loading...

hanozhastam

کورش احمدوند بازدید : 17 سه شنبه 18 آذر 1399 نظرات (0)
نظرات ترکیبی دکتر امیدوار است که افراد را آموزش دهد، Donation Marrow را تشویق کند.

Athena ماری Asklipiadis در سال 2009 پس از اینکه عمه‌اش از lymphoma عبور کرد Marrow مختلط California را آغاز کرد . او به شبکه NBC گفت که Asklipiadis که چند نژادی شبیه عمه‌اش دارد , در هنگام تلاش برای یافتن یک اهدا کننده مغز استخوان , مشکلات چند نژادی را تجربه می‌کند . او همچنین متوجه شد که بسیاری از مردم نمی‌دانستند چقدر برای مردم چند نژاده این مساله دشوار است . film.Meli Chiba Dex director به متقاعد کردن مردم برای ثبت‌نام کمک می‌کند . Asklipiadis با فیلمسازی کانادایی , جف چیبا , برای تولید یک فیلم مستند جدید با نام " بازی مختلط " که این هفته در جشنواره بین‌المللی فیلم ونکوور به نمایش درآمد کار می‌کرد . stearns به برنامه اهدا کننده ان بی سی بی سی گفت : " ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که افراد تحصیل‌کرده اند و داغ ننگ پشت کمک هستند " . stearns به برنامه اهدا کننده ملی Marrow , گفت که احتمال یافتن یک واحد خون استخوان هماهنگ یا واحد خون بندناف بسته به سابقه نژادی آن‌ها متفاوت است . Americans گفت : " فکر کردن یک مسابقه ممکن است در آنجا وجود داشته باشد , اما آن فرد نمی‌داند و یا بیش از اندازه می‌ترسد ." برای افراد

هیچ یک از سوژه‌ها در فیلم، مدرک زنده‌ای از این است که یافتن یک مسابقه چقدر دشوار است. او مبتلا به سندرم myelodysplastic است - شرایطی که به as نیز مشهور است - که در نهایت به پیوند مغز استخوان نیاز دارد. Kobata، که نیمه ژاپنی و نیمه سفید است، در جستجوی یک مسابقه دهنده برای ۹ بیمار years.Some به دیگر وسایل، مانند پیوند خونی بندناف است که در آن خون جمع‌آوری‌شده از بندناف نوزاد به عنوان منبع سلول‌های تشکیل خون مورد استفاده قرار می‌گیرد." الکس Tung "، یکی دیگر از موضوعات مستند که در مورد سرطان خون تشخیص داده شد، این گزینه را زمانی گرفت که نتوانست مسابقه عمل پیوند را پیدا کند. اگرچه تانگ به طور کامل چینی است، یکی از بازی‌هایش در این پیوند، اسپانیولی بود و دیگری در TED: مستند سازی "درباره آن باش". او به سی ان بی سی گفت: " با وجود چین بودن کامل چینی با ۱.۳ میلیارد نفر چینی در جهان، من فکر کردم یافتن یک مسابقه آسان است. اما این فیلم به دنبال اهدا کننده به نام اسکندریه هرناندز، در این فرآیند برای اهدا کننده نیز دست و پنجه نرم می‌کند. او جراحی برداشت استخوان مغز استخوان در City، کالیفرنیا را متحمل شد. هرناندز به شبکه سی ان ان گفت: "وقتی به آن‌ها می‌گویم که آسیب نمی‌بیند، گفت: " من cheek را انجام دادم و دو سال بعد یک تماس تلفنی با یک استاد پیدا کردم."

هرناندز said.Foll از آمریکا در فیس


منبع
کورش احمدوند بازدید : 20 یکشنبه 16 آذر 1399 نظرات (0)
محقق سابق کمیته بنغازی ، ادعای تعصب علیه هیلاری کلینتون را دارد

یک بازرس سابق کمیته انتخاب خانه در بنغازی، ادعا می‌کند که او به طور ناعادلانه به خاطر تلاش برای انجام تحقیقات غیر حزبی و "کامل" به جای تمرکز اصلی بر وزیر امور خارجه هیلاری کلینتون، اخراج شده‌است. وکیل جو Napiltonia، وکیل جو Napiltonia، به شبکه خبری ان بی سی گفت: " بردلی منینگ، یک افسر اطلاعاتی در زمینه ذخیره نیروی هوایی، در نظر دارد تا در ماه نوامبر شکایتی از سوی دولت فدرال علیه این کمیته تنظیم کند." پیش‌نویس یک شکایت بالقوه که در دادگاه بایگانی نشده است توسط NBC منتشر شده‌است و نشان می‌دهد که دلیل دیگری که اخراج شده بود این بود که او برای برآورده کردن نیازهای خدماتی ارتش زمان می‌برد. این کمیته در بیانیه‌ای که در روز شنبه منتشر شد اظهار داشت: "به دلیل تلاش‌های مکرر او برای انجام" تحقیق حرفه‌ای و کامل "از سوی اعضای دولت اوباما در روز شنبه، وی در بیانیه‌ای اعلام کرد:" این کار به دلیل تلاش‌های مکرر او برای ایجاد "بازرسی حرفه‌ای" و "غیر عادی" در روز شنبه، به دلیل تلاش‌های مکرر او برای ایجاد "یک تحقیق حرفه‌ای و کامل" در مورد اعضای دولت اوباما انجام شده‌است.

ment.It که موکلش را به عنوان "یک جمهوریخواه مغرور و محافظه‌کار" توصیف کرد، در بیانیه‌ای اعلام کرد که "کمیته سابق" به دلیل نگرانی‌های مشترک در رابطه با تغییر رفتار این کمیته، به دلیل نگرانی مشترک، به یک توافق مالی پرداخته‌است." او افزود که he هرگز اجازه نداده است که "قطعه اصابت" را در کمیته hazi Committee، تری Gowdy (R - S.C.)مطرح کند. او افزود که he هیچ وقت به ادعاهای مطرح‌شده در مورد کانون توجه کمیته رسیدگی نکرده است، اگرچه او شانس این را داشت که آن‌ها را before.SEPT کند. سی: جمهوری‌خواه برتر بنغازی، بن غازی، حدود HillarySept است. سی ان ان گفت: "من نمی‌توانم بگویم که این کارمند بر امور خارجه کلینتون متمرکز است و او این کار را انجام نداد".

وکیل دادگستری جو NapiltoniaPodliska در بیانیه خود ادعا كرد كه كمیته تحت رهبری جمهوری خواهان تقریباً به طور انحصاری در كلینتون و وزارت امور خارجه در مارس 2015 پس از افشاگری هایی كه وی هنگام خدمت به عنوان وزیر امور خارجه از یك سرور خصوصی و حساب ایمیل استفاده كرده بود ، شروع به كار كرد. الیاس کاممینگز ، بالاترین مقام دموکرات در این کمیته ، ادعاهای "بسیار جدی"را که توسط Podliska مطرح شده و برای اولین بار توسط نیویورک تایمز گزارش شده است - نشان می دهد که جمهوریخواهان "به سوء استفاده" از دلارهای مالیات دهنده "به منظور نامشروع آسیب رساندن هیلاری" اقدام کرده اند. پیشنهاد کلینتون برای رئیس جمهور."کوین مک کارتی ، رهبر اکثریت مجلس ، ماه گذشته اظهار نظر کرد که به نظر می رسد تحقیقات بنغازی را با کاهش تعداد نظرسنجی های کلینتون پیوند دهد. مک کارتی بعداً گفت که وی اشتباه کرده است و هرگز قصد ندارد این کمیته را با انگیزه سیاسی نشان دهد. هرچند که کلینتون هفته گذشته کمیته را برای ایجاد "مسئله سیاسی حزبی از کشته شدن چهار آمریکایی"مورد انتقاد قرار داد."در بیانیه ای منتشر شده در روز یکشنبه. در این بیانیه آمده است که ادعاهای Podliska ممکن است "قطعی ترین اثبات تا به امروز"باشد که تحقیقات بنغازی "از ابتدا یک حزب حزبی بوده است.""اینها ادعاهای انفجاری است" ، در بیانیه اضافه شده است. کلینتون قرار است قبل از کمیته شهادت دهد. در 22 اکتبر. یافته های تحقیقات قرار است سال آینده منتشر شود. چهار آمریکایی - سفیر ایالات متحده کریس استیونس ، افسر مدیریت اطلاعات شان اسمیت و افسران امنیتی درگذشت. 11 ، 2012 ، حمله به کنسولگری ایالات متحده در بنغازی.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 16 یکشنبه 16 آذر 1399 نظرات (0)
از بهار عربی گرفته تا حملات شیمیایی: جدول زمانی درگیری سوریه و واکنش ایالات متحده

ماچطوربهایننقطهرسیدیم?دراینجاتاریخمختصریازپیشرفت‌هایمهمدرجنگداخلیسوریهکهمربوطبهایالات‌متحدهاست:18دسامبر2010:انقلابدرتونسجرقه"بهارعربی"را برعلیهدولت‌هادرخاورمیانهوآفریقایشمالیجرقه زد.تظاهراتسوریهدرماه مارسسالبعد, زمانیآغازشد کهتظاهر کنندگان,ازدستگیریبچه‌هایمدرسه‌ایکهنقاشی‌هایدیواری ضددولتیرانقاشیکردهبودند, عصبانیبودندوبهخیابان‌هاریختند.آن‌هادر نهایتتوسطارتشرئیس‌جمهوربشاراسدسرکوبشدند.20اوت2012:باآغازدرگیریدرجنگداخلیباچندینجناح,رئیس‌جمهورآمریکا, باراکاوباما,هشدارمی‌دهدکه اگراسداز سلاح‌هایشیمیایی"برروی زمین"استفاده کند,از"خط‌قرمز"باایالات‌متحدهعبورخواهدکرد.23دسامبر2012:نخستینحملاتشیمیاییمظنوندرسوریهصورتمی‌گیرد.سازمانمللنزدیک بهیکسالبعداعلامکرد کهاسدازسلاح‌هایشیمیایی,از جملهagentاعصابسارین,کهتقریبادوسالازاعلامکاندیداتوریخودبرایریاست‌جمهوریاستفادهمی‌کند,می‌گوید:"مابایدباورودیکقراردادسه‌جانبهباروسیهکهدرآنسوریهمتعهدبهحذفیااز بین بردنذخایرشیمیاییآنازطریقشبکهبعدیyear.Sept,2014:ایالات‌متحدهسوریهرابمبارانمی‌کند,مقصرقلمدادمی‌شود.این اهدافعبارتند ازگروه‌هایتروریستیالقاعدهوISIS.Sept,2015:روسیهارتشخودرا درپشترژیماسدقرار می‌دهد.ترامپدرماه اکتبرموشک‌هایکروزرا بهthember2015اضافه می‌کند:درمسیرمبارزاتانتخاباتی ,ترامپمی‌گویدکه اوبرایاعزامنیروهایزمینیبهسوریهبهمنظورمبارزهبا ISIS.November,2016:پسازپیروزیدر انتخابات,می‌گویدکه تلاش‌هایآمریکادرسوریهبایددر عراق و شامهدف قرار گیرد.اومی‌گویداگرآمریکارژیماسدراهدف قرار دهد,

"ما با روسیه مبارزه می‌کنیم" ۶ آوریل ۲۰۱۷: ایالات‌متحده در واکنش به سلاح‌های شیمیایی بیشتر در ۱۱ نوامبر ۲۰۱۸، ۵۹ موشک کروز را به سوریه پرتاب می‌کند: در زیر یک حمله شیمیایی مظنون دیگر توسط اسد، ترامپ هشدار داد که موشک‌ها به سوریه خواهند آمد. روز بعد او گفت: " ممکن است خیلی زود یا زود باشد. او گفت: "۱۳ آوریل ۲۰۱۸: ترامپ در واکنش به آخرین حمله شیمیایی که او آن را" شریر "و" نفرت‌انگیز "خواند،" حملات دقیق " علیه رژیم اسد را اعلام می‌کند. با اشاره به اسد.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 17 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
جرقه زدن  در بویزی  :  مظنون  جشن

بیل y، رئیس پلیس بویزی، روز یکشنبه در یک کنفرانس خبری گفت: " قربانیان ما در اواخر روز شنبه در یک مجتمع آپارتمانی در بویزی، یک دختر ۳ ساله را کشتند و شش فقره جرم باعث زخمی شدن یک کودک شدند." Bones می‌گوید: "با این حال، روز شنبه،" برای استخراج انتقام " برگشت. استخوان‌ها و چهره‌های کودکان در تخت‌های بیمارستان چیزی خواهند بود که یک جشن تولد کودک ۳ ساله، یک کودک ۸ ساله، یک کودک ۸ ساله، یک کودک ۸ ساله، یک کودک ۸ ساله، یک کودک ۸ ساله، یک کودک ۸ ساله، و سه بزرگ‌سال را زخمی کرد. او توضیح داد که در حالی که انتظار می‌رود این زخمی‌ها جان سالم به در ببرند، برخی از آن‌ها آسیب "زندگی - در حال تغییر" را تحمل خواهند کرد. او گفت که یکی از بچه‌ها برای درمان به بیمارستانی در سالت لیک سیتی منتقل شده‌است و این کار فقط قلب شما را پاره نمی‌کند، " بونز نام قربانیان را فاش نکرد و نه.

بونز گفت: سن قربانیان بزرگ‌سال که در ناحیه attack.Kinn مجروح شده‌اند سابقه جنایی زیادی دارد، اما قبلا در بویزی دستگیر نشده بود. استخوان‌ها گفتند: "این حادثه نمایشی از جامعه ما نیست، اما بازرسان هنوز تلاش می‌کنند تا این حمله را انجام دهند که در طی یک حادثه واحد در تاریخ اداره پلیس بویزی به مردم حمله کرد و گفت:" این حادثه یک گزارش از یک ضربه چاقو در ساعت ۸: ۴۶ بعد از ظهر است و در عرض چهار دقیقه به مجتمع آپارتمانی پاسخ داد. آن‌ها در پارکینگ و داخل مجتمع آپارتمانی را پیدا کردند.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 17 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
قانون گذاران  ,  وکیل  ارشد  شرکت  جنرال موتورز  را به خاطر  قصور  عظیم  در  مسئولیت  محدود کردند .

قانونگذاران کنگره روز پنجشنبه در جلسه دادرسی کمیته فرعی ، وکیل ارشد جنرال موتورز را هدف قرار دادند و سؤال کردند که چگونه وی در میان دادخواستهای گسترده ، به کار خود ادامه داد. مایکل پی. میلکین ، معاون رئیس جمهور و مشاور عمومی جنرال موتورز ، با حضور مدیر اجرایی مری بارا ، چهارمین حضور این شرکت در برابر قانونگذاران در کاپیتول هیل ظاهر شد ، زیرا این خودرو را به یاد می آورد که مربوط به مسائل مربوط به سوئیچ اشتعال است که بیش از ده ها کشته را مقصر می دانند. سناتور کلر مک کاسکیل ، رئیس کمیته فرعی ، سؤال کرد که چگونه به Millikin اجازه داده شد تا در کار خود بماند زیرا لباس های مربوط به نقص مورد توجه شرکت قرار گرفت. مک کاسکیل گفت: "من نمی فهمم که چگونه مشاور عمومی یک دادخواهی که این مسئولیت گسترده را بر عهده داشته است ، چگونه به او اجازه داده می شود تا در آن نقش مهم رهبری در آن شرکت ادامه یابد.". Millikin گفت که او برای اولین بار از مشکلات سوئیچ در ماه فوریه شنیده است ، و وکلا در GM وجود دارد. Millikin گفت: "ما وکلا در GM داشتیم که کار خود را انجام ندادند.". "این وکلا دیگر با این شرکت نیستند."اسناد و مدارک در مورد چگونگی پیش بینی GM ژوئیه 16 ، 201400: 36IN-DEPTHGM تاکتیک های حقوقی در صندلی های کنگره "جهل نادان" کنگره شک می کنند:"حسابرس سابق جنرال موتورز را برای قطع برنامه های ایمنی SOCIALSen منفجر می کند. McCaskill به مدیر عامل GM Barra: "عدم موفقیت بخش حقوقی شما خیره کننده است." - Phil LeBeau (Lebeaucarnews) 17 ژوئیه 2014. @ GM نتوانست نقص مرگبار را برای عموم مردم فاش کند - این مهم است که ما آنها را پاسخگو باشیم. اکنون جلسه را تماشا کنید: http://t.co/fWMX6DIXtO- Richard Blumenthal (SenBlumenthal) 17 ژوئیه 2014 --- کارمندان اخبار NBC با CNBC


منبع
کورش احمدوند بازدید : 114 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
اسکار 2016: توییتر در جوایز اسکار به شوخی آسیا واکنش نشان می دهد

در طی مراسم اهدای جوایز اسکار یکشنبه , کریس راک میزبان کریس راک سه آمریکایی جوان را برای یک شوخی به صحنه آورد - اما نه همه بینندگان مانند شغل of که به آن‌ها وحشت زده بود نگاه می‌کردند . # Oscars pic.twitter.com/XNlrREej2Y- سرجوخه Ulanoff ( @ LanceUlanoff ) 29 فوریه 2016 یک شوخی بود که در مورد زبان آسیایی در ریاضی خوب بود ( این سه کودک در روز 29 فوریه در توئیتر درباره آن صحبت کردند , که در توئیتر نوشت : " چه طور اینترنت به شوخی در تویی‌تر گفته شد " , پاسخ سریع بود : ام , نه @ chrisrock . استفاده از کودکان آسیای میانه برای شوخی در مورد کلیشه‌های ریاضی و کار کودکان خنده‌دار است . - گریس هوانگ لینچ ( @ HapaMamaGrace ) 29 فوریه 2016 این شوخی با بچه‌های آسیایی بود . # اسکار - مرد آسیایی خشمگین ( @ angryasianman ) 29 فوریه 2016 فکر کنید مغزم برای چند دقیقه خاموش می‌شود . واقعا این شوخی وحشتناک درباره بچه‌های آسیایی واقعا اتفاق افتاد ? # اسکار - جاستین چانگ ( @ JustinCChang ) 29 فوریه 2016 , شوخی کردن در مورد کلیشه‌های آسیایی و کار برده کودک در 29 فوریه 2016 از شرمین عبید چینوی ( @ Oscars ) در 29 فوریه 2016 بازی کردند , اما آن‌ها 45 ثانیه به کریس راک 45 ثانیه دادند ? کت Dennings ( @ OfficialKat ) 29 فوریه 2016 خاطر نشان ساخت که عدم تنوع در جوایز اسکار شامل فقدان نمایش

تو باید این شوخی را بکنی? جیمز عبید - چینوی دومین مجسمه " دختری در رودخانه " را برداشت و گفت: " در حالی که شرمین عبید چینوی دومین مجسمه " دختری در رودخانه " را برداشت, بسیاری از آن‌ها به فقدان تاریخی شناخت هالیوود برای " دختری در رودخانه " اشاره کردند. اکونومیست این جدول را ارائه می‌دهد. اگر چه چیزی در مورد جوایز اسکار در میان مردم آمریکای‌لاتین, آمریکای‌لاتین, مسلمانان, اعراب … و غیره تاثیر می‌گذارد. از آمریکا, فیس بوک, تویی‌تر, اینستاگرام و فیس بوک پیروی کنید.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 20 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
یک مرد متهم به بمب‌گذاری معدنی در کالیفرنیا در ۴ فقره جرم

دادستان اعلام کرد که یک هیئت منصفه بزرگ فدرال در کالیفرنیا روز چهارشنبه کیفرخواست چهار نفری را علیه مردی که قبلاً در رابطه با بمباران آبگرم آلیسو ویجو متهم شده بود ، بازگرداند و دوست دختر سابق خود را به قتل رساند. متهم به استفاده از سلاح کشتار جمعی و در نتیجه تخریب مخرب ساختمان و در نتیجه استفاده از دستگاه مخرب در رابطه با جرم خشونت و در اختیار داشتن یک دستگاه مخرب ثبت نشده. دادستان منطقه مرکزی کالیفرنیا در بیانیه ای گفت: اوایل ماه جاری در 15 مه 2018 دستگیر شد ، انفجار در آبگرم Magyar Kozmetica ، که باعث کشته شدن دوست دختر سابق خود ، Ildiko Krajnyak ، 48 ساله شد ، و به طور جدی مجروح شد. دو نفر دیگر. استیفن بیل در پارک Newbury ، کالیفرنیا در تاریخ 24 فوریه 2018

پس از انفجار. گفته می شود که در طول جستجو ، تقریباً 130 پوند مواد مرتبط با مواد منفجره از جمله مسابقات برقی و سیم کشف شده است. بیل گفت که آنها تجهیزات لازم برای ساخت موشک های مدل هستند. اتهامات اولیه علیه وی اندکی پس از آنکه FBI اعلام کرد سؤالاتی در مورد اینکه آیا مواد موجود در خانه با تعریف قانونی یک "دستگاه مخرب"مطابقت دارد ، کاهش یافته است."آلیسو ویجو شهری با 47000 نفر ساکن است. اورنج کانتی ، جنوب لس آنجلس.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 19 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
مردم آمریکای‌لاتین  ارلاندو  را  به خاطر دارند  و  اتحاد  را  با  رژه

نیویورک, نیویورک - در زیر آفتاب سوزان تابستانی, جمعیت مقابل سنگرها در خیابان پنجم منهتن در روز یکشنبه تیره و تار شد. فروشندگان لباس‌های رنگین کمانی و پرچم‌هایی را می‌فروختند, در حالی که زوج‌های هم جنس, گردشگران آسیایی و بسته‌های نسل جدید نسل هزاره جدید در ماه مارس در نیویورک شرکت کردند. جمعیت متنوعی شامل همه زنان جوان در حجاب به مردان عضلانی در پیراهن‌های " مدونا " و " باسن " برای زوج‌های استریت در سال گذشته بود. با خاطره عکاسی ارلاندو که هنوز در اذهان بسیاری از مردم تازگی داشت, مردم آمریکای‌لاتین در جشن غرور همجنسگرایان, حمایت از جامعه آل جی بی تی, و به خاطر سپردن قربانیان این جامعه, به راهپیمایی برای نشان دادن وحدت پرداختند. او گفت: " آنچه در اورلاندو اتفاق افتاد چنان تراژدی است که همه ما می‌توانیم از آن یاد بگیریم … آن ما را قوی‌تر کرد و به خودم می‌بالم. " به عنوان یک لاتین در جامعه ما بسیار سخت است که واقعاً به چه کسی هستید. و امسال, به خاطر تراژدی در اورلاندو, باعث شد بخواهم بیرون بیایم. راموس " در حالی که راموس به برخی نگرانی‌های اولیه درباره امنیت و امنیت در پرتو تراژدی اورلاندو اعتراف کرد, گفت که او این افکار را کنار گذاشته‌است. " " من دیگر نمی‌ترسم, چون امروز اینجا هستم. او گفت: " من فردا درباره فردا نمی‌دانم. " " بنابراین صدای من باید شنیده شود و احساس من باید بیان شود. جمعیت تخمین زده‌شده در خیابان پنجم, دریایی از پرچم‌های رنگین‌کمان بود. گروه‌های لاتین که در راهپیمایی شرکت داشتند شامل مرکز غرور لاتینی, بخش نیویورک انجمن ملی پرستاران اسپانیایی, و مرکز باریو دل باریو بودند. شرکت‌های تولید کننده آب نارگیل با پشتیبانی آب نارگیل با پشتیبانی شناور و دو گروه از راهپیمایان. موضوع امسال " " نیاز به برابری " " بود.

شما با صدای بلند برای گروه‌هایی مانند اتحادیه ملی بسکتبال و گروه افسران پلیس نیویورک بالا رفت . سخنگوی شهردار شهر نیویورک , بیل de , فرماندار ایالت نیویورک , اندرو کومو و هیلاری کلینتون , ستاره تلویزیونی واقعیت , که در روز 15 مارس در مراسم جشنی شرکت کردند , او گفت : " ما به عنوان یک نفر در سال 2016 شرکت می‌کنیم , و آنچه را که من دوست دارم , نشان می‌دهد . " آن‌ها از نوه‌های خود , کودکان , دختران , و پسران خود حمایت می‌کنند . بنابراین آن‌ها به رژه می‌روند و آنچه را که همه ما اینجا هستیم برای … مردم در حال تغییر عقیده خود و بیرون آمدن و حمایت از همه هستند . در ماه مارس امسال , به نظر می‌رسید که اداره پلیس نیویورک حضور بسیار مشهودی داشته باشد . او گفت : " من ترسیده بودم ( به خاطر اورلاندو ) , اما من نمی‌خواستم از بیرون آمدن و بودن با هم جلوگیری کنم . اما اکنون , غرور شهر نیویورک در سال 1970 بعد از شورش سال 1969 در مسافرخانه " استون وال " آغاز شد و جنبش

wn به دهکده غربی ، در نزدیکی مسافرخانه Stonewall - که روز جمعه توسط رئیس جمهور اوباما به عنوان یک اثر ملی تعیین شده بود ، پایان می یابد. افراد نماینده قربانیان قتل عام اورلاندو در راهپیمایی سال 2016 در خیابان 5 در تاریخ 26 ژوئن 2016 در شهر نیویورک راهپیمایی می کنند. تیلور هیل / FilmMagic این سال ، یادآوری فاجعه اخیر در همه جا بود ، با علائم همه جا Orlando "یا. قربانیان کشته شده در اورلاندو. لوئیس ا. كولن به NBC گفت كه این راهپیمایی ها توسط یك چهره طیفی حامل یك توپ دیسكو بلند شده بر روی چوب هدایت می شدند و نمادی از كلاب شبانه Pulse بودند. "ما نمی توانیم پنهان شویم. ما نمی توانیم جلوی کسی باشیم که هستیم و زندگی خود را می گذرانیم زیرا شخصی همراه شد و سعی کرد ما را وحشت کند. "او گفت. کلن گفت که تیراندازی اورلاندو به نوعی به تغییر نگرش لاتین نسبت به افراد دگرباشان جنسی کمک کرد. وی خاطرنشان كرد: "حالا مردم فقط همجنسگرایان را نمی بینند." "اکنون آنها می بینند که این پسر کسی است ، این خواهر کسی است ، برادر شخصی ، پدر کسی ، مادر کسی است. بنابراین (تیراندازی) دید وسیع تری از جامعه به عنوان یک نسل بشر در کل باز کرد. ""کولون گفت:"همه چیز پذیرفته تر خواهد شد.".


منبع
کورش احمدوند بازدید : 22 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
تهدید  تروریسم  :  آمریکا  خواستار  امنیت  بیشتر  در  فرودگاه‌های

مقامات روز چهارشنبه گفتند كه آمریكا به دلیل نگرانی از تروریسم خواستار "اقدامات امنیتی پیشرفته"در فرودگاه های خارج از كشور است. با نامگذاری هرگونه تهدید خاص ، وزیر امنیت میهن ، جه جانسون در بیانیه ای گفت كه وی "TSA (اداره امنیت حمل و نقل) را هدایت كرده است.) برای اجرای اقدامات امنیتی پیشرفته در روزهای آینده در برخی از فرودگاه های خارج از کشور با پروازهای مستقیم به ایالات متحده."منابع دولتی به NBC News گفتند این هیچ ارتباطی با. تعطیلات ، بلکه اطلاعاتی مبنی بر اینکه افراط گرایان در سوریه و عراق در حال جنگ هستند با یک بمب افکن بدنام القاعده مشغول کار بر روی مواد منفجره ای هستند که از کشف آنها جلوگیری می کند. این امنیت اضافی - بیشتر در اروپا ، آفریقا و خاورمیانه ، نه در آمریکا - به معنای مسافر است. به گفته مقامات اجرای قانون و امنیت ، احتمالاً شاهد سقوط تصادفی بیشتر ، غربالگری بیشتر کیسه های حمل ، تعویض بیشتر برای مواد منفجره و بررسی اضافی الکترونیک هستیم. ". اقدامات ، دیده شده و غیب ، توسط یک محیط در حال تحول آگاه است. ". "ما تلاش خواهیم کرد تا اطمینان حاصل شود که این اقدامات لازم تا حد ممکن اختلال در مسافران ایجاد می کند


منبع
کورش احمدوند بازدید : 15 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
شغل  سخنگوی  کتی  Gorka  در  گمرکات  و  حفاظت  از مرزها

واشنگتن - به گفته یکی از سخنگویان وزارت امنیت داخلی , کتی Gorka , همسر سباستین Gorka , مشاور سابق کاخ سفید , به یکی از سخنگویان اداره گمرک و حفاظت از مرزها تبدیل خواهد شد . براساس اظهارات مقامات کنونی وزارت داخله , Gorka در این اداره برای سرپرستی یک دفتر کار بر روی یک دفتر جدید در پیش‌گیری از ترور به تصویب رسید . یک سخنگوی وزارت داخله به ان بی سی گفت : " کتی یک عضو ارزشمند از تیم DHS است و به پیشبرد ماموریت Department's پیش‌گیری از خشونت هدفمند و مبارزه با تروریسم بدون در نظر گرفتن ایدئولوژی کمک می‌کند . ما مشتاقانه منتظر خدمت خود با گروه در موقعیت جدیدش در CBP هستیم , همان طور که برای ایمن‌سازی مرز تلاش می‌کنیم و قوانین مهاجرت nation's را اجرا می‌کنیم ." Gorka در تیم گذار ترامپ بود و سپس به عنوان مشاور وزارت داخله خدمت می‌کرد . سی ان ان برای اولین بار پس از ایجاد دفتر جدید برای پیش‌گیری هدفمند و پیش‌گیری از تروریسم که در ماه آوریل ایجاد شد , به شبکه سی بی سی گفت که Gorka در اواخر ماه مه به عنوان پیشتاز در نظر گرفته شد اما مقامات رسمی می‌گویند که او در اواخر ماه مه به او اطلاع داده شد که او را اداره نکنند . دیوید Gersten به عنوان مدیر عامل خدمت می‌کند . Gorka این اداره را در ماه مه پس از تصویب she د / UpsSept در مورد شغل تروریسم ترک کرد , یک مقام وزارت داخله گفت که این اداره در مورد مشاور ترامپ , مشاور ترامپ , اظهار نظر نمی‌کند . 11 , 201702 : 04 کتی Gorka , که قبلا در حال نوشتن مقالات درباره تهدید افراط‌گرایی اسلامی با همسرش بود , به دلیل نگرانی از اینکه کار قبلی او به عنوان بحث‌برانگیز خواهد بود , به دلیل نگرانی از این که کار قبلی او به عنوان بحث‌برانگیز خواهد بود , سپری شد . Gorka آژیر خطر را در مورد

ازژانویهتااوت2017درکاخسفیدترامپبهعنوانمشاورخدمت کرد.مقاماتکهممکناستنشان دهندکهوزارتامنیتداخلیدرموردپرداختنبهتهدیداتداخلیوخارجیبیشترنگراناست,گفت:"اگرنگاهیبهبررسی‌هایاجرایقانونداشتهباشیدواگرشمایکسالپیشازآن‌هاپرسیدهبودید,"آن‌هامی‌گویندکهبزرگ‌تریننگرانیآن‌هاافراط‌گراییجناحراستاست"وگفت:"دومقامسابقوزارت داخلهکهبااخبارNBCصحبتکردندگفتندکه Gorkaدرجلساتدربارهتروریسمخانگیازافراط گرایانجناحراستسکوتخواهدکرد.یکیازمسئولانسابقکهباGorkaدررابطهباتروریسمکارمی‌کرد,گفت:"کتیبابرخیتصوراتموافقبود,امامایلبهشنیدنویادگیریبود."در آنجااودرگزارش‌هایرسانه‌ایموردانتقادقرارگرفتومقاماتسابقبرایعدمتوجهبیشتربهتهدیداتداخلیازسوی گروه‌هایراست‌گراازهافینگتونپستگزارشدادندکهunderدر سال2017گزارشدادکهGorkaپسازنفرت,یکموسسهغیر انتفاعیاستکهبهاصلاحاعضایسابقگروه‌هایتنفرکمکمی‌کند.درایمیل‌هاییکهتوسطهافینگتونپستبهدستآمد ,Gorkaنگرانی‌هاییرا در مورداینگروهمطرح کردواشارهکردکه یکپیغامprofanityبهرئیس‌جمهورازسوی هافینگتونپستبهرئیس‌جمهورحمله می‌کند.

مدیر اجرایی سابق director.In نقش جدید خود را ایفا می‌کند و for , بزرگ‌ترین نهاد مجری قانون را اداره خواهد کرد , چرا که می‌کوشد تا ورود مهاجران غیر قانونی که از مرز عبور می‌کنند را کنترل کند . CBP همچنین به خاطر سیاست‌هایی مورد انتقاد قرار گرفته‌است که تحت مدیریت ترامپ , مانند جدایی کودکان مهاجر از والدینشان در تابستان سال 2018 و مرگ سه کودک در


منبع

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 278
  • بازدید سال : 1,785
  • بازدید کلی : 3,935