، گفت که پکن به طور کامل تمام تحریم‌های سازمان ملل را بر علیه Korea.Till شمالی اجرا خواهد کرد و این شورا را پس از یک عملیات با کره‌جنوبی و رهبران ژاپن خطاب قرار داد و امروز با دیگر رهبران شورای امنیت ملاقات خواهد کرد. او همچنین قبل از بازگشت به واشنگتن دی سی در شب جمعه یک ناهار بسته با ۱۵ عضو برگزار خواهد کرد.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 17 پنجشنبه 04 دی 1399 نظرات (0)
رئیس ناتو می‌گوید که تجاوز روسیه به Airspace عمدی بوده‌است.

رئیس ناتو روز سه شنبه پس از دومین حادثه گزارش شده در همان روزها ، گفت كه نقض روسیه از حریم هوایی ترکیه عمدی است. جنس استولتنبرگ ، دبیر كل ناتو گفت كه این حملات "غیرقابل قبول"بوده و از مسكو خواسته است كه "از تشدید تنش ها جلوگیری كند". اتحاد به رهبری ایالات متحده ، افزود:"روسیه باید فعالیت های نظامی خود را در سوریه خنثی کند." او گفت که ارزیابی اولیه از حوادث نشان می دهد... روسیه در مورد حوادث اواخر روز دوشنبه ، چشم انداز رویارویی مستقیم بین مخالفان سابق جنگ سرد را مطرح کرد. وزیر امور خارجه جان کری گفت که این نگرانی ها درباره درگیری تشدید شده سوریه را نشان می دهد. ". کری گفت: "این می تواند منجر به تیراندازی شود ، و دقیقاً همان چیزی است که ما علیه آن هشدار داده ایم."کری گفت: یک عکس پرونده از یک جت نظامی روسی Su-30. سرجی CHIRIKOV / EPARussia روز دوشنبه تأیید کرد که یک هواپیمای جنگنده Su-30 وارد ترکیه شد. فضای هوایی در امتداد مرز با سوریه"برای چند ثانیه" شنبه. ترکیه ، یکی از اعضای ناتو با دومین ارتش بزرگ اتحاد ، دو فروند هواپیمای F-16 را برای رهگیری آن تلاش کرد. لاتر ، یک مقام وزارت خارجه ترکیه گفت که یک هواپیمای جنگی دیگر روسیه روز یکشنبه فضای هوایی ترکیه را نقض کرد و باعث شد آنکارا یک بار دیگر سفیر مسکو را احضار کند. استولتنبرگ گفت ناتو تأیید کرده است که "در طول آخر هفته دو مورد نقض حریم هوایی ترکیه رخ داده است." "آیا هواپیماهای روسی رادارهای کنترل آتش خود را روی این نظر قفل نکردند... وی افزود: "اما اطلاعات ، اطلاعاتی که دریافت کرده ایم دلایلی را برای من فراهم می کند تا بگویم که این تصادف به نظر نمی رسد."وی افزود:"من انگیزه ها را حدس نمی زنم ، فقط تأکید می کنم که این یک نقض جدی است. فضای هوایی ترکیه. و ناتو همبستگی شدیدی با ترکیه ابراز کرده است. "از اول اکتبر 2: روسیه به اهداف بمب در سوریه ادامه می دهد اکتبر

ikes در سوریه بزرگ‌ترین تهدید ناشی از درگیری تصادفی بین نیروهای روسیه و غرب از زمان جنگ جهانی دوم را برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم , با هدف قرار دادن شورشیان آموزش‌دیده و مسلح , به همراه متحدان " Washington.Russ " , برای اولین بار از زمان جنگ جهانی دوم , به ارمغان آورده‌است . اما اعضای ائتلاف ضد اسد - از جمله واشنگتن , قدرت‌های اروپایی , ترکیه و اغلب کشورهای عربی -


منبع
کورش احمدوند بازدید : 22 پنجشنبه 04 دی 1399 نظرات (0)
صداها: یک خانم Latina دیزنی برای من کار می‌کند

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

ds و من طرفداران عظیم دیزنی هستیم ، بنابراین جای تعجب نیست که بلافاصله در مورد این شاهزاده خانم جدید گفتگو کردیم. بعد از صحبت با آنها ، فهمیدم که در واقع دیزنی گامی به جلو در ایجاد شخصیت های قابل اعتماد تر بر می دارد. اما دوستان من موضوعات جالبی را مطرح کردند. دوست من لسلی دوران ، یک دومینیکن از نیویورک گفت: "همه لاتین ها به این شکل نیستند. تهیه تصویری از یک لاتین دشوار است زیرا ما چنین ترکیبی هستیم. "من کاملاً با این گفته موافقم. لاتین ها در همه رنگ ها ، شکل ها و اندازه های مختلف آمده اند ، بنابراین به سادگی می گویم این شاهزاده خانم جدید نماینده همه لاتین ها نیست. مسئله دیگری که به نظر می رسد دوستان من با این شاهزاده خانم دارند این است که او در یک سریال بیرون می آید و نه یک فیلم. به گفته گروه دوستان من ، موفقیت بیشتری از فیلم های دیزنی نسبت به سریال های دیزنی جونیور حاصل می شود. این همچنین می تواند به این صورت باشد که در بزرگسالان ، ما دیگر دیزنی جونیور را تماشا نمی کنیم ، بنابراین ما به اندازه محبوب بودن این شخصیت ها آگاه نیستیم. "اگر او در یک فیلم حضور داشته باشد ، به همان تعداد افراد می رسد.". "من فکر می کنم یک فیلم افراد بیشتری را در معرض فرهنگ لاتین قرار می دهد." اکنون که به آن فکر می کنم ، شاهزاده خانم ها با فیلم ها دسترسی بیشتری دارند. والدین فرزندان خود را برای تماشای فیلم ها می گیرند و این یک فعالیت خانوادگی می شود. با نمایش های تلویزیونی ، معمولاً کودکان تنها کسانی هستند که در معرض آن سریال ها هستند. از نظر فنی این شخصیت ها برای ما بلکه برای کودکان خردسال ایجاد نشده اند. اما همه چیز در مورد آزمایش و خطا است. هرچه انتقاد بیشتر به دیزنی برسد ، نتیجه بهتری خواهد داشت. امیدوارم که آنها شاهزاده خانم های متنوع تری ایجاد کنند. من آرزو می کنم النا از Avalor موفقیت زیادی داشته باشد و امیدوارم که روزی فیلمی را بیرون بیاورم. من حدس می زنم که ما هرگز به طور کامل "بزرگ نمی شویم". بخشی از من همیشه از تماشای شاهزاده خانم های دیزنی لذت می برم ، و اکنون بیش از هر زمان دیگری. شاید بالاخره شاهزاده خانم را پیدا کردم که شبیه من باشد.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 21 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)
. اسکار

اسکار دیگر یک رویداد ملی نیست. بیست سال پیش ، هنگامی که بیلی کریستال تایتانیک را به مونولوگ افتتاحیه خود سوار کرد ، بیش از 55 میلیون نفر تماشا کردند. سال گذشته مخاطبان کمتر از نیمی از این تعداد بودند. اما یک بلاکچین وجود دارد که می تواند کشتی را بچرخاند: "پلنگ سیاه". ضربه ابرقهرمانی روز پنجشنبه برای یک گلدن گلوب در گروه درام نامزد شد و انتظار می رود نامزد شود. برای اسکار ماه آینده. و گرچه محبوبیت و اهمیت تاریخی به "پلنگ سیاه" ادعای واقعی به بهترین تصویر نمی دهد ، پاداش دادن به لحظه فرهنگی ممکن است تنها راه آکادمی برای حفظ ارتباط باشد. # embed-20181207-oscars-historic-viewership iframe {عرض: 1pxmin-عرض: 100٪ تئوری های مختلفی برای کاهش اسکار وجود دارد ، از تماشای فن آوری. عامل مهم ممکن است مربوط به خود فیلم ها باشد. "تایتانیک" که در سال 1998 بهترین تصویر را به دست آورد ، یک فیلم بزرگ با جذابیت گسترده بود. این همه فرهنگ پاپ را هوس کرده بود - بازیگران ستاره ، داستان داستانی حماسی ، ارزش تولید بالا - در حالی که چنین دستاورد چشمگیر بود که فرهنگ عالی نتوانست آن را نادیده بگیرد. جشن گرفتن "تایتانیک"تجلیل از قدرت و نفوذ خود هالیوود بود. بهترین گروه فیلم از آن زمان به بعد به یک رابطه طاقچه تر تبدیل شده است ، با شکاف فزاینده ای بین فیلم هایی که هالیوود پاداش می دهد و بلاکچین هایی که مخاطبان انبوه در واقع می خواهند ببینند:"شکل آب"

یکی از مدیران اجرایی هالیوود به NBC News گفت: تمرینات گسترده در تبریک لیبرال ، نخبه گرا ، نمایش های جوایز باعث شده است تا به طور فزاینده ای برای مصرف کنندگان بی ارتباط نباشند. "فیلم"ریچارد کوگلر "به عنوان" یک نقطه عطف مهم "به سومین موردی تبدیل شد که 700 میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی شکسته شد و توسط مجله تایم به عنوان" یک نقطه عطف مهم"مورد ستایش قرار گرفت. قلمرو خیالی شخصیت های مارول با تاریخ جهان ، سیاست معاصر و به طور خاص تجربه افراد سیاه پوست در ایالات متحده. "RelatedPop CulturePop CultureKevin Hart به عنوان میزبان اسکار پس از واکنش مجدد به توییت ها و شوخی های همو هراسی ، همراه با"پلنگ سیاه "، بیرون می آید. "ستاره متولد شده است" - همچنین یک فیلم جذاب ، هرچند با توده ای کوچکتر - و عزیزان طاقچه مانند"Roma". در حال حاضر ، عقل متعارف در هالیوود این است که یکی از این ها برنده خواهد شد. نامزدها در تاریخ 22 ژانویه اعلام می شوند. "مدیر اجرایی هالیوود گفت:"تنها سؤال جالب این فصل جایزه این است که آیا رای دهندگان پاداش می دهند"پلنگ سیاه". "اگر این کار را انجام دهند ، آنها می فهمند که راهی وجود دارد که جوایز از نظر فرهنگ عامه مرتبط باشند


منبع
کورش احمدوند بازدید : 17 دوشنبه 01 دی 1399 نظرات (0)
اسرائیل قول می دهد تروریسم را بر اثر آتش سوزی در نزدیکی حیفا مجازات کند

اسرائیل ده‌ها مظنون را دستگیر کرده‌است. مقامات رسمی الی الی مقامات گفتند که پس از آتش‌سوزی آتش‌سوزی‌های گذشته در شمال, مرکز و بخش‌هایی از کرانه باختری اشغال‌شده در حیفا, اسراییل حداقل دوازده مظنون را متهم به تخلیه خانه‌های خود در حیفا کرد. هیچ جراحتی ندارد. مظنونان دستگیر شدند. و متخصصان اسرائیلی گفته‌اند که آب و هوای خشک و طوفانی اسرائیل حداقل تا حدی مسئول گسترش آتش‌سوزی بوده‌است, اما مقامات اسرائیلی دست‌کم ۳۰۰ نفر را به اتهام آتش زدن و ایجاد حریق دستگیر کرده‌اند. نخست‌وزیر بنیامین نتانیاهو در روز ۱۵ نوامبر به رادیو ارتش اسرائیل گفت: " هر آتشی که براثر آتش‌سوزی و یا تحریک برای آتش کشیدن ایجاد می‌شود, تروریسم را به همراه دارد. " در رسانه‌های اجتماعی, برخی افراد این آتش‌سوزی‌ها را در زیر هشتگ " # ۱ " جشن گرفتند. سخنگوی نتانیاهو این توئیت ها را بر " اعراب و فلسطینی‌ها " مقصر دانست. " عرب‌های فلسطینی در رسانه‌های اجتماعی از آتش‌سوزی‌های گسترده در اسرائیل لذت می‌برند. نفرت انزجار آور. # ۱.

مقامات authorities پیشنهاد کرده‌اند که برای سرکوبی شعله‌های آتش، آتش‌نشان‌ها، مصر، قبرس، مصر، آردن، ترکیه، ترکیه، کرواسی، یونان، ترکیه، کرواسی، ترکیه، ترکیه، کرواسی، یونان، ترکیه، کرواسی، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، ترکیه، pic.twitter.com/GMqUKtnhGF- امور خارجه اسرائیل مین. (@ IsraelMFA)۲۵ نوامبر ۲۰۱۶ نتانیاهو شخصا درخواست کمک از یک بوئینگ ۷۴۷ مستقر در ایالات‌متحده را که به اولین آتش‌نشانی جهان تبدیل شده‌است را درخواست کرده‌است، اگرچه در ابتدا در آماده‌باش باقی خواهد ماند مگر این که آتش‌سوزی worsen.The در نزدیکی حیفا یکی از حدود ده‌ها نفر در سراسر اسرائیل باشد، بدترین مسابقه آن از زمان آتش‌سوزی چهار روزه که ۴۲ نفر را در سال ۲۰۱۰ کشت. آتش‌سوزی در شهر بندری حیفا در شمال اسرائیل شعله‌ور شد.جک GUEZ / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ


منبع
کورش احمدوند بازدید : 17 دوشنبه 01 دی 1399 نظرات (0)
در تگزاس خانواده‌ها برای کمک به والدین، کودکانی که در مرز از هم جدا شده‌اند، هم‌کاری می‌کنند.

SANANTONIO20سالهومادرشمیشلQuintero53سالهروزسه‌شنبهدرگوشه‌ایازیکپلکاندرborderکاتولیکسنآنتونیو, ازطریقدسته‌بندیلباس‌هایاهداشدهبرروی یکمیزتاشوعبورکردند.آن‌هااقلاموارداتیراوارد کردند,آن‌ها رابرداشتودرسطل‌هایبلندیقرار دادندکه معمولابرایجمع‌آوریلباس‌هایLent روزهودیگراقلامیکهازجامعهبهخیریه‌هایکاتولیکیا سنآنتونیوسرازیر می‌شوندبرایکودکانیکهدولتفدرالازوالدینیاسرپرستاندرمرزجدا شده‌اند,استفاده می‌شود.دوخانوادهعصر روزدوشنبهبهدفترموسسهخیریهرسیدند,امااز صحبتبارسانه‌هاخودداری کردند.اوگفت:"مننمی‌توانمتصورکنمکهازپدرومادرجداشویم",ایندومی‌خندیدندوباهمگپمی‌زدند"مننمی‌توانمتصورکنمکهازپدرومادرجداشویم",ایندومی‌خندیدندوباهمگپمی‌زدند"منفقطنمی‌توانمتصورکنمکهایندیدارازپدرومادرجداشده‌است".

"g." این موضوع را به مادرش نشان داد، که در مورد سازمان خیریه cuteness.Cath olic به توافق رسیده و گفته شده‌است که به ۴۰۰ خانواده انتظار می‌رود. اما اطلاعات کمی در مورد زمانی که خانواده‌ها وارد می‌شوند و جایی که آن‌ها در حال خروج از آنجا هستند داده می‌شود، اما آن‌ها مطمئن نیستند که این خانواده‌ها کجا می‌روند، و از وکلا برای شکار افراد بزرگ‌سال خود که در بازداشتگاه Isabel تگزاس در Pearsall تگزاس دستگیر شده‌اند مطمئن نیستند. اما reunifications های دیگر در بخش‌های دیگر بحران country.Rela tedBorder در حال رخ دادن هستند. این بحران در کجاست؟ در مرز تگزاس، والدین نومید به وکیل فدرال در دادگاه رسیدگی کردند تا به قاضی فدرال در دادگاه رسیدگی کنند که ۲،۴۸۰ کودک در سنین ۵ تا ۱۷ ژوئیه با والدین و پدر و مادر بچه‌ها در روز ۲۶ ژوئیه مورد رسیدگی قرار گرفته‌اند. Michelle گفت که وقتی او این تماس را شنید، تصمیم گرفت که به او کمک کند." میشل گفت: " او از دخترش نخواست که به او بپیوندد، اما به او گفت که چه کار می‌خواهد انجام دهد. او گفت: " من می‌دانستم که او خواهد آمد.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 19 یکشنبه 30 آذر 1399 نظرات (0)
رسانه‌های  روسیه  گزارش  Mueller  و  بحران  رسانه  را  مسخره می‌کنند

رسانه‌های روسیه و نماینده‌های آن روز جمعه بدون حمله به مشاور ویژه رابرت مولر, رئیس‌جمهور دونالد ترامپ و دادستان‌کل ویلیام بار " هیچ تبانی " و لذت بردن از آنچه گفتند سقوط " سوخت " توسط رسانه‌های آزاد و دموکرات‌ها که برای خون آمده بودند را تلف کردند. " بیش از تی‌ترهای خبری در مورد گزارش مولر در سراسر سازمان‌های رسانه‌ای مرتبط با مسکو, که بیشتر وابسته به دولت, زبان انگلیسی, امروز و وب سایت‌های خبری اسپاتنیک در روزه‌ای اخیر بود, انجام شد. تعدادی از داستان‌ها نیز بر روی تاس, سرویس خبری دولتی روسیه, و همچنین دو وب سایت, کارمند داخلی و غیر نظامی روسیه, به عنوان بخشی از " ماشین تبلیغات دولتی " روسیه, که به همراه " شبکه‌ای از غول‌های شبه دولتی … " اعلام شده‌بود, انجام شد. " اسپین اهانت آن‌ها حتی قبل از انتشار گزارش مولر در روز پنجشنبه آغاز شد. سرمقاله یکی از روزنامه‌ها را بخوانید. ولادیمیر پوتین, دبیر مطبوعاتی رئیس‌جمهور روسیه, ولادیمیر پوتین, به ایتارتاس گفت: " این آمریکا است که منتظر آزادی گزارش است, اما ما " تی. " ما کاره‌ای مهمتری داریم که باید انجام دهیم. " محقق پسته در مورد دخالت روسیه: این خبر جدید طبیعی جدید در آوریل است, اما رسانه‌های روسی و شخصیت‌های آن زمانی که منتشر شد علاقه زیادی به گزارش دادند. در نادیده گرفتن صفحاتی که شامل تماس‌ها, ملاقات‌ها و ارتباطات بین شرکا و روس‌های مختلف بود, سیلی از اخبار اعلام کرد که گزارش مولر " تقلبی و شوخی " بوده‌است که " هیچ شاهدی " و " هیچ تبانی " برای حمایت از " مدرک " نگرفته است.

هیچ چیز جدیدی نبود. در این گزارش آمده‌است: " دادستان‌کل آمریکا بار می‌گوید ترامپ پاک‌سازی شده و هیچ تبانی با روسیه ندارد. " تی‌تر " بازی بر سر ", سرمقاله ترامپ را تکرار می‌کند. " امپراطوری گاوه‌ای نر - - ادعای روسیه بر پایه مسکو را در داستانی که سه ساعت پس از آنکه ترامپ نام آن را در یک توییت به کار برد, اعلام کرد. " زمان حرکت به جلو ", " rt " کارولین هیوز بعد از این گزارش گفت: " برخی از تلاش‌های دروغ دروغ روسیه مهم است, داستان‌ها قصه‌های وحشی یا نظریه‌های توطئه پیچیده نبودند. لازم نبود. کلینت واتس, یکی از همکاران موسسه تحقیقات سیاست خارجی و یکی از گویندگان اخبار nbc گفت: " بار دیروز گزارشی از این گزارش تهیه کرد و به او قول داد که با آنچه مولر می‌گوید مطابقت نداشته باشد. " اگر شما یک مقام آمریکایی دارید که حقیقت را نمی‌گوید, این کشور روسیه و یا هر دشمن را با چیزی سودمند برای آن‌ها مسلح می‌کند. ویکی لیکس, موسس ویکی لیکس که هفته گذشته پس از گذشت حدود هفت سال در سفارت اکوادور در لندن دستگیر شد, موضوع گزارش مولر برای انتشار ایمیل‌های کمیته ملی دموکراتیک روسیه در لندن بود. " ببینم آسانژ را بشنویم? یکی از روزنامه‌ها پرسید یکی دیگر از گویندگان اخبار, داستانی را نقل می‌کند که در مورد آلوده شدن آسانژ بر روی دیوار سفارت اکوادور نوشته شده‌است. " تماشا: فیلم " تماشا: فیلم بسیار مضحکی که آسانژ را تقلید می‌کند ", بینندگان را تشویق کرد. قتل او, که پلیس آن را به سرقت متهم نسبت داد, منجر به احتکار شد.

mails که توسط WikiLeaks.Assa nge منتشر شد بعدا اظهاراتی را بیان کرد که برخی از آن‌ها به این معنی است که ریچ یک منبع در ویکی لیکس است . او افزود


منبع
کورش احمدوند بازدید : 19 یکشنبه 30 آذر 1399 نظرات (0)
رابرت Schlesinger ترامپ به میریام Adelson مدال آزادی و ماهیت معاملاتی ریاست‌جمهوری او را می‌دهد.

به روز رسانی: واشنگتن‌پست در ۳۱ ژانویه ۲۰۱۹ گزارش داد که Adelsons علاوه بر این، ۵۰۰،۰۰۰ دلار به یک صندوق قانونی برای دستیاران ترامپ در ۱ اکتبر داده‌است، اما مدال ریاست‌جمهوری آزادی ممکن است برچسب قیمت داشته باشد: ۱۳۳ میلیون دلار. به همین ترتیب میریام و شلدون مک Trump، جمهوریخواه، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ (۲۰ میلیون دلار) و برای گروه‌های جمهوریخواه و محافظه‌کار در دوره انتخابات سال ۲۰۱۸ (۱۱۳ میلیون دلار) نامزد شده‌اند. مدال آزادی بالاترین افتخار شهروندی آمریکا است و به کسی اعطا شده‌است که در فهرست میراث فرهنگی، ورزش‌کاران و سیاستمداران بزرگ قرار دارد. امسال، این فهرست شامل کسانی از الویس پریسلی، بیب روت و سناتور اورین هچ می‌شود. این واقعیت که میریام Adelson نیز ماهیت معاملاتی دونالد ترامپ و کاربردهای یهودی را در ذهن تداعی می‌کند، نشان می‌دهد که در حال حاضر ۱۳۳ میلیون دلار فیل در اتاق عمل خواهد کرد، که در آن ۱۳۳ میلیون دلار فیل در اتاق عمل خواهد کرد. کندی زمانی که این افتخار را با نظمی اجرایی در سال ۱۹۶۳ برقرار کرد، پیش‌بینی کرد. پرزیدنت هری ترومن در ابتدا یک نسخه از مدال را در سال ۱۹۴۵ برای شهروندانی ایجاد کرد که در طول سال‌های جنگ خود را متمایز کرده بودند. او در سال ۱۹۶۰ به ناشر موسیقی در آمریکا نوشت: "در زندگی یک کشور، کندی حس کنجکاوی شدیدی داشت: " یک ارتباط وجود دارد، به سختی توضیح دادن منطقی اما آسان برای احساس، بین موفقیت در زندگی عمومی و پیشرفت در هنر."

او سن فیدیاس است. سن لورنزو دی مدیچی نیز سن لئوناردو داوینچی بود ، سن الیزابت نیز سن شکسپیر بود. "نفس خود را نگه ندارید تا منتظر بمانید تا ترامپ از Pericles ، de Medici یا da Vinci استفاده کند. (داوینچی بازنده بود. کد من یک کد بسیار ، بسیار بهتر است.) در حالی که او ممکن است صعود خود را از سرگرمی تلویزیون واقعیت به عنوان آپوتئوز پیوند بین هنرها و زندگی عمومی مشاهده کند ، او حساسیت متوسطی را نسبت به JFK به ارمغان می آورد. کندی به دنبال ذهنیت بالا بود که ترامپ به پایین و پایین می رود. آدلسون چک 30 میلیون دلاری را به سوپر PACMay 11 ، 20180 کاهش می دهد. آرون بلیک ، واشنگتن پست ، این هفته گزارش داد: "مدال آدلسون نشان دهنده الگوی رو به رشدی است: یکی از ترامپ که اکثریت زیادی از این مدال ها و حتی عفو را به هواداران ، جمهوریخواهان و دریافت کنندگان متناسب با برنامه سیاسی وی اعطا می کند.". "از 15 عفو / ارتباطات و مدالهای آزادی که ترامپ داده است ، نه نفر به چنین گیرندگان رفته اند. از میان 11 جایزه ای که به افراد زنده داده می شود ، هشت مورد از نظر سیاسی گرایش یافته اند. "دریافت کنندگان برای مراسم روز جمعه قرعه کشی می شوند: آدلسون به محافظه کار استالوارت هاچ ، یک جمهوری خواه از یوتا و همچنین بازیکنان سابق حرفه ای فوتبال پیوست. راجر استوباخ (یک اهدا کننده دیرینه GOP ، اگرچه در مقیاس آدلسون ثبت نام نمی کند) و آلن پیج. Babe Ruth ، Elvis Presley و Antonin Scalia (که به نظر می رسد شروع یک شوخی "راه رفتن به یک نوار" است) پس از مرگ این گروه را دور می زنند. اما این شامل آدلسون است که بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. او و همسرش صرفاً اهدا کنندگان GOP نیستند بلکه استاندارد طلا هستند. تنها کسی که به ریاست جمهوری ترامپ پول بیشتری داده است ، طبق گفته مرکز صداقت عمومی ، خود دونالد بود. و 113 میلیون دلار که این زوج در چرخه انتخابات سال 2018 مشارکت داشتند به اندازه بعدی بود

براساس داده‌های گردآوری‌شده توسط مرکز سیاست‌های پاسخگو, بزرگ‌ترین اهدا کنندگان جمهوریخواه با هم ترکیب شدند. این شرکت به بازی می‌پردازد: نه تنها کسب مدال را دریافت می‌کند, بلکه ترامپ شخصاً نخست‌وزیر ژاپن را به نیابت از یک کازینو تحت نظر قرار می‌دهد, البته هیچ یک از آن‌ها تعجب‌آور نیست. ترامپ قدرت سخنوری خود را برای آوردن حساسیت یک تاجر به دولت و البته بدون هیچ یک از آن‌ها غافلگیر کرده‌است. ترامپ قدرت سخنوری خود را برای آوردن حساسیت تاجر به دولت تا حد افراط در نظر گرفته‌است. " باب وودوارد " سفر اخیر پشت صحنه کاخ سفید ترامپ, این نکته را بارها و بارها مطرح کرد. ترامپ تعهد اتحادیه اروپا برای حفاظت از کره‌جنوبی را به یک شکل دلار بیان می‌کند, که حتی برای منافع اقتصادی و امنیتی حضور ما در آنجا نزدیک نیست. وودوارد … ترامپ در لحظه دیگری در رابطه با لیبی خشمگین شد. وودوارد دیدگاه ترامپ را اینگونه توصیف کرد که: " ژنرال‌ها به اندازه کافی بر گرفتن یا تصمیم‌گیری متمرکز نیستند. آن‌ها نمی‌دانند اهداف ما چه باید باشند. کنترل بیرونی خانه به معنی هنر رئیس‌جمهور این معامله است که در مسیر او و خانواده‌اش چه از طریق حقوق داخلی و خارجی, چه از طریق حقوق خارجی و داخلی, به نفع دولت‌های خارجی و سایر گرفتاری‌های تجاری خود با کشورهای خارجی مانند عربستان‌سعودی و چین باشد.

مستاجران (از جمله دولت های خارجی) و غیره. دیوید لئونارد و یان پراداد فیلبریک سوءاستفاده های ترامپ را در نیویورک تایمز در ماه گذشته فهرست کردند: "یک کلمه برای این وجود دارد"، مقاله خلاصه می کند: "فساد". صحبت از مرکز هنری که می تواند نام او را تحمل کند ، جان اف کندی در سال 1962 گفت:"بعد از اینکه گرد و غبار قرن ها بیش از شهرهای ما گذشت ، ما پیروز خواهیم شد.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 17 شنبه 29 آذر 1399 نظرات (0)

مقاله وکیل آنلاین 

کار وکلا همان کار پزشکان است. ما به دنبال بهترین و باتجربه ترین پزشک برای معالجه بیماران خود و حل مشکلات حقوقی خود هستیم ، باید با بهترین وکلای آنلاین وکلا مشورت کنیم. مهمترین ویژگی یک وکیل قابل اعتماد بودن است. به لطف کارشان ، وکلا به راحتی مشتری و حقوق او را از دست می دهند. فرقی نمی کند وکیل آنلاین باشید یا وکیل. با این حال ، او باید به توصیه ها و راه حل های خود اطمینان کامل داشته باشد. ویژگی مهم دیگر وکیل آنلاین صادق بودن او است. او قابل اعتماد است. صداقت و صداقت به معنای اعتماد به مشتری است زیرا طرفین قرارداد را امضا کرده اند. اگر احتمال موفقیت آمیز بودن پرونده در دادگاه وجود ندارد ، ابتدا باید وکیل را به صورت آنلاین به شخص اطلاع دهد. شما نباید وقت خود و مشتری خود را تلف کنید.

اعتماد به معنای مراقبت خوب از اسناد دریافت شده توسط مشتری و نقض حقوق قانونی وی نیست. علاوه بر دانش و تجربه یک وکیل واجد شرایط اوستا ، هر وکیل باید یک آیین نامه رفتاری نیز داشته باشد.

وکیل آنلاین چگونه کار می کند؟

می توانید با شرکت های حقوقی مانند اوستا تماس بگیرید یا این پرونده را از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی به وکلا گزارش دهید. بسیاری از وکلا طبق قوانین مختلف مدنی جرایم کیفری مرتکب شده اند. متخصصان در زمینه هایی مانند قانون و قانون خانواده. در موسسه شهداد ، یک وکیل متخصص برای هر قانون دادگاه به شما مراجعه می کند.

پس از توصیف مشکل شما ، یک وکیل آنلاین بررسی دقیق و تخصصی پرونده شما را انجام می دهد. اگر یک وکیل آنلاین به مدارک بیشتری احتیاج دارد ، ممکن است از شما بخواهد اسناد را دریافت کنید و از طریق شبکه ای مانند WhatsApp یا ایمیل از شما درخواست کند. وکیل آنلاین وکالت و وکیل آنلاین وکیل WhatsApp امروزه بسیار محبوب هستند. راه آسان

مزایای وکیل آنلاین

تلگراف الکترونیکی امروز یک ابزار ارتباطی عالی مانند WhatsApp است که تجارت ما را تسریع کرده است. شما به مکان ملاقات مناسبی نیاز ندارید. می توانید با یک شرکت حقوقی ملاقات کنید. مزایای وکیل آنلاین:

کارها سریع پیش می رود

ترافیک برای شهرها و موسسات حقوقی راحت تر خواهد بود.

به طور مناسب از وکیل آنلاین وکیل پاسخ دهید

برای پاسخ به س your ال خود با یک وکیل تماس بگیرید.

کاهش قیمت

هنگام انتخاب وکیل باید به دنبال چه چیزی باشید؟

همانطور که در ابتدای این مقاله گفتیم ، انتخاب وکیل مهم است. این مهم است. انتخاب وکیل می تواند پیچیده تر از داشتن وکیل آنلاین باشد. زیرا شما یک شرکت مشاوره حقوقی هستید. وکلا درباره وکلای آنلاین و مسائل آنها بیشتر بدانید.

وکیل مستقل

در بیشتر موارد ، شما س legitimate الات مشکوکی دارید یا از کل روند کار آگاهی ندارید. به عنوان مثال ، شما باید بدانید که چگونه می توانید طلاق قانونی بگیرید. در آن صورت ، بهترین گزینه یک وکیل آنلاین وکیل رایگان و مشاوره حقوقی آنلاین حقوقی است. وب سایت اوستا منتظر همه سوالات و درخواست های شماست. اوستا در وکلای آنلاین س Online الات شما را راهنمایی و پاسخ می دهد. شما می توانید از Avesta Legal با 150،000 نسخه از نمایش های مختلف استفاده کنید.

بهترین شرکت حقوقی .به صورت آنلاین

دفتر حقوقی اوستا از متخصصان و وکلای متخصص تشکیل شده است. وکلای ما در امور کیفری ، کیفری و کیفری تخصص دارند. جرایم کیفری در بخش املاک قانونی تقلب مجازات علاوه بر این ، یک وکیل آنلاین وکیل می تواند از شما عزیزان در برابر مسائل حقوقی و حقوقی محافظت کند. این فناوری توسط شبکه پشتیبانی می شود و دسترسی آسان به ارتباطات و کار را فراهم می کند. یک وکیل خوب یک وکیل آنلاین مهارت و دانش لازم برای حل مسائل حقوقی ایالت را دارد ، اما از فن آوری و ابزار ارتباط گروهی آگاهی ندارد و می توان از این توانایی برای برقراری ارتباط راحت با مشتریانش استفاده کرد.

منبع مقاله

کورش احمدوند بازدید : 17 شنبه 29 آذر 1399 نظرات (0)
قاضی فلوریدا را به عنوان خنده دار دنیا صدا می کند ، به رای دهندگان فرصت بیشتری می دهد تا رأی دهند

قاضی منطقه ایالات‌متحده، مارک واکر، به تاریخچه دولت از رای‌های سخت اشاره کرد - چیزی که در سال‌های بعد از شمارش مجدد سال ۲۰۰۰ در انتخابات ریاست‌جمهوری بین جورج دبلیو بوش مطرح شد، قاضی فدرال فلوریدا و مقامات انتخابات را در طول یک جلسه دادرسی روز پنج شنبه مورد انتقاد قرار داد و گفت که دولت "مایه خنده انتخابات جهانی پس از انتخابات است و ما تصمیم گرفتیم این انتخابات را ثبت نکنیم"." بوش "و" آل گور "به این نکته اشاره کردند که بخش" پالم بیچ " در حال آماده شدن برای حمله دیگر به قانونی که از سال ۲۰۱۶ playbookNov بدست‌آمده است، فعال نبوده است. ۱۵، ۲۰۱۸۰۶: ۵۳ فرصت برای شهرستان‌های تکمیل بازشماری ماشین، که به طور خودکار بعد از سقوط برخی از مسابقات فلوریدا که طبق دستور قانون ایالتی، ساعت ۳ بعد از ظهر ET در روز پنجشنبه است آغاز شد. اگر مسابقه در یک حاشیه مشخص باقی بماند، ریک اسکات جمهوریخواه جمهوریخواه در نبرد برای کرسی مجلس سنا حدود ۱۳۰۰۰ رای از سناتور دموکرات Tallahassee Gillum در نبرد برای کرسی مجلس سنا دارد، در حالی که نماینده سابق حزب جمهوریخواه، ران DeSantis به ساکنان فلوریدا فرصت بیشتری می‌دهد تا هر گونه امضاهای غیر mismatched را در برگه‌های رای خود ثبت کند تا بتوانند در این مسابقات بسیار مهم شمارش شوند. واکر حکم داد که قانون دولت در برگه‌های رای، بار عمده‌ای را بر روی رای دهندگان قرار می‌دهد و او تا روز شنبه به آن‌ها مهلت داد تا هر گونه خطایی را که ممکن است از شمارش آرا جلوگیری کند، اصلاح کند.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 14 جمعه 28 آذر 1399 نظرات (0)
Immigrant که از اتهام قتل Steinle تبرئه شد، به اتهام حمل اسلحه کم‌تر، به زندان فدرال منتقل شد.

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

پس از اینکه فاش شد که گارسیا Zarate پنج ماه قبل از اینکه shooting.Garc fatal ia یک حکم زندان فدرال برای ورود مجدد به آمریکا را به پایان رسانده و در مارس 2015 به زندان سان‌فرانسیسکو برده شده بود تا با اتهام فروش ماری‌جوانا به زندان سان‌فرانسیسکو انتقال یابد , پنج بار به مکزیک تبعید شد . او بعد از اینکه


منبع
کورش احمدوند بازدید : 17 پنجشنبه 27 آذر 1399 نظرات (0)
ترامپ  نامزد  خود  , ممه  , را  در  تویی‌تر  توییت  کرد  .

رئیس‌جمهوردونالدترامپدرروزپنج شنبهواردیکpostشد,ازکسیکهازرانندگانیهودیشکایتکردهوپیام‌هایtypoرابهسویطرفدارانخودارسالکردهبود,شروعکردوگفت:"مندرخواستکردمکه میچMپلقانونسقفبدهیرابهلایحه"لایحهسقفبدهی" تبدیل کند(کهفقطبرایتصویبآسانتصویبشد).آن‌ها…"ترامپدراولینتویی‌ترنوشت.اوبه زودیافزود:"…اینکار را انجامنداد,بنابراینمایکمعاملهبزرگبادموکرات‌هاداریمکهآن‌هارا(طبقمعمول)برتصویبسقفبدهینگه می‌دارند.می‌توانستاین قدرآسانباشد-حالایکآشفتگی!ویافزود:"تنهامشکلیکه منبامیچمک کانلدارماین استکهپسازاینکه شنیدrepealبه مدت7سالجایگزین اوشد ,شکستخورد.هرگزچنین چیزی اتفاقنمی‌افتاد!درحدودیکساعتپساز ارسالاولینپست,ترامپنامTwitterverseabuzzرابعد ازاینکهمماشرانشانمی‌دهد, قرار دادودونالدترامپتصویراورا درپوششرئیس‌جمهورسابقباراکاوباماقرار داد.@realDonaldTrump/TwitterTheتصویرچهارطرفهنشان می‌دهدترامپبه کندیبهداخل کادرحرکت می‌کندتااینکهکاملاتصویراوباماراپوششدهد.ترامپدررنگاست.اوبامادرمتنسیاهوwhite.Theاستکه برروی آننوشته شده‌است:" بهترینکسوفتا بحال!"جریTravone" ,فعالسیاسیومعتادبهخود,می‌گویدکهاین تصویررادراینترنتیافتودرتویی‌ترنوشت:"مابه اندازه کافیازاینjewsکهدرآنزندگیمی‌کنمو کسدیگریآن‌ها رامی‌گیرد, استفاده می‌کنیم."اینموضوعفقطیکعبارتاحساسیبودکهمنبهlakewood[sic]نیوجرسیورانندگانوحشتناکآنشهراشارهکردموبیشتریهودیانیهودیبودند.

او که در آنجا زندگی می کند. "او قبلاً به NBC News گفت که تصویری را که ترامپ در رسانه های اجتماعی بازخوانی کرده است ، پیدا کرد." من از شنیدن مردم خسته شدم که می گویند رئیس جمهور ما هیچ کاری نکرده است و من می دانستم که اصلاً صحیح نیست ، بنابراین من می خواستم آنچه را که من و میلیون ها آمریکایی قبلاً می دانستم بیان کنم و این رئیس جمهور ما یک بار در طول زندگی رهبر است و من به بسیاری از مردم گفتم که در طول انتخابات می خواهم برای ریختن رأی دادن به شیشه های شکسته هر زمان ،. Travone گفت که او انتظار ندارد که صدای جیر جیر خود را به حساب رئیس جمهور خاتمه دهد. پرزیدنت دونالد ترامپ گرفتگی خورشیدی را از بالکن Truman در کاخ سفید در واشنگتن در تاریخ 21 اوت 2017 تماشا می کند. کوین لامارک / پرونده رویترز "من فکر کردم که خواب می بینم ، و رئیس جمهور وقت خود را برای بازخوانی عکس من از روز بسیار شلوغ گرفت.". باید در مورد مسائل بزرگتر با ملت نگران باشید. اکثر پاسخ های برتر به بازتوییت ترامپ پیشنهاد کردند که وی این تصویر را پایین بیاورد یا از وی پرسید که چرا تمایل به بازتوییت تصویر دارد. "این باورنکردنی نامناسب است... شما رئیس جمهور همه آمریکایی ها هستید. یکی از کاربران توییتر ،AngelaBritzman ، پاسخ داد: "یک کاربر توییتر"، "AngelaBritzman" پاسخ داد. نویسنده Daily Beast ، ارین گلوریا رایان نوشت که ترامپ علم یک گرفتگی را درک نکرده است."بنابراین او چیز کوچکتر است که به طور موقت چیز بسیار روشن تر را مسدود می کند... لطفاً خدای من به این مرد بیاموزید که چگونه قیاس کار می کند. "رایان نوشت: صبح ترامپ انجام نشده است. وی سپس دو بار صدای جیر جیر کرد و مطبوعات را در مورد پوشش تغییرات تونال در طی سه سخنرانی اخیر خود مورد انتقاد قرار داد. "اخبار جعلی اکنون از انواع مختلف من در مورد سخنان پشتیبان شکایت دارد

و قوی است. دموکرات‌ها کسی هستند که می‌توانند آهنگ صدا را تغییر دهند." لحن ترامپ در شرایط مختلف متفاوت است. ۲۴، ۲۰۱۷۰۱: ۲۸ ترامپ دوباره همان دو جمله را تکرار کرد، کلمه "آن‌ها" را در اولین تویی‌تر تصحیح کرد، اما بعد از آن the دیگری را منتشر کرد و گفت، " جیمز Clapper، که به طور مشهور به کنگره دروغ گفته‌است، اکنون یک مرجع در مورد دونالد ترامپ است. آیا او نامه زیبای خود را به شما نشان خواهد داد؟ ترامپ، مدیر سابق اطلاعات ملی، روز چهارشنبه به گروهی در آریزونا گفت: "به محض اینکه آن‌ها ظاهر شدند، ترامپ بسیاری از توئیت ها را حذف کرد و سپس مجددا آن‌ها را فرستاد و گفت:" وقتی من ادامه می‌دهم، متوجه خواهید شد که وقتی من ادامه می‌دهم، شما متوجه خواهید شد که در یک طوفان تویی‌تر قرار دارد. ترامپ به کنایه به رسانه‌ها گفت: "من از طوفان‌های تویی‌تر استفاده نمی‌کنم" و بعد آن را حذف کرد - مجموعه دیگری از tweet messages.One baffling یک قطار با نام ترامپ را در آن پخش کرد که بر روی آرم سی ان ان می‌دوید. هر دو توئیت ها کم‌تر از یک ساعت پس از آن که از مقام کاخ سفید درخواست شد که نامش فاش نشود، گفت که در زمانی که این توئیت ها به دلیل جلب توجه کاخ سفید فرستاده شدند، هر دو توئیت ها کم‌تر از یک ساعت حذف شدند.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 19 چهارشنبه 26 آذر 1399 نظرات (0)
فوق‌العاده راحت (و شیک)

کسانی از ما که در حال راه رفتن هستند, درد لفظی و مجازی پیدا کردن کفش را می‌دانند که هر دو در پاها و چشمان ما آسان است. یک جراح پا و قوزک پا گفت: " شما مجبور نیستید که کفش سنگین و سنگین ارتوپدی داشته باشید, اما باید در هنگام خرید کفش, سخت گیر باشید. " او در نیویورک و نیو جرسی مشغول به کار است, به همین دلیل اغلب بیماران را می‌بیند که رفت و آمد آن‌ها شامل یک مبلغ قابل‌توجه است. در طول روز پاهای ما معمولاً کمی باد می‌کند, پس این کار درستی را تضمین می‌کند. دقت کنید که هر دو پا را اندازه‌گیری کنید. اگر یک پا بیشتر از دیگری داشته باشید, سایز کفش را بخرید که متناسب با پای بزرگ‌تر شماست. کفش شما نباید چین شود. بسیار مهم است که بفهمید چه نوع فوت دارید: صاف, پهن با پاشنه باریک, طاق‌های بلند, و این به شما کمک می‌کند که " رفتن به برند " را پیدا کنید. کفش‌ها را بشکنیم! کفش‌ها باید فوراً راحت باشند. پیش از این که ارزش خود را با چند زن چک کنید تا بفهمید کدام کفش‌هایی را که طی سفر طولانی شان به آن‌ها یاد می‌کنند را بررسی کنید, نویسندگان و کارشناسان مراقب مواردی هستند که ما واقعاً دوست داریم و امیدواریم شما لذت ببرید. همانطور که می‌دانید, می‌دانید که ارزش شما دارای روابط وابسته است. بنابراین, در حالی که هر محصول به طور مستقل انتخاب می‌شود, در صورتی که شما چیزی را از طریق پیوندهای خود خریداری کنید, ما می‌توانیم سهم کوچکی از انتخاب را به دست آوریم: سبز مراکش به طور مستقل از بطری‌های آب بازیافت شده برای دفن زباله استفاده می‌کند. و بهترین آن‌ها - کاملاً قابل شستشو هستند! او در حالی که به عقب و جلو می‌رود تا دختران خود را در دو مدرسه دیگر در دو مدرسه دیگر در دو مدرسه دیگر به پا کند, و سپس سه تا چهار مایل دیگر را روی پاهایش می‌گذارد.

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

قرمز / Varsity سلطنتی، ۹ دلار ۷۱.۳۵ AmazonWhen فرارا، این حرکت را به سان‌فرانسیسکو انجام داد، او با یک پیاده‌روی روزانه ۳۰ دقیقه‌ای مواجه شد. او گفت: "بین طول پیاده‌روی و تپه‌ها در امتداد مسیر، او بالاخره کلید کفش ورزشی را درست کرد و گفت:" همه در اینجا بسیار عادی هستند." این مربیان "نایک کورتز" همان خونگرمی و منش کلاسیک را به عنوان نه تن از پمپ‌های غرب در اختیار او قرار می‌دهند، اما آن‌ها در کفش، نیمه‌شب، ۸.۵ میلیون دلار ۸۰.۰۰ AmazonDo که عاشق راه رفتن هستید، پیاده‌روی کردند، اما پاهای شما این کار را نمی‌کنند؟ moc جنگلی Merrell ممکن است کمک کند. این کفش نگهداری پایین دارای contoured footbed، یک کو سن برای شوک و ثبات و حتی کنترل بوی ارگانیک است. Vai نیک، که یک مایل به شغل خود در عملیات بانکی در شهر جرسی مشغول بوده، دو بار در روز از سال ۲۰۱۱، دو بار در روز از سال ۲۰۱۱، اقرار می‌کند که این کفش‌ها گزینه جذاب‌تر در این فهرست نخواهند بود. با این حال، نایک پس از رنج کشیدن از کف پا برای سال‌ها و تحت درمان که تنها اثرات موقتی داشت، اخیرا این کفش‌ها را کشف کرد و گفت: " شش ماه از زندگی عاری از درد بوده‌است." موارد مورد علاقه دکتر Paternina عبارتند از: Cole Haan زنان Zerogrand wingtip ۷ ۷ - Black $ CloudSteppers s Women، Nubuck ۳۸ ۳۸، s AmazonDansko ۷ $ EU M EU / ۵ ۱۱۴.۸۵ ($ M AmazonFitFlop Women - - Flop Flop Flop Flop، Black، ۸ M M M ۴۴.۹۹ US $ $.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 18 چهارشنبه 26 آذر 1399 نظرات (0)
رئیس‌جمهور سابق مکزیک

رئیس‌جمهور سابق مکزیک . فاکس گفت : " در روز 26 فوریه , فاکس برای مصاحبه اختصاصی با شبکه خبری بریتبارت به ماریا Trump's گفت : " در روز 26 فوریه , فاکس برای مصاحبه اختصاصی با شبکه خبری بریتبارت , به ماریا Bartiromo پیوست و بعد از آن عذرخواهی کرد تا او را نادان , احمق و egocentric.Radi , بن mathis و رئیس‌جمهور سابق مکزیک , ویسنته فاکس , بعد از ضبط یک پادکست برای سیاست kickass فراخواند . " فاکس " گفت : " بله , من به اندازه کافی حقیر هستم , همان طور که رهبران باید باشند . … اگر من شما را ناراحت کنم , متاسفم . اما راه دیگه چیه ? فاکس در هر سخنرانی گفت : " او یک پیغمبر دروغین است " و در مصاحبه‌ای با بن Fox در پادکست سیاست kickass می‌گوید : " به آن فکر کنید , هر روز دروغ می‌گوید " , او را

موضوع در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶. فاکس گفت شرکت‌هایی مانند کرایسلر, شرکت فورد موتور و جنرال موتورز از بسته نجات جان سالم به در بردند زیرا از کمک مالی مالیات دهندگان برای رقابت مجدد در سه کشور آمریکای شمالی استفاده کردند. اگر ترامپ می‌گوید, " اجازه دهید به تنهایی محصور شویم, اجازه دهید دیوارها را بسازیم و سپس مالیات‌های سنگین برای واردات تحمیل کنیم " او به asfixiar (asphyxiate) اقتصاد آمریکا می‌رود و از ان ان ان استیودنت نیوز در فیس بوک, تویی‌تر و اینستاگرام دنبال می‌کند.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 24 سه شنبه 25 آذر 1399 نظرات (0)
واعظ ضد گی استفان اندرسون از ایرلند ممنوع شد

استیون اندرسون که یک واعظ معروف ضد همجنس گرا است, از ورود به ایرلند ممنوع شده‌است. این اولین باری است که این کشور از آن برای ممنوعیت یک خارجی استفاده کرده‌است. وزیر دادگستری, چارلی فلاناگان به اخبار nbc گفت: " من حکم محرومیت را تحت اختیارات اجرایی خود در منافع سیاست عمومی امضا کرده‌ام ". گفته می‌شود که او توسط استوارت هوستون, یک کشیش باپتیست اهل ایرلند شمالی, دعوت شده‌است که بخشی از فعالان ایرلندی است که باد سفر برنامه‌ریزی‌شده را گرفته‌اند و دادخواستی را ترتیب داده‌اند تا ورود او را رد کنند. این دادخواست, که فهرست طولانی " نظرات نفرت آمیز اندرسون " را فهرست کرده بود, پس از دریافت بیش از ۴۰۰ هزار تن از فعالین حقوق بشر مدعی پیروزی شد. کلیسا در یک مرکز خرید شرکت می‌کند که آدرس تجارت شخصی او را به اشتراک می‌گذارد. اندرسون از منبر بیابان خود باعث جلب توجه جهانی و محکوم کردن تعدادی از نظرات نفرت آمیز و بحث‌برانگیز در مورد جامعه مدنی شده‌است: او به اعضای جامعه خود که اکثراً همجنس گرا هستند, اشاره کرد و گفت که قربانیان " مستحق مرگ " هستند. او به اعضای خود گفت که قربانیان " سزاوار مرگ " هستند. " او همچنین هولوکاست را انکار می‌کند ", بر این اساس, دیدگاه‌های دو زن و مرد ایرلندی او را دورافتاده می‌سازد. براساس یک نظرسنجی که در ماه مارس از سوی موسسه تحقیقات مذهب عامه صورت‌گرفته است, اکثریت مذاهب مسیحی محافظه‌کار از حقوق بشر حمایت می‌کنند. به علاوه, اندرسون پس از ورود به ایرلند ممنوع شده‌است.

eech . با این حال , پروفایل های وب سایت‌های ارتباط جمعی او آنلاین در پایگاه‌های تحت مالکیت تویی‌تر , فیس بوک و Google.Ande rson به درخواست for OW NBC در تویی‌تر ,


منبع
کورش احمدوند بازدید : 14 سه شنبه 25 آذر 1399 نظرات (0)
چگونه لهجه مکزیکی دیگو لونا در جنگ ستارگان یک خانواده را لمس کرد

دیگو لونا ، بازیگر مکزیکی ، فقط نشان داد که تنوع در هالیوود بی توجه نیست. در Tumblr ، یک هوادار با نام کاربر riaveralwaysknew داستانی را در مورد گرفتن پدرش برای دیدن Star Wars: Rogue One در آخر هفته منتشر کرد. او در مورد چگونگی پدرش به آرامی از او سؤال كرد كه آیا این فیلم موفق است یا خیر ، آیا مردم آن را دوست دارند ، و سپس از این واقعیت شگفت زده شد كه لونا كه نقش اصلی كاپت را بازی كرده است. کاسیان آندور ، لهجه خود را حفظ کرده بود. پدر کاربر Tumblr ، که مکزیکی است و مانند لونا صحبت می کند ، عمیقاً از تصمیم ریخته گری به زمین قدردانی کرد. "و پدر من خیلی خوشحال بود.". وی گفت: "وقتی ما به خانه سوار شدیم ، او درباره سایر بازیگران مکزیکی به من گفت که فکر می کند باید در آمریکا در فیلم باشد. نمایندگی اهمیت دارد. "از آنجا که ارسال این داستان بیش از 53،000 بار در Tumblr بازنویسی شده است. لونا این پست را دید و آن را از حساب شخصی خود توییت کرد و نوشت:" من این مطلب را خواندم! #starwarsrogueone. "فقط در 17 ساعت بیش از 37،000 بار مجدداً مورد بازتوییت قرار گرفته است و بیش از 85،000 مورد پسند قرار گرفته است! #RogueOneStarWars pic.twitter.com/kfNXxYxWWI- diego luna (diegoluna_) 4 ژانویه 2017 در مصاحبه ای با Mic.com ، کاربر Tumblr گفت که فکر می کند دیدن پدرش در یک فیلم بلاکچین که با اطمینان صحبت می کند ، مهم است. با لهجه گفت: "او خیلی فرسوده بود.". "منظور من این است که آیا تا به حال یک مرد 60 ساله مکزیکی را دیده اید که به سمت اتومبیل خود سوار شود? چون دارم! وی نتیجه گرفت: "دیدن او از یک فیلم بسیار هیجان زده و یک شخصیت فقط برای من تازه نبود ، به یاد ماندنی بود." NBC Latino را در فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام دنبال کنید.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 12 دوشنبه 24 آذر 1399 نظرات (0)
از

به گفته یکی از مقامات آتش‌نشانی، راب پری، مامور اجرایی آتش‌نشانی در night statement.Sanc، که به مدت ۱۰ سال در کنار اداره آتش‌نشانی بود و برای ۳ سال و ۵ ماه گذشته مامور اعزام بود، گفت: "روز سه‌شنبه، متیو سانچز، رئیس بخش آتش‌نشانی، استعفای خود را از اداره آتش‌نشانی آلبوکرکی به مدت ۱۰ سال و ۵ ماه پیش اعلام کرد و گفته می‌شود که یک زن distraught که در ۲۶ ژوئن به ضرب گلوله کشته شده‌بود، گفت: " خب، می‌دانید، خانم؟ " شما می‌توانید با خودتان مقابله کنید، قصد ندارید با این معامله کنید، بسیار خوب؟ کمی پیش از این که disconnects.Sanc hez پس از اینکه از تماس‌گیرنده سوال شد که آیا قربانی شلیک شده‌است یا زخمی شده‌است، پس از اینکه تماس‌گیرنده واکنش نشان داد که چطور Sanchez ممکن است تماس‌گیرنده را دور کند و اینکه آیا او دیگر تماس‌های دیگری را نامناسب انجام داده‌است یا خیر، اظهار نظر کرد. کارور گفت که اداره آتش‌نشانی آلبوکرک در حال تحقیق است، یک سخنگوی اجرایی انجمن شماره اضطراری ملی، یک سازمان "متمرکز بر سیاست ۹۱۱، فن‌آوری، عملیات، و مسائل آموزشی" روز چهارشنبه گفت: "آن‌ها باید در تمام زمان‌ها حرفه‌ای باشند، و از نظر احساسی دخیل نباشند".

کارور گفت. کارور گفت: " هیچ موقعیتی وجود ندارد که درک کنیم که چه چیزی در خطر است. " کارور گفت: " آن‌ها ممکن است بدترین لحظه زندگی خود را داشته باشند. " " اگر درست انجامش ندادم, می‌تونست بدتر باشه. کارور در مرکز آتش‌نشانی شهر نیویورک, پیش از انتقال به اداره آتش‌نشانی شهر نیویورک, به عنوان مدیر عملیات توزیع حریق در مرکز شهر نیویورک, به عنوان مدیر عملیات اعزام حریق به شهر نیویورک, به کار رفت. کارور گفت: " حقیقت تاسف‌بار این است که برای اکثریت قریب به اتفاق, میزان آموزش مورد نیاز [برای مثال] نزدیک به چیزی است که نیاز دارید موهای بریده‌شده را قطع کنید. " این نیاز به آموزش بیشتر دارد. "


منبع
کورش احمدوند بازدید : 14 یکشنبه 23 آذر 1399 نظرات (0)
این روش ممکن است به شما کمک کند تا یک Outbreak Flu را پیش‌بینی کنید.

چه در مورد نشانه‌های آنفلوآنزای خوکی , چه درباره وضع روحی ما , چه در مورد برنامه‌های آب و هوا , استفاده از گوشی‌های هوشمند روزمره و استفاده از رسانه‌های اجتماعی ممکن است سبک و سبک به نظر برسد . اما ممکن است تنها برخی از بزرگ‌ترین problems.Coll ectively را که محققان می‌توانند برای ردیابی شیوع بیماری در زمان واقعی , پیش‌بینی زمین‌لرزه‌ها , و حتی جلوگیری از suicides.Twee ( an ) استفاده کنند , حل کند . این بیماری وحشتناک است . Can't نفس می‌کشند , می‌خوابند یا غذا می‌خورند . ماهیچه‌ها درد می‌کنند , تب 102 . باید تیر خورد . این یک نمونه فرضی از نوع " آلساندرو Vespignani " ( آلساندرو Vespignani ) و همکارانش در دانشگاه شمال شرقی است که به دنبال نشانه‌هایی از آخرین شیوع بیماری هستند . گروه او اخیرا مدلی را ارائه کردند که می‌گویند گسترش آنفلوآنزای خوکی به شش هفته قبل از پیش‌بینی سنتی در ایالات‌متحده , ایتالیا و Spain.Rela : تغییر در حال تغییر در آزمایشگاه ملی کنترل بیماری‌ها و مرکز پیش‌گیری ( CDC ) در سال 2013 آغاز شده‌است . CDC به طور سنتی این بیماری را با نگاه به مراجعه به پزشک و تست‌های آزمایشگاهی , ردیابی می‌کند . اما شرکت کنندگان در این چالش جدید ترکیب اطلاعات با مجموعه‌های داده جدید , مانند پست‌های رسانه‌های اجتماعی , جستجوی گوگل , و صفحه Wikipedia صفحه visits.The ساده است : " مایکل پال " , استاد علوم اطلاعات در دانشگاه کلرادو در بولدر . پاول اخیرا نشان داد که چگونه تویی‌تر می‌تواند در زمان واقعی , با دقت منطقی در ده کشور مختلف , آنفلوآنزا را دنبال کند . او می‌گوید که این مساله می‌تواند

در حالی که از جا بلند شده بود گفت : برای یک , سر و صدای زیادی وجود دارد . حذف پیغام‌های عصبانی و طعنه‌آمیز از روی داده‌ها دشوار است . همچنین دانستن این موضوع مشکل است که آیا اشاره واقعا به جمعیت بزرگ‌تر ترجمه می‌شود یا نه . اسحاق Fung , استادیار اپیدمیولوژی در دانشگاه جنوب جورجیا می‌گوید : " ممکن است افراد مسن‌تر به احتمال زیاد تحت‌تاثیر شیوع بیماری قرار بگیرند , اما آن‌ها همچنین احتمال دارد که در رسانه‌های اجتماعی حضور داشته باشند ." Fung قبل از شیوع بیماری از جستجوی سیگنال‌ها در رسانه‌های اجتماعی دور شده‌است . Fung می‌گوید : " به جای آن , او به دنبال الگوها در واکنش‌های رسانه‌های اجتماعی در دوران شیوع بیماری‌های عفونی است و دلایل چندی وجود دارد که چرا مردم درباره شرایط بهداشتی صحبت می‌کنند . پاول می‌گوید : " در طی شیوع بیماری مانند ابولا یا Zika , ما تصویر دقیقی از این که چه تعداد از افراد مبتلا می‌شوند و در کجا , براساس بازدیدهای بیمارستانی و تست‌های آزمایشگاهی , مفید باشند . اما تکه‌های دیگری از این تصویر بزرگ وجود دارند که مقامات بهداشتی باید بدانند . There's یک روش آسان برای دانستن نحوه واکنش مردم نسبت به شیوع بیماری نیست , مثلا اگر آن‌ها خودشان از خودشان محافظت می‌کنند و توصیه‌های مشاوره‌ای را رعایت می‌کنند . وب سایت‌های ارتباط جمعی می‌توانند به پر کردن این سوراخ‌ها در دانش ما کمک کنند , براساس واکنش‌های مردم آنلاین " با تجزیه و تحلیل رسانه‌های اجتماعی , محققان می‌توانند به سرعت رونده‌ای بهداشت نوظهور را سریع‌تر از طریق بررسی‌های سنتی بگیرند . به عنوان مثال

یادگیری او برای مهار این داده‌ها برای خوب, مسایل خصوصی هنوز محدود به تسلط بر موضوعات شبکه‌های اجتماعی است که برای ارتباط افراد با شرایط بهداشت مشابه ایجاد شده‌اند. این سایت‌ها مزایای روشنی برای بیماران, پزشکان و محققان دارند. لی لی, دانشیار سیستم‌های اطلاعات رایانه‌ای در دانشگاه تگزاس - سان آنتونیو, در مجله انجمن انفورماتیک پزشکی آمریکا, گفت: " اما آن‌ها همچنین مجموعه داده‌های بزرگی را تولید می‌کنند که " برای شرکت‌هایی که به محصولات بازار نگاه می‌کنند, یا در مورد بیمه گران یا کارفرمایان بسیار ارزشمند است ". یک ایستگاه آب و هوایی (و یک روان‌پزشک) در رزومه تان اگر با یک وضعیت مزمن صحبت نکنید, استفاده از گوشی هوشمند روزانه شما ممکن است اطلاعات بیشتری را نسبت به شما نشان دهد. اما برخی محققان این برنامه را دوست دارند چون به طور ناشناس اطلاعاتی را از ده‌ها هزار کاربر جمع‌آوری می‌کند که موقعیت gps شان را به دماهای محلی, تغییرات فشار و بیشتر پیوند می‌دهد چون نقشه آب و هوایی زنده را ایجاد می‌کند. و شتاب‌سنج که تشخیص می‌دهد کدام یک از شما " دوباره گوشی خود را نگه دارید ممکن است حتی دوبرابر هم باشد. وب سایت‌های ارتباط جمعی می‌توانند به پر کردن این سوراخ‌ها در دانش ما کمک کنند. کالین پرایس, استاد علوم جوی دانشگاه تل‌آویو می‌گوید: " هیچ‌کس واقعاً زلزله را پیش‌بینی نکرده است. " محققان بر این باورند که آیا امکان پیش‌بینی زلزله وجود دارد یا خیر. از آنجا که این امر به طور ناگهانی رخ می‌دهد, محققان لزوماً نمی‌دانند که چگونه یک خوشه از حسگرها را برای کمک به درک آنچه پیش از, در طول و بعد از زلزله رخ می‌دهد, بدانند?

تا ببیند می‌تواند اطلاعات جدیدی پیدا کند که می‌تواند منجر به سیستم‌های هشدار بهتر شود و زندگی‌ها را در بلایای طبیعی مانند زلزله و آتش‌سوزی نجات دهد. ناسا در حال کار بر روی یک پروژه مشابه است که از داده‌های GPS از طریق تلفن و دیگر وسایل برای تخمین بهتر منطقه خطر یک تلفن earthquake.Our استفاده می‌کند که تنها اطلاعاتی را در جهان خارجی جمع‌آوری نمی‌کند. شرکت‌هایی مانند Mindstrong و گوگل از "phenotyping دیجیتالی" برای درک سلامت روانی فردی از طریق استفاده از یک تلفن استفاده می‌کنند. طبق گزارش موجود در طبیعت، این شرکت‌ها ابزارهایی می‌سازند که می‌توانند کلمات، اشتباه‌ات تایپی، الگوهای صدا و حرکات فیزیکی را تجزیه و تحلیل کنند. Mindstrong Chatbots تام Insel در طبیعت گفت: "من عاشق ایده تجدید نظر در زمینه بهداشت و رفتار هستم"، به طور مشابه، غنای اطلاعات رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به محققان اجازه دهد که روش‌های جدیدی را برای تشخیص شرایطی مانند افسردگی و شیزوفرنی، ایجاد کنند. ۱۵، ۲۰۱۶۰۱: ۳۶


منبع
کورش احمدوند بازدید : 18 یکشنبه 23 آذر 1399 نظرات (0)
دموکرات سؤالاتی در مورد تحویل دولت ترامپ از هواکش ها در خارج از کشور ایجاد می کند

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

حدود 202 میلیون دلار برای خرید 7582 دستگاه تهویه برای توزیع تا 40 کشور پایان دهید. رابرت اوبراین ، مشاور امنیت ملی ترامپ ، گفته است كه رئیس جمهور متعهد است كه 14000 دستگاه تهویه را در خارج از كشور اهدا یا بفروشد. بسیاری از كارمندان شغلی در USAID ناامید هستند و می گویند كه كارشناسان بهداشت عمومی در آژانس از جلسات خارج شده اند ، دو دولت مقامات آشنا با موضوع گفتند. این مقامات گفتند كه كاركنان USAID نگران این هستند كه كشورهای فقیر ممكن است بیش از آنچه كه به دستگاه های تهویه نیاز دارند ، به موارد اساسی دیگری مانند تجهیزات محافظ شخصی احتیاج داشته باشند و ممكن است فاقد پرسنل آموزش دیده برای كار با ماشین ها باشند. یکی از مقامات گفت: "هیچ معیاری وجود ندارد.". "این کاملاً توسط رئیس جمهور و کاخ سفید هدایت می شود." کاخ سفید و USAID بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبودند. اما یک مقام ارشد دولت گفت که ایالات متحده آمریکا تجهیزات پزشکی و تهویه مطبوع را به کشورهایی که به آنها نیاز دارند ، ارائه می دهد و این ایده را رد می کند. تصمیمات خودسرانه است. این مقام گفت: تصمیمات یک جانبه نیستند بلکه براساس گفتگوهای رئیس جمهور و دیگر سران کشورها انجام می شود. مؤسسات به دنبال راه حل های خلاقانه برای کمبود هواکش هستند 14 آوریل 202003: 00 "با این که ایالات متحده اکنون در مسیر تولید بیش از 100،000 بالا است. رئیس جمهور همچنان به بالاترین میزان تولید هواکش ها در تاریخ می رسد. این مقام گفت: "تهویه های نجات دهنده زندگی در آمریكا برای تأمین نیازهای پزشکی خود". اما برخی از كارشناسان بهداشت عمومی گفتند كه هواکش ها فوری ترین موارد برای كشورهای فقیر نیستند. "وانتاتورها چیزی نیستند كه كشورهای با درآمد پایین به آن نیاز دارند

dicineوقانوندردانشگاهجرج تاونورئیسموسسهملیبهداشتجهانیوجهانیبهگفتهاسپنسر,دکترکریگاسپنسر,رئیسبهداشتجهانیدرمرکزپزشکیدانشگاهکلمبیاموافقاست,زیرابسیاریاز کشورهایفقیرترنیازبهابزارهایاساسیبیشتریمانندجاریشدنآبیاتامیناکسیژندارند."اززمانآغازشیوعبیماریReutersدرماهژانویه,دولتترامپبهدلیلچگونگیمدیریتوتوزیعتجهیزاتپزشکیحیاتیدرداخلآمریکااززمانآغازشیوعبیماریReutersدرماهژانویهموردبررسی و بررسیقرارگرفته‌است.انبی سیپیشاز اینگزارشداده بودکهگماشتگانعالی‌رتبهسیاسیتصمیماتیدر موردقراردادهایفدرالوتخصیصمنابعپزشکینایابمبتنیبرروابطشخصیوloyalty.Earlهایمتعصبانهدرشیوعبیماری,بهعنوانبدترینحالتکهدرآنپزشکانمجبوربهسهمیه‌بندیمی‌شوند,مواجههستند.بعد ازاین کهدر ابتدادربرابراینایدهمقاومتکرد,ترامپدر نهایتازقدرتریاست‌جمهوریتحتقانونتولیددفاعبرایتولیدتعدادزیادیازپزشکانمراقبت‌هایبهداشتیاستفاده کرد,در همین حال,بهطور فزاینده‌ایروش‌هایتهاجمیکمتریبرایکمک بهبیمارانبرای تنفس,مشاهدهventilatorsبه عنوانآخرینراهانتخابکرده‌اند.یکمطالعهپزشکیجدیدبه پایان رسید

که استفاده بیشتر از ماشین آلات باعث صرفه جویی در زندگی بیماران COVID-19 می شود. مؤسسات ملی دستورالعمل های بهداشت خواستار ایجاد یک روش مرحله ای برای بیماران مبتلا به مشکلات تنفسی و خاموش کردن استفاده از دستگاه های تهویه مطبوع در صورت امکان هستند. "King of ventilators"در اظهارات در جلسات توجیهی و توییت از ماه آوریل ، ترامپ برنامه هایی را برای ارسال دستگاه های تهویه به انواع مختلف ذکر کرده است. کشورها ، با این ادعا که ایالات متحده اکنون "پادشاه هواکش" است."فقط با رئیس جمهور خوان اورلاندو هرناندز از جمهوری هندوراس صحبت کرد. ما با هم در مرز جنوبی همکاری می کنیم. ترامپ توییت کرد. فقط با رئیس جمهور خوان اورلاندو هرناندز از جمهوری هندوراس صحبت کرد. ما با هم در مرز جنوبی همکاری می کنیم. با درخواست وی برای ونتیلاتورها و آزمایشها به او کمک خواهد کرد.- دونالد جی ترامپ (realDonaldTrump) 24 آوریل 2020 گواتمالا ، با این حال ، از توئیت های ریاست جمهوری مربوط به آمریکای مرکزی غایب بود ، و دولت اعلام نکرده است که قصد ارسال تهویه به آن را دارد.. گواتمالا پس از ورود ده ها نفر از اعزام کنندگان برای رئیس جمهور آمریكا ، بیش از یك بار پروازهای اعزام شده را به حالت تعلیق درآورد. فقدان کمک های ایالات متحده - و هواکش ها - ماه گذشته. "گواتمالا متحد ایالات متحده است ، اما من اعتقاد ندارم که ایالات متحده متحد گواتمالا است ، زیرا آنها با ما مانند یک رفتار نمی کنند." کنفرانس شورای آتلانتیک از طریق زوم. "ما دیدیم که چگونه آنها به کشورهای دیگر با تهویه هوا کمک کرده اند ، و ما حتی یک سکه از آنها نگرفته ایم - حتی یک ماسک واحد از ایالات متحده

n. کوزاک گفت: " در اینجا پیوند محکمی میان هم‌کاری در زمینه حذف و پاک‌سازی وجود ندارد. " " ما سعی داریم دارو و تجهیزات پزشکی برای هر کسی که به آن‌ها نیاز دارد, از جمله کشورهایی که روابط خوبی با آن‌ها نداریم, داشته باشیم. مقام ارشد اجرایی به nbc گفت که " دولت گواتمالا و مردم گواتمالا بیش از ایالات‌متحده دوست ندارند. " این مقام گفت: " شرکت تامین مالی توسعه اسلامی پیش از این قرارداد تامین مالی ۵ میلیارد دلاری را در طول افتتاح خود امضا کرد و دیروز وزارت امور خارجه یک میلیون دلار اضافی برای گواتمالا و منطقه برای ایجاد آینده‌ای امن و پررونق برای شهروندان خود در خانه اعلام کرد. "


منبع
کورش احمدوند بازدید : 26 شنبه 22 آذر 1399 نظرات (0)
انتخابات  مکزیک  :  حزب  حاکم  خسارات  بزرگ  را به  ایالت‌های

وی در مصاحبه‌ای با روزنامه مکزیکی " آل یونیورسال ", در مصاحبه‌ای با روزنامه مکزیکی " آل یونیورسال " اظهار داشت: " اگر ما کارها را به خوبی انجام دهیم, اگر این کار را انجام دهیم, پس از آن, کارتر ریاست‌جمهوری را به دست خواهد آورد. " تحلیل گران می‌گویند که مسائل در حال پیشرفت این کشور با خشونت و تضعیف اقتصاد, تاثیر منفی بر روی سیستم " اس بی اس بی سی " در فیسبوک, تویتر و اینستاگرام دارد.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 15 جمعه 21 آذر 1399 نظرات (0)
یک مقام سابق بر سر زمانی که فرماندار از بستن جاده پل مطلع شد، به مصاف کریستی خواهد رفت.

کریس کریستی ، فرماندار نیوجرسی و مقام رسمی که دستور بسته شدن خطوط در پل جورج واشنگتن را در سال گذشته صادر کرد ، دقیقاً هنگامی که کریستی در مورد این حادثه جنجالی مطلع شد ، درگیری کردند. در نامه ای به اداره بندر نیویورک و نیوجرسی (.pdf)) ، وكیل دیوید وایلدشتاین - مقام رسمی بندر كه واقعاً دستور این رویداد را داده است - می گوید: "شواهد وجود دارد كه آقای كریستی را به داشتن آگاهی از بسته شدن خط ، در دوره بسته شدن خطوط ، متصل كند. آنچه فرماندار در یک کنفرانس مطبوعاتی دو ساعته به طور علنی اظهار داشت: "در بیانیه ای بعد از ظهر جمعه ، دفتر کریستی گفت که به جای اینکه رفتار کریستی را زیر سوال ببرد ، نامه"آنچه را که فرماندار گفته است تأیید می کند - او کاملاً دانش قبلی نداشت. بسته شدن خط قبل از وقوع آنها و هرگونه انگیزه آقای وایلدشتاین برای بستن آنها برای شروع کار بود."اظهارات کریستی ادامه می دهد که او ادعا می کند" آقای وایلد. با تلاش Wildstein برای مجبور کردن اداره بندر برای پرداخت قبض های قانونی خود عمل کنید. به نظر می رسد اختلاف اصلی ناشی از توالی وقایع است. در بیانیه خود در روز جمعه ، کریستی گفت که او از آنچه که پیش از این به عنوان "Bridgegate" شناخته می شود ، خبر ندارد.

این نامه می‌گوید : " آقای Wildstein از 9 سپتامبر تا 12 سپتامبر در مورد صحت اظهارات مختلفی که فرماندار درباره وی ایراد کرده‌است رقابت می‌کند و می‌تواند نادرستی برخی از آن را ثابت کند . " 31 , 201400 : 51 نامه Wildstein's اولین بار در روز جمعه توسط نیویورک‌تایمز گزارش شد و متعاقبا توسط NBC News.Chri stie به دست آمد . او مکررا دستور بستن دو خط دسترسی محلی از فورت لی , نیوجرسی به پل را رد کرده‌است که یکی از شلوغ‌ترین خطوط جهان است . بسته شدن ترافیک به مدت چهار روز - ظاهرا در تلافی امتناع mayor's برای تایید هویت او در سال 2013 , آخرین تکه از پازل است که در اوایل این ماه پدیدار شده‌است و نشان‌دهنده مشارکت کنندگان کریستی در بستن خطوط پل است , به گونه‌ای که مطالعه الگوهای ترافیکی را می توان انجام داد . اما ایمیل نشان داد که این اقدام در واقع با هدف " فورت لی Mayor " ( Chris Sokolich ) به دلیل امتناع از امضای کریستی برای انتخاب مجدد , که او به راحتی در November.Then , شهردار Hoboken , برگزار کرده بود , انجام شد . سخنگوی " زیمر " در روز جمعه به شبکه سی بی سی گفت که وکیل‌مدافع ایالت نیو جرسی در حال تحقیق در مورد اسناد مربوط به این allegations.Nume های دیگر و نهاده‌ای فدرال است که در حال تحقیق درباره Bridgegate , و 17 تن از متحدان " کریستی

Assemblyman جان Wisniewski , رئیس کمیته قانون گذاری درباره پل scandal.Wisn , گفت : " این اتهامات جدی هستند , و قطعا به گمانه‌زنی که مردم درباره فرماندار دارند , محکوم شده‌اند ." وی در بیانیه‌ای گفت : " به نظر می‌رسد که آقای فرانک pallone , نماینده مجلس ملی , در بیانیه‌ای گفته‌است : " به نظر می‌رسد که آقای فرماندار می‌گوید که فرماندار نمی‌تواند حقیقت را فاش کند . " در بیانیه‌ای , " Mo Elleithee " , سخنگوی کمیته ملی دموکرات , گفت که کریستی " مکررا اظهار داشته‌است که هیچ اطلاعی از بسته شدن این مسیر نداشته است . Today's said.Mich


منبع
کورش احمدوند بازدید : 12 جمعه 21 آذر 1399 نظرات (0)
درام ترامپ برنامه قانونگذاری GOP را تحت تأثیر قرار می دهد

سناتور لیندزی گراه‌ام، R - فلوریدا، با این نظر موافق است و گفت: " من فکر می‌کنم که این ابر بر همه چیز تاثیرگذار است و من فکر می‌کنم که دستور کار قانون گذاری تا زمانی که شما در مورد دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال گذشته و ارتباط بالقوه با کمپین ترامپ را نادیده بگیرید، دو نفر از یک مشت جمهوری خواهان هستند که به طور عمومی در مورد تاثیر کاخ سفید در آشفتگی دائم بر سر اهداف قانون گذاری حزب نگران هستند. اما رهبران کنگره، با متهم نگه داشتن نیروهای نظامی در صف، اصرار دارند که حزب جمهوریخواه در حال پیشرفت در مورد مسائل مربوط به مراقبت‌های بهداشتی، مالیات‌ها و کم‌تر از حد معمول برای مجلس است، که شامل کار بر روی "بستن شکاف مهارتی"، کارآمدتر کردن I.T. برای بیرون آوردن اصلاحات مالیاتی است." اینها چیزهایی هستند که واقعا بر مردم در زندگی روزمره آن‌ها تاثیر می‌گذارد. او به خبرنگاران گفت: " ما روی این مساله کار می‌کنیم، بنابراین من فقط فکر می‌کنم این بسیار مهم است که مردم بدانند ما می‌توانیم با همان آدامس در حال راه رفتن و جویدن آدامس باشیم." برای آن، داشتن یک رئیس‌جمهور قوی برای نگه داشتن حزب متحد و همراه با همکاران بی‌میل ضروری است. یک رئیس‌جمهور که با مردم محبوبیتی ندارد و اعتبار کاهش‌یافته ندارد، سازمان ملل است.

احتمالا برای ارائه رای‌های لازم از یک قانون گذار جمهوریخواه که با یک واقعیت دشوار مواجه است، تفکیک با یک رئیس‌جمهور منفور می‌تواند برای برخی سودمند باشد. و دموکرات‌ها به سرعت از آن سناتور dynamics.When، برایان Schatz، D - هاوایی، استفاده می‌کنند و از او پرسیده می‌شود که آیا او فکر می‌کند که دستور کار جمهوریخواهان به خطر افتاده‌است، او بلافاصله خندید و گفت: " آنچه که آن‌ها تلاش می‌کردند انجام دهند بسیار منفور بود. برای امتحان کردن و مراقبت بهداشتی از ۲۴ میلیون آمریکایی در وسط یک فرآیند قانون اساسی - سخت بود. او به تد گفت: "اکنون دیگر بسیار نزدیک است،" او به تد گفت: " گرفتن جایگزین رسانه محافظه‌کار در مورد ترامپ و مصوبات RussiaTrump در چند ماه اول در حال حاضر پایین‌ترین است. در آخرین نظرسنجی بی سی ان بی / WSJ، تنها ۴۱ درصد از جمهوری خواهان با ترامپ موافقت کردند، و این موضوع پیش از انتشار گیج‌کننده هفته گذشته جیمز Comey.Just، رئیس سابق اف بی آی، در دو هفته پیش، نشان داد که دخالت او در گرفتن قانون در سراسر خط پایان چقدر اهمیت دارد. در حالی که لایحه بهداشت و درمان کاخ سفید در تعادل اویزان است، ترامپ یک نشریه کامل را اجرا کرد و اعضا را به دفتر بیضی خود احضار کرد. در تلاش برای کسب اعضای بی‌میل در مجلس سنا، لایحه را با یک رای تصویب کرد و رهبران مجلس بخش عمده‌ای از اعتبار را به ترامپ دادند، اما من هرگز کسی را به این شکل ندیده بودم. کوین مک‌کارتی، رهبر اکثریت مجلس، در طی یک کنفرانس خبری که در روز گذشته در باغ رز برگزار شد گفت: "من دیروز صبح به دفتر رفتم و رئیس اکثریت مجلس گفت:" رئیس‌جمهور به من فهرستی از کسانی می‌دهد که فکر می‌کند بهتر است با آن‌ها صحبت کند، در این فهرست، و حق با او بود." مک‌کارتی "با اذعان به توانایی ترامپ برای نوسان در مجلس سنا، گفت:" و آقای رئیس‌جمهور، همه آن‌ها به این لایحه رای دادند."

نسخه مراقبت های بهداشتی خود را تهیه کنید و هر دو اتاق امیدوارند اصلاحات مالیاتی را در سال جاری و همچنین بودجه سال 2018 تصویب کنند. این تلاش ها برای بسیاری از اعضا در مجلس و مجلس سنا بسیار خطرناک است ، و حتی در بهترین شرایط ، رهبران آسان نیستند که از حمایت کافی برای عبور از آنها استفاده کنند. بسیاری از اعضای GOP باید رای ناراحت کننده ای بگیرند. ترجیح می دهم از این امر جلوگیری کنند. "من فکر می کنم بی کفایتی [در کاخ سفید] بعضی اوقات اوضاع را ناخوشایند می کند و سناتورها از اعمال استقلال خود دریغ نمی کنند ، اما آنها دوست دارند حزب خود را ببینند که چیزهای بزرگی را ببیند ،. دستیار سنای جمهوریخواه گفت: "ما فقط دستور کار خود را ادامه می دهیم تا زمانی که او از یک خط قانونی عبور کند ، همه شرط ها خاموش است." جمهوریخواهان در تلاشند تا اطمینان حاصل کنند که ترامپ در راه اولویت های خود قرار نمی گیرد. مجلس سنا در حال حاضر لایحه مراقبت های بهداشتی را برای لغو و جایگزینی قانون مراقبت مقرون به صرفه تهیه می کند. جمهوریخواهان مجلس ، که اخیراً نسخه خود را از تعمیرات اساسی مراقبت های بهداشتی به تصویب رسانده اند ، اکنون در حال کار بر روی یک برنامه اصلاح مالیات هستند. "این به نفع جمهوریخواهان در کنگره و دولت است که می توانند نقطه کانونی در سیاست های سنگین مانند اصلاح مالیات ، مراقبت های بهداشتی داشته باشند. ، بودجه زیرا اینها سؤال مفصلی با پیامدهای بزرگ برای کشور است.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 16 پنجشنبه 20 آذر 1399 نظرات (0)
استفان هاوکینگ: دونالد ترامپ به پایین‌ترین سطح مشترک

استفان هاوکینگ در مصاحبه اختصاصی با شبکه خبری شبکه سی ان بی، استفان هاوکینگ در پاسخ به این موضوع که آیا اطلاعات او از جهان به این معنا است که او می‌تواند درخواست کاندید جمهوری‌خواه را توضیح دهد، گفت: "من نمی‌توانم،" او یک demagogue است که به نظر می‌رسد یکی از معروف‌ترین author جهان است ". او گفت: "اما آخرین برخورد asteroid ۷۰ میلیون سال پیش بود" او گفت: "خطر فوری تغییر آب و هوا است". هاوکینگ می‌گوید: افزایش دمای اقیانوس باعث ذوب شدن لایه‌های یخ خواهد شد و باعث آزاد شدن مقادیر زیادی دی‌اکسید کربن از کف اقیانوس خواهد شد.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 18 پنجشنبه 20 آذر 1399 نظرات (0)
دانشمندان سریع‌ترین بازه زمانی را در سال ۱۹۹۶

با توجه به یک تیم از محققان آلمانی , با a که نشان می‌دهد یک trillionth از یک billionth یک billionth را نشان می‌دهد , باید بدانید چقدر طول می‌کشد تا یک ذره نور برای عبور از یک مولکول منفرد از یک سفر فوق سریع recorded 247 zeptoseconds برسد . این معادل با عدد 1 است که در پشت یک نقطه اعشار نوشته شده و 20 یافته zeroes.The نقطه اوج تلاش‌های جهانی برای اندازه‌گیری دقیق تغییرات اتمی از طریق آنچه که as photoelectric rt پیشنهاد کرد , نظریه پدیده فوتوالکتریک را در سال 1905 بیان کرد و پدیده‌ای را توصیف کرد که در آن الکترون‌ها را می توان پس از برخورد با نور از اتم خارج کرد . در سال 1999 یک شیمیدان مصری به نام احمد Zewail از پالس‌های لیزری برای مشاهده نحوه تغییر شکل مولکول‌ها استفاده کرد . Zewail که برنده جایزه نوبل برای تحقیقات خود خواهد شد , این تغییرات ناچیز در femtoseconds یک femtosecond از یک billionth جایزه نوبل شیمی در شیمی , فیزیک و medicineOct را به دست آورد . 8 , 202002 : 11 اکنون , دانشمندان دانشگاه گوته در فرانکفورت , موسسه فریتز هابر از جامعه ماکس پلانک در برلین و DESY , یک شتاب‌دهنده ذره‌ای در هامبورگ , حتی تقسیم کوتاه تری از زمان را اندازه‌گیری کرده‌اند . نتایج آن‌ها در روز 16 اکتبر در مجله Science.The Science.The منتشر شد . محققان اشعه ایکس را از فشار گاز PETRA سوم در یک مولکول هیدروژن ( H2 ) که متشکل از دو پروتون و دو الکترون است , اخراج کردند . دانشمندان گفتند که از یک ذره نور یا یک فوتون برای هل دادن الکترون‌ها استفاده کرده‌اند . آن‌ها سپس به سرعت از یک

به عنوان یک " الگوی تداخل " شناخته می‌شود که به دانشمندان اجازه می‌دهد تا با دقت الکترون‌ها را اندازه‌گیری کنند. از آنجاییکه ما جهت گیری فضایی مولکول هیدروژن را می‌دانستیم, از تداخل دو موج الکترونی برای محاسبه دقیق زمانی که فوتون به اولین اتم هیدروژن رسید, استفاده کردیم. غنی دورنر, استاد فیزیک اتمی در گوته, در بیانیه‌ای گفت: " ما برای اولین بار مشاهده کردیم که گلوله الکترونی در یک مولکول در همه جا به نور واکنش نمی‌دهد. " تاخیر زمانی رخ می‌دهد که اطلاعات درون مولکول تنها در سرعت نور پخش می‌شود. "


منبع
کورش احمدوند بازدید : 18 چهارشنبه 19 آذر 1399 نظرات (0)
دادگاه  عالی  :  برخی  موارد  قابل‌توجه  در  دوره

برخی از موارد قابل توجه که دیوان عالی کشور در دوره جدید خود که از دوشنبه آغاز می شود ، خواهد شنید: جدایی کلیسا از ایالت: کلیسای میسوری محرومیت خود را از یک برنامه ایالتی که گروه ها را برای نصب سطوح لاستیکی در زمین های بازی بازپرداخت می کند ، به چالش می کشد. درخواست کلیسای Trinity Lutheran برای اعطای کمک هزینه بسیار بالا بود ، اما مقامات ایالتی گفتند که قانون اساسی میسوری آنها را از دادن پول عمومی به یک کلیسا منع می کند. علائم تجاری: دولت اوباما در حال دفاع از تصمیم منع حمایت از علائم تجاری از یک آسیایی- گروه آمریکایی به نام Slants نامیده می شود زیرا این اصطلاح برای آسیایی ها توهین آمیز است. دادگاه بدوی بخشی از قانون فدرال را که براساس آن تصمیم گرفته شده بود ، مورد ضرب و شتم قرار داد و نتیجه این پرونده همچنین می تواند تیم فوتبال واشنگتن ردسکینز را در مبارزه خود برای حفظ حمایت از علائم تجاری سودآور تحت تأثیر قرار دهد. حکم اعدام تگزاس به دنبال لغو احکام اعدام آنها است. زندانی Duane Buck ، که آفریقایی-آمریکایی است ، ادعا می کند که وکلای وی با فراخواندن به عنوان شاهد متخصص روانشناسی که شهادت سیاه پوستان به احتمال زیاد مرتکب خشونت شده اند ، وی را ناکام گذاشتند. زندانی بابی مور استدلال می کند که وی واجد شرایط اعدام نیست زیرا از نظر فکری معلول است. مور می گوید دادگاه های تگزاس از معیارهای منسوخ شده برای رد ادعای خود استفاده کرده اند. تجارت داخلی: دادگاه اختلاف نظر بین دادگاه های پایین را در مورد چگونگی ارزیابی اینکه آیا مردم به طور غیرقانونی از تجارت اطلاعات از خودی شرکت ها سود می برند ، در نظر می گیرد. تجدید نظر: پرونده های کارولینای شمالی و ویرجینیا تمرکز دارند. در مورد دعاوی آمریکایی های آفریقایی تبار که شکایت دارند که قانونگذاران تحت رهبری جمهوری خواهان به طور نامناسب رأی دهندگان سیاه پوست متمایل به دموکرات را در برخی ولسوالی ها متمرکز می کنند تا نفوذ خود را در دیگران محدود کنند ،. تضمین انتخاب بیشتر جمهوریخواهان. تابعیت: مردی که با تبعید روبرو است ادعا می کند که نمی تواند از ایالات متحده خارج شود زیرا در بدو تولد شهروند بود

ldren در خارج از کشور به یکی از والدین متولد می‌شود که یک آمریکایی است و کسی که نیست. این قانون برای کودکانی که مادرشان یک شهروند برای تبدیل شدن به شهروندانی است که درخواست استیناف کرده‌اند، آسان‌تر است اما هنوز هم این عبارت را نشنیده اند: حقوق Transgender: یک منطقه مدرسه ویرجینیا یک حکم دادگاه پایین‌تر را درخواست می‌کند که به یک پسر تغییر جنسیت داده اجازه می‌دهد که از حمام پسرانه در دبیرستان خود استفاده کند. دادگاه عالی حکم بازداشت را به تعویق انداخته‌است، در حالی که تصمیم خود را مبنی بر لغو حکم دادگاه پایین‌تر اعلام کرده‌است: تگزاس از دادگاه عالی خواسته‌است تا یک حکم دادگاه پایین‌تر را که نشان می‌دهد قانون سال ۲۰۱۱ دولت که نیازمند شناسایی عکس برای رای دادن علیه اقلیت‌ها و فقرا است را از بین ببرد. تجدید نظر در پرونده‌های رای دهندگان از کارولینای شمالی و ویسکانسین هم می‌تواند به دادگاه برسد، اما قضات تا بعد از the elections.Foll November در تویی‌تر، فیس بوک و اینستاگرام با این مساله روبرو نخواهند شد.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 18 چهارشنبه 19 آذر 1399 نظرات (0)
اوباما: طرح های مالیاتی در خارج از کشور ، Havens در حال بازی سیستم هستند

پرزیدنت اوباما روز سه شنبه با انتقاد از نقاط ضعف که به محافظت از پناهگاه های مالیاتی فراساحلی و شرکت های آمریکایی که برای نرخ مالیات پایین تر به خارج از کشور حرکت می کنند ، گفت: "بسیاری از این نقاط ضعف به هزینه خانواده های طبقه متوسط می آید."شرکت ها "سیستم بازی می کنند." اظهارات رئیس جمهور روی پاشنه بسته جدید قوانین وزارت خزانه داری با هدف ایجاد"معکوس مالیاتی" در خارج از کشور قرار می گیرد. نرخ. جذاب مالی. آیین نامه جدید ، دور سوم که وزارت خزانه داری وارونگی ها را مطرح کرده است ، به دنبال محدود کردن استقراض شرکت های داخلی است که سود را از ایالات متحده خارج می کند. "همیشه حرکت غیرقانونی وجوه وجود خواهد داشت اما ما نباید آن را قانونی کنیم." رئیس جمهور گفت: و در حالی که وارونگی مالیاتی با شبکه تیره و تار اخیراً آشکار شده است که به رهبران و افراد مشهور جهان کمک می کند تا پول را در حساب های خارجی پنهان کنند ، رئیس جمهور موازی را ترسیم کرد و خاطرنشان کرد که اجتناب از مالیات جهانی است. problem.Related: Panama Papers: نخست وزیر ایسلند ، دیوید Gunlaugsson استعفا داد اصل اساسی همان است ، رئیس جمهور گفت: "اطمینان حاصل کنید که همه سهم عادلانه خود را پرداخت می کنند."

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

در مشاغل از دست رفته، دستمزدها و تولید ناخالص داخلی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد."


منبع

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 260
  • بازدید سال : 1,767
  • بازدید کلی : 3,917